Informacje

REKLAMA

Wyniki plebiscytu Najbardziej udana realizacja mieszkaniowa 2011 roku

Kalkulator kredytowy

PLN
Raty

wiadomości

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Luksusowe osiedle nad Jeziorem Osowskim

Deweloperzy na trójmiejskim rynku prześcigają się w budowaniu nowoczesnych inwestycji, które wyróżniałyby się spośród innych. Nowoczesne formy, minimalizm, prostota - tak to już wszystko znamy. Jednak deweloper Maxbud wyłamał się z tego standardu współczesności i stworzył inwestycję inną od wszystkich. Postawił na klasykę, smak i luksus



W najpiękniejszej części Chwaszczyna wśród zielonych łąk i lasów powstaje inwestycja o niezwykłym charakterze i klimacie. Mowa tu o Osiedlu Angielskim. Położona nad Jeziorem Osowskim inwestycja nie tylko zachwyca pięknymi widokami rozpościerającymi się z okien, ale na uznanie zasługuje forma budynków, która przykuwa jeszcze większą uwagę.

Wykusze, wieżyczki, strzeliste okna, klinkierowa elewacja sprawiają, że domki wyglądają elegancko i z klasą.

Do tego dokładnie przemyślana i zagospodarowana mała architektura - jasna kostka chodnikowa, efektowne lampiony, ogrodzenie - wszystko wyrafinowane i ze smakiem. Z zewnątrz budynki prezentują się naprawdę okazale. Wnętrze jednak wcale nie odbiega od reszty - duża kuchnia z jadalnią oddzielona od salonu wielkim przeszkleniem, salon z ponadstandardową wysokością 3 m i z miejscem na kominek, trzy sypialnie i duża łazienka... Naprawdę ciekawie.

Osiedle Angielskie to niewielka i kameralna inwestycja licząca tylko dwa rzędy domków w zabudowie szeregowej. Prace budowlane szybko postępują do przodu i już wkrótce klienci będą mogli się cieszyć z własnego domu w iście angielskim stylu.

Może warto zainteresować się tą inwestycją i obejrzeć ją na żywo? Jest ku temu okazja. Już w przyszły weekend 4 i 5 czerwca deweloper przewiduje dni otwarte dla potencjalnych nabywców. Będą mogli oni zwiedzić osiedle, zapytać o szczegóły inwestycji, jak również spotkać się z doradcą finansowym i projektantką wnętrz.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 30)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3553866 2011-05-29 08:00 inwestycja w polu (1)

i to wszystko

abc

popieram opinię 19 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3553867 2011-05-29 08:14

zad*pie

sejamik

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3553868 2011-05-29 10:31 (1)

a mi się podobają osiedla w angielskim stylu, mam nadzieję tylko, że to akurat będzie pasować do innych, które są w pobliżu lub za chwilkę powstaną

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 3553873 2011-05-29 15:43 w pobliżu ma powstać chyba osiedle kontenerów miejskich z tymi co nie płacą i są eksmitowani

a czy będzie pasować?
o to trzeba zapytać projektanta kontenerów

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3553869 2011-05-29 11:30 a żeczywistość ak zwykle jest inna..

wygooglujcie sobie jak to wygląda w rzeczywistości to się z lekka zdziwicie ;) Klepicho w polu, wrzucili w wizke beżową sofę i modną tapetę w sypialni i już luksusy, ogarnij się deweloperze ludzie nie są w ciemię bici!!!!!!!!!!!!!!

Mirek

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3553870 2011-05-29 11:31

a to juz wybudowane czy szukaja jeleni

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3553871 2011-05-29 12:45 niezły kołchoz

zxw

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3553872 2011-05-29 13:22 Osiedle jest ciekawe , ale

Osiedle jest ciekawe , ale moze nie cieszyc sie wcale duza popularniscia z powodu wrecz tragicznego dojazdu do Gdanska Oliwy, do obwodnicy niewiele lepiej, do Gdyni troche lepiej.

pawcio

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3553874 2011-05-30 08:54 wnętrza wyglądają paskudnie (3)

lokalizacja - hmm ... pozdrowienia na spacerowej, piechotą do centrum

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3553875 2011-05-30 09:10 (2)

pierdzielisz wnetrza są naprawdę ciekawe i przestronne a jeśli chodzi o dojazd to jest co najmniej 4 drogi dojazdowe z każdego kierunku świata, jak chcesz mieszkać w Oliwie to kup sobie lokum w tym miejscu to nie będziesz musiał/a dojeżdżać, ludziom żal d*pę ściska że muszą mieszkać w blokowisku z widokiem na garaże

psym

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3553877 2011-05-30 10:03 buehehehe (1)

Bardzo ciekawe wnęterza, tapety i żyrandole jak z lat 80', nic do niczego nie pasuje.
A jak chcesz dojeżdżając z tej wiochy przejechać najpierw przejazd kolejowy, później osową, obwodnicę a na koniec spacerową to powodzenia. Chyba, że przez Żukowo chcesz dojechać do miasta - masz swoje inne kierunki.

Przez drogę dojazdową rozumiesz te drogi gruntowe dookoła pola, które widać na google maps w linku?

pfff

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3553883 2011-05-30 22:50 przecież to nie jest trojmiasto tylko chwaszczyno

te drogi dojazdowe są nieraz o niebo lepsze od tych na "cywilizowanych" osiedlach, a gdzie ty chcesz dojeżdżać? Nie sugerujcie się google map bo mapy są nieaktualne. Dlaczego myślisz tylko o trójmieście a jeśli ktoś pracuje w chwaszczynie lub żukowie to po cholerę ma sie pchać do tricity, weź przestań z tym dojazdem spróbuj przebić sie przez sopot w godzinach szczytu, przez morską w gdyni, przez wrzeszcz mogę tak wymieniać jeszcze długo, dojazd, dojazd, dojazd... ciągle to samo, wszędzie jest trudno dojechać w godzinach szczytu. To osiedle lezy, wydaje mi się na granicy osowej czyli nie takie złe miejsce no i oplaty mniejsze bo to nie trójmiasto:) muszę tam się wybrać w ten weekend

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3553876 2011-05-30 09:24 niech piszą ludzie którzy mają pojęcie o rynku nieruchomości w trójmieście (7)

lokalizacja jest idealna (z jednej strony las z drugiej 2 jeziora), jest co najmniej 4 dojazdy do osiedla z każdego kierunku, a jak ktoś pracuje w centrum Gdańska lub Gdyni to niech sobie kupi mieszkania/domy w tych lokalizacjach, pokoje są przestronne i najważniejsze NIE MA TYCH TANDETNYCH STRYCHOWYCH SKOSÓW w pokojach. Poza tym kupienie domu szeregowego/bliźniaka/jednorodzinnego za normalną cenę w okolicach Gdyni graniczy z cudem, bez miliona nie podchodź. Inwestycja jest już na ukończeniu a nie w polu (trzeba trochę znać się na budownictwie "abc")
Do Mirek : piszemy "rzeczywistość" i masz rację jest zupełnie inna niż TY piszesz, jeśli mamy na myśli luksusowe to nie znaczy że kierujemy się wizualizacjami komputerowymi ale położeniem, rozkładem pomieszczeń i przede wszystkim standardem wykończenia (który w tym wypadku jest wysoki) jeśli tak piszesz to znaczy że tam nie byłeś i nie widziałeś.

psym

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3553878 2011-05-30 10:07 w d*pie byłeś i g. widziałeś (2)

W gdyni masz domy na dąbrowie od 600k, to że wystawione są za 800k-1.5kk nie znaczy, że za tyle je kupisz.
Do tego okolice dąbrowa/fikakowo/w.kack - lasy dookoła, dogodny dojazd wszędzie. Tutaj masz jedno wielkie pole bez dróg.

Zadupie okrutne, bez sensownego dojazdu z tandetnymi wnętrzami.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3553880 2011-05-30 12:10 w d*pie to ty byłeś

ja mieszkam w tej chwili w tych okolicach co wymieniłeś, wyjeżdżałeś kiedyś z Dąbrowy albo z fikakowa o 07:30 rano, he,he. widac że masz blade pojęcie o rynku nieruchomości w tej okolicy, tak sie akurat składa że bardzo dobrze rozglądałem się po okolicy i nie kupisz za swoje 600k nawet stanu surowego a jeśli już to w takiej dziurze(dosłownie, dachy z ulicy widać) że wyjechać lub wypełznąć stamtąd to robota dla wyczynowca i w dodatku mieszkasz w ścisku innych budynków (chyba że to lubisz jak ktoś ci w okno patrzy) Tak się akurat składa że codziennie jeżdżę na rowerku po tym zadupiu jak mówisz i co jest ciekawe jeździ po tym zad*piu setki ludzi dziennie więc nie uzywaj słów których nie rozumiesz znaczenia

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3553881 2011-05-30 12:17

i jeszcze jedno, jeśli możesz wytargować cenę z 1,5mln na 800k jak mówisz to tym bardziej na takim zad*piu zjedziesz do 350k he,he marzyciel

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3553879 2011-05-30 11:41 Maxbud .. jest przeciętny zwłaszcza jeśli chodzi o materiały (3)

...i jeśli przyjrzysz się parametrom energetycznym budynku (ocieplenie, ogrzewanie itp.) to okaże się, że firma poszła po kosztach, piszę to jako aktywny uczestnik rynku nieruchomości w Trójmieście i powiem ci, że brakuje w Trójmieście inwestycji na naprawdę wysokim poziomie - większość tych lux inwestycji kończy się na efektownych wizualizacjach .. i tyle. Żaden deweloper nie obniży swojej marży a wiemy jak ostatnio poszły w górę ceny materiałów, ceny gruntów są dalej astronomiczne .. więc oferuje się klientom byle co .. za normalną - zresztą często w większości również nieadekwatną do jakości cenę. Co do lokalizacji ..to bardziej ruchliwej "dojazdówki" do Gdańska nie ma - średni "luksus" mieszkania w hałasie i codziennego koszmaru dojazdu gdziekolwiek ..bez komentarza

M

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3553884 2011-05-31 08:07 przeciętne materiały ??!! czy ty w ogóle sprawdziłeś ofertę dewelopera ? (2)

ja byłam u dewelopera ... i sprawdziłam wszystko od a do z , budynki budowane są z porothermu , do ocieplenia idzie styrodur 12 cm, zakładkowy ... wiesz wogóle Panie "M" co to jest stryrodur ? ja jeszcze nie widziałam żeby ktoś tym ocieplał w trójmieście, na zewnętrznej elewacji mamy płytki klinkierowe ... nie tak jak większość deweloperów z jakiś pseudo materiałów ... zobaczycie jak osiedle będzie skończone z wjazdem od ulicy Oliwskiej ... ps niedlugo obok Chwaszczyna będzie szła obwodnica kaszubska ( metropolitarna) i wtedy okaże się, że jest to jedno z lepiej skomunikowanych miejsc w całym trójmieście

ola

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3553888 2011-05-31 12:17 dobrze gadasz Ola ja też byłem na budowie, mogę potwierdzic to co mówisz

dodam od siebie że piec bedzie Viessman'a 2-funkcyjny z zamkniętą komorą spalania, mata grzewcza w podlodze łazienki, ocieplany garaż, połączenie internetowe z sieci osowskiej, w każdym pomieszczeniu gniazda RTV oraz na życzenie klienta sieć IT, okna są robione na specjalne zamówienie, gdyż nie są one standardowe, schody proste z wykończeniem bukowym, parapety konglomerat, budynek wygląda ślicznie, nie umywają się do niego inne budowane szeregowce, rozkład pomieszczeń trafiony w dziesiątkę, fakt faktem że I szereg jest narażony na lekki hałas z drogi ale w II szeregu wogóle jej nie słychać, podoba mi się szczegolnie 22 metrowa sypialnia, dla mnie to coś innego i zarazem fajnego w tych nudnych jak flaki z olejem ofertach

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3553891 2011-06-01 13:39

Wiem znacznie więcej Olu niż ci się wydaje - porotherm o grubości "x" + 12 cm styropianu - mnie to nie przekonuje, na pewno nie jest to wystarczające ocieplenie, żeby ekonomicznie utrzymać = ogrzać cały dom. To, że nikt nie ociepla jak twierdzisz w Trójmieście stryodurem nie oznacza również, że jest to coś wyjątkowego - podkreślam, działam w branży i wiem jak można i powinno się budować i wiem ile co kosztuje. Mam również porównanie w odniesieniu do innych regionów Polski i wiem, że można lepiej a lokalni Trójmiejscy deweloperzy idą po kosztach i gdybyś porównała standardy w innych lokalizacjach wiedziałabyś o czym piszę. Poza tym piec z zamkniętą komorą - jeśli mówimy o wysokiej jakości i dobrych materiałach (również wyposażeniu) to naprawdę ekonomiczny i o wyższej sprawności energetycznej jest piec kondensacyjny, który nie jest astronomicznie drogi ani również nie jest ósmym cudem świata dlatego też uważam, że i z piecem firma poszła po kosztach - pewnie jakaś zaprzyjaźniona hurtownia ma akurat do wyprzedania trochę towaru. Poza tym można by dodać wiele "luksusowych" elementów typu "inteligentny dom" (elektroniczne sterowanie roletami, oświetleniem, ogrzewaniem, audio itp.), czy wentylacja mechaniczna z rekuperacją. Nie myśl, że piszę bo chce kogoś zdyskredytować bo nie mam w tym żadnego interesu (nie będę też polecać "swojego" dewelopera), piszę jedynie o faktach .. bo jeśli ktoś piszę "luksusowe" to w przypadku tej inwestycji uważam, że jest to zdecydowane nadużycie - inwestycja jest po prostu OK, ale nie piszmy o luksusach - i myślę, że warto o tym poinformować rzetelnie potencjalnie zainteresowanych klientów.

M

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3553882 2011-05-30 12:19 zobaczymy jak inwestycja będzie wyglądać po zakończeniu, jeszcze za wczesnie na wyroki

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3553885 2011-05-31 08:14 Luksus....

Czym się podniecacie, wszystko tłumaczy dopisek: "artykuł sponsorowany". I tyle.

sr

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię