Informacje

REKLAMA

Wyniki plebiscytu Najbardziej udana realizacja mieszkaniowa 2011 roku

Kalkulator kredytowy

PLN
Raty

wiadomości

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

IV Gdyńskie Targi Mieszkaniowe w ten weekend

Weekendowe targi mieszkaniowe po raz czwarty odbędą się w gdyńskiej hali sportowo - widowiskowej.

Fot. Andrzej J. Gojke/KFP

Weekendowe targi mieszkaniowe po raz czwarty odbędą się w gdyńskiej hali sportowo - widowiskowej.

W najbliższy weekend odbędą się kolejne targi mieszkaniowe w tym sezonie, jednak tym razem pierwsze adresowane do mieszkańców Gdyni i północnej części aglomeracji.



Czy byłeś(aś) na wcześniejszych edycjach gdyńskich targów mieszkaniowych?

tak i teraz również będę

14%

tak, ale teraz nie wybieram się

13%

nie, lecz będę w ten weekend

11%

nie i nie zamierzam być obecny(a) na najbliższych

62%

łącznie głosów: 170

Czwarta edycja Gdyńskich Targów Mieszkaniowych tabelaofert.pl odbędzie się tradycyjnie na gdyńskiej hali sportowo - widowiskowej. Na imprezie swoją obecność zapowiedziało ok. 30 firm z branży nieruchomości oraz finansowej.

Największą atrakcją targów, poza możliwością zapoznania się z ofertami wielu deweloperów w jednym miejscu, będzie "Ulga Mieszkaniowa". To specjalny program przygotowany przez organizatora i inwestorów, w ramach którego można skorzystać z różnych promocyjnych obniżek cen lub ulg przy zakupie mieszkania podczas trwania imprezy.

Przykładami oferty "Ulgi Mieszkaniowej" są propozycje: MAT-BUD Rumia - przy zakupie mieszkania 2-poziomowego z antresolą w Alei Dębowej i Kamienicy Hieronima oferuje indywidualną konsultację z architektem, który wykona projekt aranżacyjny dla każdego "m", ten sam deweloper w ramach promocji startowej inwestycji Leśne Tarasy, do każdego mieszkania daje gratis garaż; lokum w ramach rozpoczęcia sprzedaży domów w Rosarium Tuchomskim przygotowało na targi "bliźniaki" z działką, w cenie od 360.000 zł brutto.

Podczas targów odbędą się prezentacje nowych inwestycji: Rosarium Tuchomskie (inwestycja Lokum), Willa Ułańska (Shiraz II), Domy na Złotej (Alexander Dom), Reda ul. Gdańska (Semeko), mieszkania przy ul. Orzeszkowej w Wejherowie (RAI PB) oraz Leśne Tarasy (MAT-BUD Rumia).

Na targach pojawi się również stoisko Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miejskiego Gdyni. Będą tam prezentowane oferty nieruchomości gminnych - działek pod zabudowę, lokali użytkowych i mieszkalnych do sprzedaży. Na stoisku będzie można również zapoznać się i otrzymać za darmo trzy wersje gdyńskich map - biznesową, kulturalną i turystyczną.

Podczas imprezy odbędą się również bezpłatne warsztaty pt."7 kroków do własnego m", gdzie każdy chętny uzyska niezbędne informacje na temat zawiłości prawno-formalnych związanych ze sprzedażą, kupnem i wynajmem nieruchomości. Pojawią się również porady z zakresu finansowania wymarzonego mieszkania, jego aranżacji oraz ubezpieczenia. Uczestnicy warsztatów "7 kroków do własnego m" otrzymają przewodnik o tym samym tytule, zawierający zagadnienia poruszane podczas warsztatów.

Tuż przed wejściem usytuowane będzie stanowisko Centrum Informacji Mieszkaniowej tabelaofert.pl, gdzie w jednym miejscu będzie można znaleźć setki ofert z rynku pierwotnego i wtórnego oraz otrzymać Mapę Inwestycji Mieszkaniowych i Atlas Inwestycji Wakacyjnych. Tu też zawiśnie specjalnie przygotowana tablica ogłoszeń, na której każdy chętny będzie mógł całkowicie bezpłatnie zamieścić swój anons. Dla osób korzystających z CIM przygotowano drobne upominki - gadżety serwisu tabelaofert.pl.

Dla dzieci przygotowano mały plac zabaw, gdzie nad bezpieczeństwem pociech będą czuwać pedagodzy i wykwalifikowani opiekunowie. Pamiątkowe zdjęcie z targów będzie można wykonać bezpłatnie w specjalnie zaaranżowanym atelier fotograficznym imitującym wnętrze mieszkania.

Targi odbędą się w dniach 26-27 marca w godz. 10-17 na terenie hali sportowo - widowiskowej w Gdyni (ul. Kazimierza Górskiego 8 zobacz na mapie Gdyni). Wstęp płatny 10 zł lub 15 zł (pojedynczy/rodzinny), jednak na specjalnej stronie internetowej istnieje możliwość pobrania darmowego biletu.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 109)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387607 2011-03-25 08:54 Zaraz się pojawią komentarze typu "nie kupujcie mieszkań, za chwilę pęknie ta bańka..." (19)

No i jestem ciekaw, ile zwolenników "wiecznego wynajmowania" tu się pojawi :)

odliczam czas.

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 29
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387608 2011-03-25 08:57 O pracownik (15)

z sektora nieruchomości zaszczekał

:-)

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387626 2011-03-25 10:39 !! (5)

nie ktoś kto potrafi tak na prawdę liczyć, bo wynajem nigdy nie będzie bardziej opłacalny niż kredyt za własne !!!

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387640 2011-03-25 11:45 Liczymy (4)

Kredyt na 300 tyś, brany w połowie 2008 roku.

- Kredyt we Frankach po 2 złote. Obecna cena powiedzmy 3zł. Wynajmujący oszczędza 150 tyś złotych minus koszty wynajmu 45 tyś zł plus 30 tyś zł (koszt rat kredytu, które szły na spłatę samych odsetek). Sumaryczna oszczędnośc 135 tyś zł. W 3 lata.

- Założenie optymistyczne: od 2008 roku nie spadły ceny nieruchomości. Wynajmujący zaoszczędził 12.5% z 300 tyś zł (tyle dała 3 letnia lokata na 4%).
Czyli 37.5 tyś zł.

Różnica w portfelu wynajmującego po 3 latach: 135 + 37.5 = 172.5 tyś zł.

Pozdrawiam

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387642 2011-03-25 11:51 Super wyliczenie tylko co Ci zostanie po 25 latach wynajmu? (2)

reka w nocniku

wed

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387652 2011-03-25 12:27 Zajmij się pomnażaniem szarych komórek (1)

bo pomnażanie pieniędzy Ci się raczej w życiu nie uda.

Zostanie mi góra zaoszczędzonych pieniędzy.

Pozdrawiam

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3387662 2011-03-25 13:03 To dobrze, że nie planujesz się rozmnażać...

Bo jak byś miał dzieci, to byś myślał w innych kategoriach

pozdro 600

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3387691 2011-03-26 22:04 Czarek

Jaka różnica w portfelu? Policzyłeś wariant spłaty po trzech latach. Kto brał kredyt na trzy lata? Prawda wyjdzie dopiero po całkowitej spłacie kredytu, a nie chwilowej wycenie. Od kiedy to liczymy lokatę nie od swoich pieniążków? Zdecyduj się człowieku, albo nie masz kasy i bierzesz kredyt, albo masz kasę i kupujesz bez kredytu.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387630 2011-03-25 10:49 Nie, nie pracownik z sektora nieruchomości... ani tym bardziej "zaszczekał". Proponuję trochę szacunku przede wszystkim. (8)

Ja na szczęście posiadam własne mieszkanie... małe, ciasne, ale własne. Pamiętam, jak cena nagle zaczęła rosnąć do "niewyobrażalnych 3tys/m^2". Wtedy "krzykacze" mówili, że zaraz ta bańska pęknie. Następnie już było 4tys, później 5tys, dalej 6-7tys... co będzie dalej? Oczywiście, pomijam tu Sopot i "luksusowe" dzielnice Gdy/Gda, gdzie cena nam się zaczyna od 15tys/m^2. W każdym bądź razie cena mieszkań nie będzie spadała, a jak za 100 lat wprowadzą euro, to będą takie same liczby, z tym że zamiast PLN zobaczymy EUR. A dlaczego nie spadnie? Bo ludzie w tym chorym systemie są zmuszeni do zaciągania kredytów na 20-30-40 lat. Jak ktoś kupił dzisiaj mieszkanie za 300tys, to czy będzie je chciał sprzedać za 10 lat za 200tys? Wątpię... Inflacja w Polsce nie jest mała.

odliczam czas.

