• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Azymut

typ zabudowy
wielorodzinna
realizacja
od I kw. 2016 r. do I kw. 2020 r. zakończona
metraż
34 do 96 m2
sprzedaż
zakończona 
deweloper

Opis inwestycji

Azymut powstał w bezpośrednim sąsiedztwie nowego przystanku PKM Karwiny. Lokalizacja przy ulicy Wielkopolskiej zapewnia komfortowy dojazd do centrum miasta czy Orłowa, a jednocześnie szybki wyjazd w stronę Trójmiejskiej Obwodnicy.

Osiedle składa się z siedmiu kameralnych budynków trzy-, cztero- i pięciokondygnacyjnych. W sumie znalazły się w nich 193 mieszkania. Całość budowana była w jednym etapie. Teren jest częściowo ogrodzony i dozorowany z pomieszczenia ochrony. Pod budynkami zlokalizowane są hale garażowe i piwnice. Powstały tam także wózkarnia i rowerownia.

Na terenie osiedla przewidziano dwa place zabaw oraz zewnętrzne urządzenia do ćwiczeń. Wspólne tereny mają ciekawą aranżację dzięki kamiennym ścianom oporowym, tzw. gabionom. Dodatkowym elementem artystycznym są unikalne grafiki zaprojektowane na czterech wybranych elewacjach. Z kolei wykorzystanie do aranżacji przestrzeni wspólnych betonu architektonicznego nadało inwestycji surowości.

Architekturę budynków uzupełniają duże nasłonecznione balkony oraz tarasy z widokiem na pobliskie lasy oraz Zatokę Gdańską. Mieszkania na parterze mają ogródki o powierzchni nawet 150 m kw.

Osiedle Azymut zostało zaprojektowane przez pracownię Domus Sieniawski&Sieniawski.



Jeśli znalazłeś błąd w prezentacji lub chcesz zgłosić nową inwestycję, napisz: inwestycje@trojmiasto.pl

W pobliżu

Inwestycje tego dewelopera

Atut

Atut

228 ogłoszeń

Inpro

Rotmanka, ul. Zaczarowana Mapa

32 do 36.4 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Synteza Miasta

Synteza Miasta

Inpro

Gdańsk Siedlce, ul. Szara Mapa

23 do 78.4 m2
Powierzchnia
planowana
Realizacja
Ostoja

Ostoja

1 ogłoszenie

Inpro

Rumia, ul. Jeziorna Mapa

40 do 93.5 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja
Start

Start

Inpro

Gdańsk Kokoszki, ul. Nowatorów Mapa

37 do 132 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja

Artykuły

Opinie (72) 7 zablokowanych

  • (3)

    Zapraszam do dyskusji na temat naszego osiedla na facebooka Azymut - Forum Mieszkańców

    • 3 0

    • (2)

      Szkoda ze chętnych nie przyjmujecie

      • 0 0

      • (1)

        Ponieważ działa selekcja. Członkowie są przyjmowani w oparciu o sprawdzenie w księgach wieczystych. Ludzi z zewnątrz tam nie chcemy, bo to nie ich problem :)

        • 1 0

        • Właśnie problem, budynki idą do poprawy. Nie dostaliście pozwolenia na oddanie, bo są duże zaniedbania.

          • 0 0

  • Piętrzy się opóźnienie !!! (3)

    Inwestycja opóźniona po raz kolejny. Lokale wydawane będą na początku grudnia, czyli 5 miesięcy później, niż obiecywano kupującym.

    • 5 0

    • Potwierdzam (2)

      Potwierdzam tą informację oraz ciągle kłamstwa na temat terminu oddania mieszkania dla kupujących.

      • 4 0

      • hmm (1)

        od czasu jak pamiętam - a interesowałem się dość dawno - widnieje informacja, że 30 listopada 2019 roku. 5 grudnia to ledwo kilka dni opóźniej - raczej standard.
        Powiecie coś więcej?

        ~~potencjalny zainteresowany mieszkaniem

        • 1 2

        • Również potwierdzam, że jest opozninie

          W umowach zawartych w 2018 termin odbioru wskazany był do końca lipca 2019 więc opóźnienie jest kilkumiesięczne. Nawet na stronie internetowej wciąż przesuwają termin zakończenia budowy - w październiku była informacja ze budowa zakończona, potem że zakończenie 12 listopada, a teraz jest do 30 listopada... Nie polecam zakupu mieszkan w innych inwestycjach tego dewelopera...

          • 2 0

  • Tragedia (8)

    Wesoło - ale brak decyzji na użytkowanie budynków to problemy dla osób, które kupiły i wpłaciły pieniądze. Może znajdzie się kompetentna osoba w Inpro i szanując swoich klientów przekaże chociaż informację do kiedy zostaną złożone kompletne dokumenty w nadzorze budowlanym - chyba, że z tym też będzie problem.

    • 5 0

    • (7)

      W ostatnim czasie przesłaliśmy pocztą tradycyjną, drogą mailową informacje do Klientów. Wzięliśmy też udział w spotkaniu z mieszkańcami w celu przedstawienia aktualnej sytuacji. Aktualnie nadal jesteśmy w trakcie procedury uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpocząć przekazywanie mieszkań Klientom.

      • 0 2

      • Inpro (2)

        Szanowni Panstwo

        Prosimy o jasne publiczne stanowisko i rekompensate dla klientow, tak nie moze byc.

        • 4 0

        • rekompensata (1)

          tam powinny sie sypac niezle kary dla dewelopera..swoja droga jest jakis sposob na rozwiazanie umowy z deweloperem z jego winy?

          • 0 0

          • z 10 grudnia

            Działania Spółki inpro sa związane z odmową wydania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut

            Zarząd inpro sa z siedzibą w Gdańsku ("Spółka") w nawiązaniu do treści raportu bieżącego nr 28/2019 z dnia 03.12.2019 r. w przedmiocie wydania przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowalnego dla miasta na prawach powiatu w Gdyni odmownej decyzji wydania pozwolenia na użytkowanie osiedla siedmiu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą Azymut w Gdyni przy ul. Wielkopolskiej / Strzelców ("Decyzja") oraz raportu nr 29/2019 z dnia 05.12.2019 r. w sprawie zrzeczenia się prawa do wniesienia odwołania od Decyzji (art. 127a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ) informuje, iż w dniu 10.12.2019 r. został złożony ponowny wniosek o wydanie pozwolenia na użytkowanie budynków osiedla Azymut. Wraz z wnioskiem została złożona dokumentacja (poświadczenia i dokumenty powykonawcze) poprawiona według wskazań zawartych w odmownej decyzji o wydaniu pozwolenia na użytkowanie z dnia 02.12.2019 r.

            Szczegółowa podstawa prawna: art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (zwane też MAR).

            Generalnie to mi tu pachnie niezla fuszerka..brawo INPRO...obyscie mieli udane swieta!

            • 1 0

      • (3)


        Ze mną jakoś nikt się nie raczył spotkać, nawet zawiadomić o rzekomym spotkaniu z klientami... Naprawdę było takie spotkanie?

        • 2 0

        • (2)

          Witam.

          Nie było takich spotkań. Większość przyszłych lokatorów wszystkiego dowiaduje się z FB lub ze strony Money.pl - to oni jaki pierwsi pisali o opóźnieniu nim deweloper wydał oficjalnie oświadczenie. Jedyna możliwość spotkania była gdy wyraziło się chęć obejrzenia swojego lokalu w obecności pracownika biura sprzedaży.

          • 0 0

          • Barański nie ma opcji żeby dał pozwolenie (1)

            Te kurniki nadają się do rozbiórki, błędy projektowe, amatorski pseudonadzor i partackie wykonanie

            • 3 3

            • pozwolenie

              A dokładnie błędy czego dotyczą oraz partackie wykonanie? wydaje mi się, że klatki są bardzo ładnie wykonane, budynki również. Może ktoś wie czego dotyczy dokładnie problem odbioru budynków?

              • 0 0

  • Odbior (3)

    Podobno wszystko jest pozytywnie, pod koniec stycznia dostaniemy lokale:)

    • 4 4

    • Byloby super! A skąd takie info? Jakkolwiek potwierdzone?

      • 1 0

    • Którego roku.

      • 7 0

    • 30.01.20 niestety nie jest tak, jak piszesz.

      • 1 0

  • (1)

    Kończy się kolejny miesiąc, a Inpro dalej czaruje mieszkańców, że wszystko jest dobrze. Wszystko ciągnie się od lipca, a w lutym też nie ma nadziei na odbiory.

    • 5 0

    • Uwaga na INPRO

      Ostrzegam przed niezetelnym deweloperem. Na początku odbiór miał się odbyć 30 lipca, teraz jest koniec stycznia, a odbioru jak nie było tak nie ma. 1 Marca ma być kolejna kontrola PINB z Gdyni i nie wiem czy INPRO podola tym wszystkim wymaganiom . Przyszłych mieszkańców traktują jak piate koło u woza. Zapłacili i teraz nie udzielają nawet rzetelnej informacji

      • 6 0

  • Co do obsługi przez panią Karolinę z działu sprzedaży też można mieć wiele zastrzeżeń. Totalnie olewa klientów. Umawia się na kontakt zwrotny i nie dotrzymuje słowa. Nie oddzwania i nie odpisuje na Smsy. Porażka. Zero profesjonalizmu i zero kompetencji.

    • 5 0

  • Przestrzegam (1)

    Niestety, dramat przyszłych mieszkańców ciągnie się od dobrych kilku miesięcy. Deweloper nie wywiązał się z terminu odbioru wyznaczonego w umowie deweloperskiej. Zdawkowe informacje o przyczynach odmownej decyzji przez PINB, ciągłe mydlenie nam oczu, mało profesjonalna komunikacja ze strony Inpro. Nie wiemy kiedy finalnie otrzymamy klucze, a kafelki dawno zamówione, problem z przetrzymywaniem zakupionych już materiałów budowlanych, bo przecież deweloper zapewniał o odbiorach jeszcze w ubiegłym roku! Ekipa budowlana przesuwana wielokrotnie, tak więc znaleźli sobie inne miejsce pracy :( Kredyt za mieszkanie trzeba spłacać, a mieszkania nie ma. Jesteśmy kompletnie zdegustowani obecną współpracą z Inpro. Przestrzegam i nie polecam!

    • 11 0

    • Zachowanie Inpro w sytuacji kilkumiesięcznego opóźnienia inwestycji #Azymut jest szczytem braku profesjonalizmu i braku poszanowania dla klienta. Brak wyjaśnień, brak informacji, brak terminu odbioru mieszkań, które miały być wydane mieszkańcom w czerwcu 2019.

      • 6 0

  • Uwaga na Inpro

    Jako nabywca mieszkania na osiedlu Azymut w Gdyni przestrzegam przed korzystaniem z usług Inpro S.A.
    Deweloper nie radzi sobie z realizacją inwestycji i komunikacją z nabywcami lokali:
    1.żaden z terminów opisanych w Prospekcie Informacyjnym nie został dotrzymany:
    termin wydania lokalu był kilkukrotnie przekładany
    termin przeniesienia własności również nie został dotrzymany
    przyczyny opóźnienia na budowie zostały uargumentowane "kaskadową rzeźbą terenu" czego firma działająca na rynku od ponad 30 lat nie potrafiła przewidzieć
    2.deweloper nie potrafi uzyskać pozwolenia na użytkowanie:
    nie był w stanie dostarczyć dokumentacji do PINB, brakowało podstawowych dokumentów i podpisów więc Urząd wydał decyzję odmowną (więcej informacji do uzyskania w Urzędzie)
    trwa kolejna próba uzyskania pozwolenia na użytkowanie a PINB zgłasza nieprawidłowości w wykonaniu osiedla i odstępstwa od projektu budowlanego
    3.komunikacja z nabywcami lokali jest na zatrważająco niskim poziomie:
    klienci są zbywani ogólnikowymi oświadczeniami zarządu
    deweloper unika otwartej i szczerej komunikacji zasłaniając się wewnętrznymi procedurami i RODO
    Od momentu podpisania aktu notarialnego jest tylko gorzej, straciłem nadzieję na to, że kiedykolwiek wprowadzę się do wymarzonego mieszkania.
    Zdecydowanie odrazam #inpro #azymut, szkoda nerwów.

    • 8 0

  • Obsługa (2)

    Nie polecam, pani Karolina Zych obsługująca inwestycje olewa maksymalnie klientów, umawia się i nie oddzwania, nie odbiera telefonów, nie potrafi udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi. Nie wiem co trzeba zrobić, aby kupic tam mieszkanie. Szkoda bo byłem zdecydowany, ale pani skutecznie mnie od zakupu odwiodła.

    • 8 0

    • Ciekawe kiedy dział ds. komunikacji z klientem znajdzie nasze komentarze i tutaj zacznie wklejać gotowe na zasadzie "kopiuj-wklej" i nieprzemyślane odpowiedzi jak miało to miejsce na facebooku i ciekawe czy tutaj też nas zablokują ?? to jedyne na razie co potrafią !!!!

      • 2 0

    • Przestrzegam przed Inpro!

      Pani pewnie nie oddzwania i nie udziela żadnej konkretnej informacji, bo Inpro nie zna konkretnych informacji. Mieszkania są wybudowane, na stronie internetowej jest informacja "gotowe do odbioru" a odbioru nie ma!
      Osoby które kupiły mieszkania czekają już od pół roku na odbiór kluczy, a deweloper milczy zapytany o wynik kontroli PiNB i nie chce udostępnić protokołu z kontroli. Już raz to osiedle dostało odmowę wydania pozwolenia na użytkowanie z uwagi na braki formalne, których dopuściło się Inpro w złożonych dokumentach, a teraz wyszły na jaw niezgodności budynków i placów zabaw z przepisami prawa budowlanego. Osoby, które już nabyły mieszkania od kilku miesięcy zmuszone są płacić za najem mieszkań zastępczych oraz ponosić inne dodatkowe koszty, pokrycia których deweloper nie chce obiecać. Odradzam każdemu! #Azymut

      Oczywiście problem z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie nie powinien być wymówką dla pracownika aby olewał klientów i nie odbierał telefonów, ale widać niski poziom obsługi klienta to w Inpro standard :(

      • 3 0

  • outpro to "firma z klasą" ;czy ktoś myśli inaczej?

    podpisano: Cenzura

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Deweloper

Spółka INPRO istnieje od 1987 roku i w ciągu ponad 30 lat swojej działalności uzyskała pozycję jednej z najbardziej uznanych i liczących się firm deweloperskich na rynku trójmiejskim. Priorytetem INPRO jest doskonała lokalizacja projektów i ...
rozwiń
58 340-03-81

Wydarzenia

Pomorskie Targi Mieszkaniowe: dom mieszkanie wnętrze

targi

Targi mieszkań i domów

wykład, targi, konsultacje