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 3387636 2011-03-25 11:28 jak przyjdzie do niego komornik to nie bedzie mial wyjscia

i sprzeda

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3387646 2011-03-25 12:01 Odliczaj odliczaj... :)

W Ameryce też wszyscy wierzyli, że cena nie spadnie :)

> ludzie w tym chorym systemie są zmuszeni do zaciągania kredytów na 20-30-40 lat. Jak ktoś kupił dzisiaj mieszkanie za 300tys, to czy będzie je chciał sprzedać za 10 lat za 200tys?

Ograniczymy kredyty to i deweloperzy zjadą z ceną, żeby sprzedać tym, którzy mają jeszcze zdolność.

A czy będzie chciał sprzedać za 10 lat za 200tys? Jeżeli będzie chciał w ogóle sprzedać to sprzeda nawet za 150 tyś :) Też się ludzie przyzwyczaili, że może tylko rosnąć.

A co kupującego interesuje to czy ktoś ma kredytu 300 czy 500 tys... mieszkanie jest warte np. 200tys... i tyle za nie zaplaci klient... a nie 500tys bo trzeba splacic kredyt :)

d:-)

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387647 2011-03-25 12:03 (5)

Co to za bzdury, przecież bańka już dawno pękła. Ja też mam mieszkanie kupione w Gd za 3000/m^2. Mam też sąsiadów z BLOKU co kupili kilka miesięcy później niż ja mieszkania za 6000/m^2. Oczywiście w tym samym standardzie deweloperskim, bez żadnych dodatków typu garaż ogródek czy poddasze. Frajerzy bo inaczej tego nie można nazwać z bloków następnych sprzedawanych w latach koniec 2007 , 2008 i początek 2009 kupowali jeszcze drożej. Teraz nasz deweloper dalej stawia na tym osiedlu mieszkania i ceny są już w okolicach 4000-4500/m^2.
Nie wiem co kierowało ludźmi kupującymi tak drogie mieszkania zbliżone ceną do zachodnioeuropejskich ( z wyjątkiem Anglii). Cena metra mieszkania w Gd była w 2008 porównywana z normalnymi lokalizacjami w Niemczech a zarobki kilkakrotnie mniejsza, a nasza średnia krajowa jest w okolicach Niemieckiej kuroniówki.
Zapamiętaj sobie na całe życie że "Towar jest tyle wart ile ludzie chcą za niego dać".
To samo jest teraz z cukrem. Barany robią zapasy po 20-30kg przy cenie cukru 5zł/kg bo będzie jeszcze droższy, a latem będzie po 3zł. Szkoda że nie mam trochę wolnej gotówki bo bym z 2 tiry cukru zamówił za grnicy i bym z 50% na tym zarobił jak nic.

z wyrazami szacunku

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387667 2011-03-25 13:29 (4)

3 tys za metr?! Coś Ci się kolego pomylił gdańsk z kartuzami.

ukłony

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387671 2011-03-25 14:43 (3)

Wiem ile kosztował mert^2 mojego mieszkania kiedy je kupowałem w 2006, dokładnie 3200/m^2. No chyba że kolega wie lepiej ile ja zapłaciłem za swoje mieszkanie.

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387690 2011-03-26 10:34 potwierdzam, na moherowych wzgórzach tak było (2)

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387708 2011-03-28 13:00 czy ceny spadną? Być może ale nie za szybko..... (1)

Czytam sobie trochę te posty i nie widzę aby ktoś analizując ceny na rynku zwrócił uwagę na jeden fakt: otóż nie jest tak że jak ludzie potracą zdolność kredytową, to ceny mieszkań spadną dostosowując się do siły nabywczej. Niestety tak nie jest. Dlaczego? A otóż dlatego że firmy które budują bloki (mówie o Wykonawcach nie o deweloperach) mają do wyboru albo będą budowali bloki mieszkalne, albo biurowce, albo hale przemysłowe, albo porty lotnicze, albo ostatecznie drogi i mosty. Więc jeżeli stanie się tak że zdolność kredytowa znacznie spadnie to jedyny efekt jaki to wywoła będzie taki że będzie się mniej budować! A nie obcinać ceny 50% jak niektórzy sugerują. Aby ceny spadły musiałoby tąpnąć w całym sektorze budowlanym - tak aby budowlańcy musieli zgadzać się na niższe stawki, a dostawcy materiałów walczyć na kurczącym się rynku. Póki co pieniążki z unii idą szerokim strumieniem, kasa do firm budowlanych wpływa więc robocizna i materiały stoją w miejscu, a ostatnio nawet drożeją! Niestety. Więc ceny oczywiście spadną ale jedynie w granicach marży dewelopera. I jeśli chodzi o rynek trójmiejski to już to zaobserwowaliśmy: ceny rozpoczynąją się od 4 000,00 zł w gorszych lokalizacjach. Jeszcze zupełnie niedawno nie było ceny niższej niż 5 tys za metr. kw. Problem polega na tym że mieszkaniówka (jakże niezbędna, i z punktu widzenia socjalnego Państwa, priorytetowa gałąź budownictwa) nie jest przez to Państwo wspierana prawie w żaden sposób. Nie licząć Rodziny na swoim. chociaż ten program też jest kiepski ale to już inna historia. Podsumowując moim zdaniem jeśli ktoś w Gdańsku myśli o zakupie mieszkania to uważam że jest to dobry moment. Moim zdaniem taniej nie będzie dopóki idą pieniążki z unii. Więc nie sądzę żeby coś się zmieniło przez najbliższe parę lat. Ale spieszyć też się nie ma co - podwyżka cen jest raczej wykluczona. Nie sądzę żeby ludzie popełnili ten sam błąd co parę lat temu i masowo ruszyli się zadłużać na całe życie swoje, a często i swoich potomków. Pozdro

rozpisany

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3387713 2011-03-28 19:09 masz rację w tym co mówisz

ale powtarzamy scenariusz Irlandii z 3 letnim ustabilizowaniem na spadku 15% rocznie i totalną zapaścią w ciągu kolejnych kilku miesięcy. W tym czasie chętnych na nowe ubywa a przybywa mieszkań na rynku wtórnym, ten mięknie i obniża ceny wynajmu.
W stosunku do szczytu z 10.2009 mamy spadek 15-20%.
Niektórzy kiszą jeszcze nieudane inwestycje
i nie mogą ich sprzedać już drugi rok łudząc się, że odzyskają utopiony kapitał.
Tymczasem pojawiły się piękne hacjendy :) w Gruzji za 40k pln.

suszarka mózgu

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3387627 2011-03-25 10:41 Nie ma żadnej bańki

Nie ma żadnej bańki, takie po prostu obecnie są ceny. To kilka lat temu mieszkania w dużych miastach były niedoszacowane.

dhbrebrhbrege

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387694 2011-03-27 10:39 Masz racje BoB! (1)

Ja już wolałbym kupić dom szeregowy,z małym ogródkiem,garażem,kominkiem i poddaszem mieszkalnym ,w stanie deweloperskim np. w Pruszczu gdańskim czy Łostowice czy Banino są w cenie 400tyś za 120-130m/kw a nie klitki 50m/kw w blikowisku i mieć codziennie DZIEŃ ŚWIRA!wystarczy wejść na

marynarz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3387709 2011-03-28 15:52 Dom szeregowy?

Wynalazki do 400 tyś nie powinny nazywać się dom szeregowy, a mieszkanie szeregowe. Oglądałem takie coś w Rumi - koszmar.

Kupiec

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387609 2011-03-25 09:15 ceny z kosmosu, czekam (8)

mieszkanie na Morenie 50m2 około 300 tyś + wykończenie to co najmniej 350 tys. za marne 50m2 ? nawet nie ma jak rodziny założyć ... a kredyt spłacać 20-30 lat ...

Zenek

popieram opinię 34 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387612 2011-03-25 09:37 (1)

mama nakarmi ubierze i wyprasuje ale za to bede bez kredytu spotykal sie z dziewczyna i szalal po klubach

zanusi

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3387714 2011-03-28 19:11 jeśli ktoś miejszka z matką to chyba za wcześnie jeszcze na kredyty na całe życie

niech się najpierw usamodzielni dziecko,
skończy szkołę, znajdzie pracę, odłoży trochę.

po co się rzucać bez sensu na kredyt

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387613 2011-03-25 09:39 350 za wykończenie? (1)

to jest cena z kosmosu!

nochal

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3387615 2011-03-25 09:47 nie umiesz czytac ze zrozumieniem chłopcze

50 wykonczenie - razem 300+50 = 350

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387677 2011-03-25 16:15 sie da sie (2)

budownictwo, lekarze, prawnicy, informatycy, wlasny biznes... jakos ludzie kupuja czyli da sie

tme

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3387681 2011-03-25 17:43

taa w Niemczech ceny sa podobne lekarze,informatycy ,wlasny biznes ,kupuja domy w Niemczech a ci zwyklejsi kupuja mieszkania na ktore ich stac ja nie wiem kiedy do ludzi dotrze ,ze ceny mieszkan w Polsce to kpina jak moze byc tak ,ze ceny w Polsce i w Niemczech sa podobne a zarobki rozne.

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3387700 2011-03-28 09:06 za proporcjonalne pieniądze za granicą można kupić dom piętrowy plus stajnia i wybieg dla koni

a w Polsce kupisz klatkę na szczury
o powierzchni 50m2.

brutalna prawda

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3387720 2011-03-29 08:45 tak

kredyt zmora

lll

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387610 2011-03-25 09:31 (25)

jeśli już zdecydujecie się na kredyt to kupcie działkę i wybudujcie się sami, dom parterowy z działką i wykończeniem to około 280.000 , a nie klitka w blokach za prawie 400.000.

Bob Budowniczy

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 18
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387611 2011-03-25 09:34 bobek :) (1)

280 000 zł ? dawno sie tak nie usmialem - sama działka to ponad 100 000 zł.. no chyba ze chce sie mieszac pod Kościerzyna

filomata

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3387621 2011-03-25 10:30 pod Kościerzyna

w miarę sensowna działka to 200tys. zł
Cena jest podobna jak za działki pod Żukowem.

bach

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387616 2011-03-25 09:49 280.000 (1)

to chyba dom z papaieru i kartonów

Heh

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3387670 2011-03-25 14:39 taki amerykansky

hahahaha, przyjdze sztorm i zostanie na betonowej podmurówce, bo dom wyfrunie do ciepłych krajów

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387617 2011-03-25 10:07 (3)

Dolicz do tego czas stracony w samochodzie na dojazdy do:
pracy, szkoły, sklepu, przychodni, urzędu, kina, teatru...

Działka pod miastem jest tania, bo w około nic nie ma.

urbanLife

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387669 2011-03-25 14:37 Oj zdziwiłbyś się... (1)

Poza miastem może nie ma kina i galerii handlowych, ale są boskie widoki, lasy, przyroda, jezioro... W mieście tego nie masz...

pp

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3387707 2011-03-28 11:30

Jest też zapach palonych szmat w przydomowych spalarniach śmieci, klekot ciągników rozjeżdżających drogi gruntowe, którymi dojeżdżasz do swojej rezydencji. Dziękuję. Mam rzut beretem do Lasów Oliwskich i ścieżkę rowerową na plażę w Jelitkowie. W życiu bym się nie zamienił na ten wspaniały, rolniczy krajobraz okolic Chwaszczyna czy innego Rębiechowa.

rider

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3387673 2011-03-25 15:17 Żukowo, Pszczółki, Łęgowo...i wszystko masz na miejscu

dd

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387618 2011-03-25 10:08 Głupota!!! (7)

he ciekawe gdzie wybudujesz dom za taką kasę ??? Jak sama działka w Gdyni kosztuje 300 tys???? Człowieku z choinki się urwałeś.... i do tego jeszcze wykończenie.... Czy mówimy o PLN czy może o Euro bo mi się nie zgadza?

k

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387631 2011-03-25 11:01 (6)

A kto ci każe kupować działkę w Gdyni ? Można dostać lekko za miastem za 30-50.000. Działka 100.000 ? Ahahaahahahahaha !!! Bierzcie , bierzcie te małe klitki :) za 400.000 wszak np. taka Morena to przecież taka boska dzielnica.

Bob Budowniczy

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3387632 2011-03-25 11:08

poproszę o ofertę tej działki rolnej

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387641 2011-03-25 11:46 tak a gdzie (2)

a gdzie dostaniesz dzialke za taka sume? podaj namiary. ile metrow 100 m2?

trojkat

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387643 2011-03-25 11:54 (1)

nawet 100 m2 za 50.000 to więcej niż 40 m 2 za 200.000.

Bob Budowniczy

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3387678 2011-03-25 16:20 trojkat

jesli pisze 100m2 to nie o mieszkaniu ale o dzialce. Gdzie ty zyjesz tanie dzialki sie juz dawno skonczyly.A na 100m2 mozesz postawic ale szalas

trojkat

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387651 2011-03-25 12:21 masz coś do Moreny? (1)

karaluh

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 3387680 2011-03-25 17:19 A gdzie parkować ??

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387637 2011-03-25 11:32 widac, ze nie masz zony a zwlaszcza dzieci (3)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387638 2011-03-25 11:43 (2)

przepraszam, a ap-ropo czego jest ta uwaga ? Bo żonę akurat mam, dzieci co prawda jeszcze nie.

Bob Budowniczy

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387645 2011-03-25 11:57 to se zrob, a potem je zawoź do szkól i wtedy sie wypowiedz o zaletach (1)

domu na zadupiu

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3387715 2011-03-28 19:13 blokowy szczur

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387650 2011-03-25 12:19 niektórzy chcą mieszkać w mieście a nie na zadupiu i tracić życie w samochodzie, a na dom w mieście to z półtorej bańki trzeba (2)

wyłożyć

mgr jełop

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387675 2011-03-25 15:33 (1)

Mieszkam w Gdańsku Południe i do centrum jadę 40min, czyli tyle co z Trąbek czy Pszczółek

koncept

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3387701 2011-03-28 09:08 to o 15 min dłużej niż z Moreny do Gdyni

piszczałka

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387706 2011-03-28 11:20 Za taką cenę dostaniesz działkę, ale pod Sierakowicami. (1)

Mie mydl ludziom oczu. Sam w 2005r kupiłem "klitę" 60m2 w bloku na Piekarniczej za 135 tys. zł i uważam że to była najlepsza inwestycja w życiu.

Bart

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3387717 2011-03-28 21:33

ok, 135 tysięcy za 60 m to dobra cena. Jeszcze na to bym poszedł. 400.000 za niecałe 50 m to porażka.

Bob Budowniczy

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387614 2011-03-25 09:39 (9)

Zawsze byłam zwolenniczką kupna własnego "m", choć jest to dość duża inwestycja to wolę ponosić koszty kredytu i innych koniecznych opłat, niż wynajmować i być ciągle u kogoś w mieszkaniu. Przecież opłaty za wynajem plus reszta opłat to często ogromne sumy, a nic z tego tak naprawdę się nie ma. Kasa wydana a głupiego gwoździa bez pozwolenia wbić nie można eheh

a

popieram opinię 23 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387620 2011-03-25 10:15 wszystko pięnie slicznie tylko (3)

wielu ludzi nie ma zdolności kredytowej tego chyba nie brałeś pod uwagę!!!
jestem szczęsliwcem kupiłem w lipcu za 250k w gdańsku 60m2 nowe!!!,,,,
i tak uważam że drogo :),,,,
jak budowałem dom dla rodziny to koszt super-hiper-extra-ocieplany wewnętrznie pustak koszt 8zł szt. katalogowo ale ugadałem cene na 4!!!!!!,,

byłem na targach w zeszłym roku i w gdańsku i Gdyni jak szukałem (porażka) kupiłem przez net:)

walonek

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387629 2011-03-25 10:46 LOL - dziecko wujka google i faceboka (1)

na allegro !

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3387679 2011-03-25 16:21 nie na karczemkach pal......e

sam jesteś pieniaczem sfrustrowanym

walonek

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3387653 2011-03-25 12:27

tam gdzieś za kowalami to już nie jest gdańsk

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387622 2011-03-25 10:32 popieram (3)

w zeszłym roku kupiłem mieszkanie do remontu na Witominie za 195 000, spłacany kredyt plus opłaty za mieszkanie wynoszą mnie tyle co wcześniej za wynajmowanie, a płacę na swoje.

szczęśliwiec

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387624 2011-03-25 10:38 hahaha, 195k za kawalerkę wartą 75k (2)

brawo,
miłego spłacania

Pan Adam

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387633 2011-03-25 11:12 idź bo mama woła na śniadanie (1)

qqq

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3387716 2011-03-28 19:14 nie podskakuj, gruby, brodaty kawalerze

a teraz na kolana i całuj panu stopy

Giganto Pistolet

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3387649 2011-03-25 12:16 tak, tylko

to mieszkanie moze byc warte za 4 lata tyle co bylo warte 6 late temu, wiec ... przy wynajmnie traci sie okolo 6 tys rocznie, a ty w 4 lata mozesz stracic 80 i więcej. Jak ktoś mysli, ze mieszkania pojda w gore w kraju gdzie brakuje infrastruktury, gdzie lekarz zarabia tyle co pani sprzątająca w niemczech, gdzie są korki w miastach a miasta zadłużone już pod górną granicę ustawowego maksymalnego zadłużenia, gdzie już się mowi, że nie bedzie kasy na emerytury, to powodzenia ... do tego idzie kryzys, wiec nie wiadomo co będzie jak dolar amerykański padnie, bo juz w 4-5 stanach w USA chca odejsc od dolara jako głównej waluty bo widzą co się święci.

Zenek

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3387619 2011-03-25 10:12 lubię targi mieszkaniowe

można tam spotkać "merytorycznie" przygotowane niewiasty - takie z inteligentnym spojrzeniem i cerą po solarce...

targowicz

popieram opinię 49 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387625 2011-03-25 10:38 do zwariowania (1)

ile można organizować targi w takim samym temacie w taki krótkim czasie !!!
średnio co 3 tygodnie targi o nieruchomościach !!

powariowali

wszystko jest w necie - a teraz na weekend ma być tak brzydka pogoda - fuuuuuujjjjjjj

smutny franek

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3387628 2011-03-25 10:43

mieszkanie też kupisz na allegro? nigdzie nie porównasz tylu ofert w jednym miejscu wypytując o szczegóły o których nie ma nawet wzmianki na necie.. po za tym nie masz zdolności to tym bardziej powinieneś korzystać z ulg na mieszkanie i kredyty podczas takiej imprezy, a nie tylko narzekać i siedzieć w domu przed komputerem..

czasami trzeba po prostu działać a nie spekulować !

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 7

zgłoś do moderacji opinię 3387635 2011-03-25 11:27 hehehe, co, nie idzie sprzedaz??

ano nie idzie, i nie bedzie szła.
kredytobiorcy robią w portki, a ci co jeszcze nie zdazyli wziasc juz nie wezmą

Andżelika

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387639 2011-03-25 11:44 pokazcie mi kraj poza Polską w którym ceny sa tak samo proporcjonalne do zarobków jak w Polsce!! (3)

Niema takiego!!!W tym kraju mozna pdnosic iceny i okradac ludzi ile sie da !!!

złodziejstwo w biały dzień!!

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387644 2011-03-25 11:55 To się przejedź na Ukrainę... (2)

Zarobki 2 razy mniejsze niż w Polsce, a ceny na niektóre produkty 1,5 razy większe. Nieruchomości w podobnych cenach.

złodziejstwo w czarną noc

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3387686 2011-03-25 22:32

szkoda ze jeszcze nie podałeś przykładów Białorusi ale i tak nie trafiłeś jest tam 5 razy taniej niż w Polsce .

Pudło

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3387702 2011-03-28 09:09 bardzo dobre porównanie, mentalnie również jesteśmy na tym samym poziomie

dlatego nazwanie Polski dzikim krajem
jest jak najbardziej prawdziwe

prawda w oczy kole

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387648 2011-03-25 12:07 POLDOM z Pruszcza Gdanskiego (1)

zanim od tego dewelopera chcielibyście kupic to proszę się zastanowic 3 razy.Naprawwdę!!!!! NIe polecam tej firmy!!!!!!!!!

sara

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3387663 2011-03-25 13:04 może jakieś konkrety?

zanim chcielibyście tu napisać komentarz to proszę się zastanowić 3 razy. Naprawdę!!!!

serek

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387654 2011-03-25 12:29 Tanie mieszkania w Polsce ? Zart ? Przyklad Niemcy (3)

tutaj macie pokazane ile przykladowo moze kosztowac mieszkanie w Niemczech

xxx_bankier

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3387655 2011-03-25 12:30 (1)

tutaj macie pokazane ile przykladowo moze kosztowac mieszkanie w Niemczech

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3387659 2011-03-25 12:39 aż 2x trzeba aby wykumać, że linki nie wchodzą?

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3387687 2011-03-25 22:34 zapomniałes ze informacja jest sponsorowana dlatego linki nie wchodza

no i poczytaj posty sfrustrowanych deweloperów to będziesz wiedział dlaczego.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię