- 1 Studenci z nową wizją al. Niepodległości (256 opinii)
- 2 Tulipanowe pole już otwarte (103 opinie)
- 3 Gedania, Danziger Hof - problemy do rozwiązania (284 opinie)
- 4 Opryski w ogrodzie. Jak ochronić rośliny? (6 opinii)
- 5 Morska Park. Osiedle będzie dokończone (184 opinie)
- 6 Ten gmach znany jest tylko od strony wody (66 opinii)
Drzewa i ławki zamiast parkingu przed Akwarium Gdyńskim
Ławki, siedziska, trawnik, drzewa w donicach oraz podświetlony napis Gdynia pojawią się na końcu Mola Południowego przed Akwarium Gdyńskim. Zostanie zlikwidowany parking. Prace kosztujące 700 tys. zł mają się zakończyć na początku czerwca.
Ławki i zieleń zamiast parkingu
Obecnie znajduje się tam parking zapełniany szczelnie w trakcie wakacji oraz cieplejszych weekendów. Decyzją władz miasta zostanie on zlikwidowany, a teren o powierzchni 3,5 tys m kw. będzie w całości przeznaczona dla pieszych.
Zaplanowano dwie części: reprezentacyjną i rekreacyjną.
Wyróżnikiem pierwszej zlokalizowanej pod Akwarium Gdyńskim będą drewniane ławki na trawniku oraz drzewa w betonowych donicach.
W drugiej, zamiast parkingu przed Akwarium Gdyńskim znajdzie się m.in.:
- 26 betonowych siedzisk,
- 6 ławek,
- na nawierzchni zostaną namalowane jasne koła,
- całość dopełnią rośliny, drzewa i trawnik
Główny elementem tej przestrzeni, mającej w założeniu skłaniać do relaksu, będzie podświetlany nocą napis Gdynia.
- Cieszy mnie fakt, że wchodzimy już w fazę realizacji pierwszych inwestycji w ramach projektu Klimatycznego Centrum. Pracę na terenie Mola Południowego właśnie się rozpoczęły, efekty tej niezwykłej metamorfozy powinniśmy zobaczyć pod koniec maja - mówi Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni.
Koszt 700 tys. zł
Prace ma koordynować Zarząd Dróg i Zieleni oraz Biuro Ogrodnika Miasta. Będą kosztować ok. 700 tys. zł.
Przypomnijmy, że ogłoszony w styczniu projekt Klimatyczne centrum szacowany na 18 mln zł ma zapewnić komfort przebywania w Śródmieściu pieszym i rowerzystom. Wśród zapowiadanych zmian jest m.in. śródmiejska strefa parkowania, jednokierunkowa Świętojańska i estetyzacja ul. Starowiejskiej - inwestycja, dla której poszukiwany jest projektant.
Wszystkie prace mają potrwać do końca 2021 roku.
Miejsca
Opinie (341) 4 zablokowane
-
2020-03-22 10:19
Opinia wyróżniona
jeśli blisko skweru nie będzie parkingów, to nie będzie i turystów (9)
latem pod akwarium stoi dużo autokarów z całej polski - to się skończy, a jeśli w odległości kilometra od akwarium nie będzie wielkiego parkingu dla busów, to turystów na bulwarze nie będzie i kasiorki dla tych wszystkich przybytków też nie będzie i do akwarium też nikt nie będzie dwa kilosy zasuwał piechotą. a po sezonie pies z kulawą nogą tam nie
latem pod akwarium stoi dużo autokarów z całej polski - to się skończy, a jeśli w odległości kilometra od akwarium nie będzie wielkiego parkingu dla busów, to turystów na bulwarze nie będzie i kasiorki dla tych wszystkich przybytków też nie będzie i do akwarium też nikt nie będzie dwa kilosy zasuwał piechotą. a po sezonie pies z kulawą nogą tam nie zajrzy. najlepiej to wielkie klepisko pozostałe po gemini przerobic na olbrzymi parking dla autokarów i aut.
podobnie ze świętojańską - ruch jednokierunkowy natychmiast utworzy korki na władka IV, a tak naprawdę to czy świętojańską takie tłumy walą, żeby ją zamykać dla ruchu kołowego? to nie deptak monciak, czy długa w gdańsku - tu nie ma gdzie iść, są sklepy i knajpy i tyle. tak jak jest teraz jest wystarczające dla wszystkich, a o rowerzystów się nie martwmy - jest ich garść w całym miescie i nie ma co dla nich wydawać miliardów, gdzie połowa idzie na lewo.- 127 43
-
2020-05-17 22:42
Wynoszą z tymi smierdzielami
- 0 0
-
2020-03-23 17:15
Szkoły nadrobią
Nie będzie wpływów to szkoły będą miały musowo żeby zaliczy lekcje wycieczki do akwarium lub teatru i tak to się kręci już dawno bo gdyby nie szkoły to część tych przybutkoe dawno by piszczała.
- 1 2
-
2020-03-22 20:38
Be-Ze-Dura!
Turyści mogą nawet na sam koniec Mola Południowego dostać się trolejbusem (choć lepiej jest tam po prostu pójść pieszo - od ul. Świętojańskiej lepiej iść lewą strona alei, bo po prawej nieprzebrane tłumy latem).
- 5 1
-
2020-03-22 18:08
taa bez parkingów nie będzie niczego :D (2)
wez sie chlopie nie osmieszaj. bus moze podjechac, wysadzic ludzi i odjechac. zaden parking nie jest do tego potrzebny.
- 12 4
-
2020-03-22 19:43
w ogóle TAM to powinien być zakaz wjazdu - już od wysokości hotelu Gdynia (1)
tak by cały teren mola był reprezentacyjnym deptakiem - a nie parkingiem zawalonym autkami!
- 10 2
-
2020-03-22 21:02
Dokładnie, strach tam czasem przechodzić, pieszy traktowany jest jak intruz, a spacerując tylko wdychasz spaliny, bo każdemu się wydaje, że znajdzie miejsce parkingowe pod samym akwarium o tworzy się jeden wielki korek.
- 4 1
-
2020-03-22 17:28
A kogo obchodzi racjonalizm i zdrowy rozsądek w Gdyni?
Kasa, misiek, kasa! A miłościwie nam przyspawany siedzi na peryferiach i dojeżdża limuzyną, otoczony poczwórnym kordonem zastępców i asystentów, tylko po to, żeby przehandlować kolejny kawałek miasta. Przy ochach i achach napływowych słoików zajaranych imprezami na plaży.
- 4 7
-
2020-03-22 15:54
No to warto spróbować
Moim zdaniem turystów będzie jeszcze więcej!
- 8 5
-
2020-03-22 10:45
molo południowe
to nie Skwer.
Po drugie likwidują parking na chodniku przed Akwarium i słusznie. Reszta zostaje.- 11 10
-
2020-03-22 11:46
Opinia wyróżniona
Tragedia (8)
Gdynia robi imprezy na Redbulla , przyjeżdża do nas dużo turystów i niema gdzie parkować , możne byście tak najpierw pomyśleli o budowie jakiegoś większego parkingu , bo inaczej turyści nam podziękują.
- 102 25
-
2020-03-22 21:11
swieta prawda!
- 1 1
-
2020-03-22 20:38
Parkingi robić na obrzeżach miasta
Parkować powinno się na obrzeżach, a po centrum poruszać komunikacją miejską lub pieszo.
- 7 2
-
2020-03-22 18:10
proponuje wiec zburzyc wszystko i zrobic wielki parking.
Ludzie bez parkingu i samochodu da sie zyc. Naprawde nie ma w tym nic trudnego ;)
- 9 2
-
2020-03-22 16:34
Są dwa duże parkingi. (4)
Jeden obok drugiego. Na ul. Podolskiej przy wieżowcu szklanym Asseco. I drugi obok tego parkingu. Wjazd od strony ul. śląskiej na krzyżówce z Nowogrodzką. Ok 500m do Skwerku Kościuszki, 15min na pieszo!
- 8 1
-
2020-03-22 17:18
Przyjezdni nie wiedzą o tych parkingach
Gdyby ktoś pomyślał i zrobił drogę pod torami na Śląską (tam gdzie pogotowie) zamiast tego durnego, obleśnego tunelu (a nawet 2) plus jakieś oznakowanie to może jeszcze miałoby to sens.
Gdzie skwer i plaża, a gdzie Śląska, parking i dojazd do niej przez Warszawską? Poza tym tam jest tak mało miejsca, że kto niby ma tam parkować?- 4 2
-
2020-03-22 17:02
(2)
Masz pojęcie jaka to jest odległość do przejścia, zwłaszcza z małymi dziećmi? A poza tym ten parking przy Śląskiej jest zawsze pełen nawet poza sezonem. Przecież tam się mieści góra 200 samochodów. Weź myśl trochę, człowieku.
Jest potrzebny ogromny, wielopiętrowy parking w mieście. A nie drzewa w donicach. Trzeba było normalnych drzew nie wycinać przede wszystkim! I nie zalewać wszystkiego betonem jak oszalały!- 7 5
-
2020-03-24 07:15
Zrobienie nowych parkingów to nie jest zalanie betonem/ asfaltem?? Pod parkiem centralnym ma być parking....... a nie sorry, za daleko do bulwaru, 500 m na pieszo z bombelkami to nie do przejścia.
- 0 0
-
2020-03-23 10:46
przeciez jak byl red bull to i tak ten plac i parking byl zamkniety
ojoj, biedni turysci, jak oni dotarli z malymi dzieciaczkami i 90 letnia babcia?
- 3 0
-
2020-03-22 09:46
Opinia wyróżniona
Super! Prosimy o wiecej zieleni w mieście! (8)
- 151 73
-
2020-03-23 10:33
zieleni tak ale nie kosztem parkingu , wszystkie miejsca zielone zabudowane mieszkaniami dla developerów - kto na tym zarabia kosztem mieszkańców
- 1 0
-
2020-03-22 21:20
kto prosi?
- 0 0
-
2020-03-22 20:40
Iiii tam. Ja obstawiam, że i tak w tym miejscu za jakiś czas nasz "miłościwie" rządzący prezydent Gdyni postawi jakiś apartamentowiec - takiej pokusie ciężko się oprzeć naszym włodarzom.
- 1 0
-
2020-03-22 19:52
Zieleń
To krytykuj najpierw ich zamykanie pod apartamenty-Władysława IV,10-lutego czy Plymouth.
- 2 0
-
2020-03-22 15:12
Zasadz sobie kapuste w glowie
Będziesz miał zielono i głąba
- 4 2
-
2020-03-22 12:52
Zacznijcie myśleć, miejsca zielone zabudowują a parkingi zamieniają na miejsca zielone. Zamieniane miejsce w sezonie letnim jest jedynym dla autokarów wycieczkowych.
- 4 3
-
2020-03-22 10:26
NIE NO powini do stać za to NOBLA (1)
Na pewno pracowali na to w pocie czoła od dziesiątek lata.
I jeszcze to stwierdzenie "centrum klimatyczne".- 7 7
-
2020-03-22 17:22
"Centrum klimatyczne" w postaci: 6 ławek i paru krzaków (zwanych szumnie drzewami) w donicach betonowych. Aż nie wierzę, że ktoś ten kit łyka. Poziom zidiocenia mieszkańców sięgnął dna, przebił je i leci na drugą stronę... jeszcze trochę to zacznie się budowanie szałasów wzorem warszafki i też się znajdzie sporo głąbów klaszczących i tańczących z
"Centrum klimatyczne" w postaci: 6 ławek i paru krzaków (zwanych szumnie drzewami) w donicach betonowych. Aż nie wierzę, że ktoś ten kit łyka. Poziom zidiocenia mieszkańców sięgnął dna, przebił je i leci na drugą stronę... jeszcze trochę to zacznie się budowanie szałasów wzorem warszafki i też się znajdzie sporo głąbów klaszczących i tańczących z radości. A kiedy stare palety przed UM? Strefa relaksu. A może trochę piachu wysypać na skrzyżowaniu 10 Lutego i Świętojańskiej? Plaża taka.
A cała porządna zieleń dawno wycięta i przestrzeń szczelnie wypełniona betonem.- 2 0
Wszystkie opinie
-
2020-03-22 09:00
tam potrzebna jest kompleksowa rewitalizacja a nie posadzenie kilka krzaków (4)
- 179 8
-
2020-03-22 09:13
(1)
A czytał że zrozumieniem?
- 9 7
-
2020-03-22 21:21
chyba nie
- 0 1
-
2020-03-22 11:03
Przecież Gdynia to bankrut, tutaj nawet na farbę nie starcza!
- 4 5
-
2020-03-23 09:46
Przede wszystkim trzeba podnieść o kilka metrów końcówkę skweru. Bo z obecnego poziomu nie widać morza. Geniusz, który podjął decyzję o podwyższeniu falochronu, przygotowując nas na 10 metrowe tsunami zniszczył cały widok. Kilka lat temu skwer był pełen młodych par, które sobie tam robiły zdjęcia ślubne. Dzisiaj jadą do Orłowa, bo na skwerze tylko obdrapany beton został. Pani Szczurek. Wyjedź Pan za granice i zobacz jak w innych krajach wykorzystują takie miejsca na przestrzeń publiczną. Gdynia nie ma problemu z zielenią, wszędzie jest jej pełno. Jest problem z dobrym (wybitnymi) pomysłami. Ten z pseudoparkiem jest wyjątkowo banalny i pachnie biedą na kilometr.
- 0 0
-
2020-03-22 09:02
cały Skwer to relikt PRLu, praktycznie nic nie zmieniło sie od lat siedemdziesiątych (3)
wszystko zniszczone i zaniedbane
- 173 13
-
2020-03-22 09:13
Komentarz zbędny, my to wiemy
- 6 8
-
2020-03-22 10:22
Zgadzam się ale tu akurat jest mowa o Molo Południowym a nie o Skwerze.
- 6 3
-
2020-03-22 11:04
A co się w ogóle w Gdyni rządzonej przez patałacha zmienia???
- 5 4
-
2020-03-22 09:03
I koniecznie kosztem kierowcow (26)
- 132 69
-
2020-03-22 09:12
nie jesteście pępkiem świata.
- 38 28
-
2020-03-22 09:18
miejsce z takim potencjałem jest marnowane na parking (5)
zdecydowanie.za dużo przestrzeni publicznej zagarnęły samochody
- 57 18
-
2020-03-22 10:25
Powiedz to inwalidom i osobom majacym (4)
problemy ze swobodnym poruszaniem się, ale prosto w oczy. Ja mam takie kłopoty. Dla takich jak Ty i Tobie podobni, powinni wprowadzić zakaz używania samochodów w miejscu zamieszkania. Może byście, wy, przeciwnicy zdobyczy techniki, zaczęli myśleć nie tylko o sobie. Jesteście grupa najgorszych egoistów.
- 12 24
-
2020-03-22 10:40
To niech (1)
Jeżdżą melexy i zabierają tych którzy nie mogą chodzić.
- 13 2
-
2020-03-22 17:45
Niech.
Niech.
- 0 0
-
2020-03-22 12:12
a co ma piernik do wiatraka
przecież masz miejsca wyznaczone
- 5 4
-
2020-03-23 09:05
Człowiek, który chciałby zastawić i zasmrodzić samochodami miasto nazywa innych egoistami.
- 2 1
-
2020-03-22 09:33
Phi... (6)
Nie ma obowiązku wszędzie dojechać samochodem. Lenistwo wcześnie wykryte jest uleczalne.
- 35 18
-
2020-03-22 10:28
Pomyśleć musisz o inwalidach, a nie tylko o własnej d*pie. (4)
- 11 18
-
2020-03-22 10:59
(3)
Rzeczywiście tam sami inwalidzi stawali.
- 15 1
-
2020-03-22 11:27
(2)
Przeważnie umysłowi.
- 15 3
-
2020-03-22 12:49
Umysłowi to jeżdżą rowerami po chodniku.
- 7 7
-
2020-03-22 19:46
to ci wyborcy PiS
a w Gdyni totalna większość trzeźwo myślących i normalnych mamy
... niepodatnych na neoPRLowską propagandę sukcesu i HEJT nienawiści TVPiS- 1 1
-
2020-03-22 12:13
Lenistwo tak, ale samochodoza widać nie
- 1 1
-
2020-03-22 09:49
A ty czemu przemieszczasz sie kosztem innych? (2)
Generujesz smród, trucizny, hałas i zabierasz miejsce. Wszyscy składają się na twoją infrastrukturę. Mentalność kierowcy to mentalność kalego - zawsze stawia się w roli poszkodowanego.
- 25 11
-
2020-03-22 10:31
Jestem inwalidom i muszę. (1)
- 3 9
-
2020-03-22 11:20
Inwalidom intelektualnym
To widać.
Spróbuj to zmienić. Kup słownik.- 5 2
-
2020-03-22 10:23
Budować parkingi piętrowe!!!! (3)
- 9 7
-
2020-03-22 11:41
Ok to daj kasę. (1)
Możesz mi rzeczowo wyjaśnić dlaczego to właśnie Ty jako kierowca masz mieć większe przywileje niż pieszy lub rowerzysta? Skąd w Polsce ten fenomen samochodu wszędzie? Oraz trzeba wziąć pod uwagę, że poza partycypacją w smogu samochody to także hałas i znaczne zagrożenie dla pieszych i innych uczestników ruchu drogowego? Zachęcam, odwiedź Kopenhagę, lub jakieś Holenderskie miasteczko, lub Wiedeń. Nie dla Polskiego kultu samochodu wszędzie.
- 7 8
-
2020-03-22 12:16
Bo to był kiedyś symbol luksusu i statusu społecznego
teraz auto kupuje sobie nastolatek za pieniądze z 18nastki.
- 6 4
-
2020-03-24 15:18
Kup działkę w centrum i buduj, skoro to taki złoty biznes
- 0 1
-
2020-03-22 10:31
Wyjdzie wszystkim na zdrowie
Bardzo dobrze. Miasta, a w szczególności centra miast powinny być dla ludzi, a nie dla samochodów. Wszystkim wyjedzie na zdrowie, a dodatkowo miasto zyska na wyglądzie, a nie wszędzie te dymiące szroty
- 9 10
-
2020-03-22 11:04
Tak jak w s z y s t k o w Gdyni! Dlatego to miasto się wyludnia.
- 6 4
-
2020-03-22 16:06
No bo panisko chce swoim 16 letnim Passerati 2.0 w tedeiku podjechać i zaparkować 10 metrów przed brzegiem morza.
I jeszcze ma starczyć miejsc parkingowych dla wszystkich odwiedzających.
- 3 3
-
2020-03-22 20:40
Tak. Koniecznie kosztem kierowców, bo nie muszą tyłków wszędzie wozić.
- 0 2
-
2020-03-22 21:21
a jakże by inaczej!
- 0 0
-
2020-03-22 09:04
(4)
Taki punkt a dziesiątki lat zaniedbany...tu trzeba kompleksowych zmian a nie kilku sadzonek i pomalowanych znowu białą farbą kółek....ehhh...700 tysi na kilka ławek...100 mln na niedziałające lotnisko..shadow and wind...Czuway!
- 125 19
-
2020-03-22 09:18
(3)
O lotnisko to pytania do UE! Jeszcze raz przeczytaj trolu artykuł, tylko tym razem ze zrozumieniem.
- 6 8
-
2020-03-22 11:06
O lotnisko to pytanie do UM i do tego który podjął decyzję o wydaniu 100 milionów
i powinien być rozliczony za niegospodarność, złe zarządzanie i działanie na szkodę miasta.
- 5 3
-
2020-03-22 12:31
Co Ty piszesz. (1)
Jest wyrok, iz Gdynia moze korzystac z lotniska niczym Gdansk i to bez zadnych problemow. To sama Gdynia nic nie robi, bo po prostu nie ma kasy, by po latach walki z UE wystartowac z tym biznesem. To wina miasta Gdynia, ze to lotnisko niszczeje od kilku lat
- 2 1
-
2020-03-22 15:48
Będziesz! Niedozwolona według ke pomoc publiczna zniszczyła projekt tego lotniska
- 0 0
-
2020-03-22 09:05
Opinia wyróżniona
tak się zastanawiam jak można było dopuścić do tego aby to najbardziej reprezentacyjne miejsce w Gdyni tak wyglądało (4)
akwarium które chyba zaraz runie, budy z chińskim badziewiem i starą rybą, chodniki z najtańszego bruku, wszystko zawalone szrotami, brzydka zieleń, wszystko zniszczone. ,masakra.
- 222 26
-
2020-03-22 09:36
Pewnie też masz szrota...i stekasz
- 6 22
-
2020-03-22 10:40
Rzeczywiście ,aż tak zle ?
- 4 2
-
2020-03-22 11:02
Szczurek to najgorszy prezydent w historii Polski - tak można było do tego doprowadzić.
- 10 9
-
2020-03-22 17:15
Winne są napływowe słoiki zachwycone betonem, galeriami i plażą miejską z wiejskimi imprezkami dla gawiedzi. To oni regularnie wybierają tego prezydenta. Normalny człowiek, prawdziwy Gdynianin, nie głosował na miłościwie przyspawanego od 20 lat.
- 2 2
-
2020-03-22 09:06
Pudrowanie trupa (1)
Za jedyne 700k
- 104 13
-
2020-03-22 21:12
to i tak tanio
- 0 0
-
2020-03-22 09:07
tylko 700 tysięcy na rewitalizację całego centrum? no tak przecież są ważniejsze wydatki, tak trwoni się miliony podatników (5)
tak w 2020 r przedstawiają się "najpilniejsze" wydatki zadłużonej Gdyni: 19 milionów na promocję Gdyni, 10 milionów na muzeum emigracji, 460 tysięcy złotych zaplanowano na tymczasowe zabezpieczenia ruchu drogowego w związku z organizowanymi przez Gdynię uroczystościami, imprezami i zawodami sportowymi, powodującymi utrudnienia w ruchu drogowym, 22 miliony złotych kosztować ma według projektu budżetu Gdynia na przyszły rok obsługa długu publicznego, 26,87 miliona złotych tak wysoką kwotę pochłonąć ma funkcjonowanie Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. 50,8 miliona złotych samorządowcy zamierzają przeznaczyć na pensje pracowników Urzędu Miasta Gdyni. Dodatkowe wynagrodzenia roczne dla nich wynieść mają natomiast 3,6 miliona złotych, 10 milionów złotych wynosi rezerwa zabezpieczona w budżecie Gdyni na podwyżki wynagrodzeń, nagrody, nowe etaty i odprawy dla urzędników samorządowych. 106, 3 miliona złotych kosztować będzie administracja publiczna, w tym utrzymanie Urzędu Miasta Gdyni i pensje dla urzędników.
- 81 18
-
2020-03-22 09:15
Ty naprawdę nie potrafisz czytać ze zrozumieniem
- 8 7
-
2020-03-22 09:35
Gdzie wyczytałeś, że całego centrum?!! (1)
Tak bardzo szperasz w budżecie, że nie skumałeś prostego artykułu!
Buhaha- 6 3
-
2020-03-22 10:02
a co jeszcze zrobią w centrum?
tylko nie pisz co planują, bo planów słyszałem wiele
- 5 2
-
2020-03-22 10:15
W Gdansku sam rydwan 150 tys
i nikt go nie widział. Mevo grube miliony wyciekły, rowery gdzieś rdzewieją
- 10 0
-
2020-03-22 11:05
Muzeum emigracji - pomysł opętanych szaleńców!
- 3 8
-
2020-03-22 09:10
Super! (1)
- 20 31
-
2020-03-22 21:21
serio?
- 0 1
-
2020-03-22 09:11
Czas najwyższy. Ma sie wrażenie że w Gdyni nie ma nic oprócz parkingów. Żeby w centrum miasta tyle samochodów było? (15)
To nigdzie niespotykane.
- 84 104
-
2020-03-22 09:34
(8)
Ponad 600 samochodów na każdy 1000 mieszkańców, dwa razy tyle, ile w Berlinie. To nie ma co się dziwić, że auta są wszędzie.
- 14 9
-
2020-03-22 10:26
(6)
Gdy niedawno usłyszałem to porównanie ilości samochodów w Gdyni i Berlinie byłem w przysłowiowym szoku. Potrzebna nam wszystkim zmiana mentalności i podejścia do tego co ważne, co jest wyznacznikiem statusu społecznego, na pewno nie jest to równoznaczne z ilością posiadanych samochodów.
Uważam, że potrzebujemy rozszerzenia sieci ZKM aby można było dojechać z np. Gdyni do Koleczkowa i innych miejsc częściej niż 3 razy dziennie...- 15 0
-
2020-03-22 10:45
(4)
jak tylko w Gdyni powstanie metro to będzie można porównywać ją do Berlina
- 17 3
-
2020-03-22 12:26
Nie wiesz że Wojtek już ma w planach szybko wybudować w Gdyni metro,on czego się podejmie to wykonuje w planie.
- 2 0
-
2020-03-22 12:27
Tak, dwa metra (2)
Z wiczlina i do wiczlina
- 6 0
-
2020-03-22 17:49
Dwa metry (1)
Chyba
- 1 0
-
2020-03-22 18:01
1 metr
Na razie mówimy o 1 metrze
Na drugi metr przyjdzie czas w następnej kadencji...- 1 0
-
2020-03-22 11:10
Miasto ograniczyło ilość kursów ZKM jeszcze przed akcją z covid pobudka
tu sie zbiorkom ogranicza jednocześnie likwidując parkingi
- 5 2
-
2020-03-22 18:05
A wystarczy zrobić darmową komunikację miejską
Co się ludziom dziwić, że kupują samochody jak bilety drogie jak pies i będą jeszcze droższe? Nawet biletów czasowych do 15 min. nie ma na szybki podjazd z dzieckiem do szkoły czy przedszkola (albo i na zakupy).
Trzeba być albo dzieckiem w wieku szkolnym albo starcem żeby jechać za free. Reszta buli jak za zboże (albo ryzykuje na gapę) i tłoczy się na stojaka bo wszystkie miejsca zajęte. Więc wybierają samochód. A UM zaciera tłuste rączki bo kaska za parkowanie zgadza się idealnie. Smród, hałas i syf, zwłaszcza, że zieleń już praktycznie nie istnieje w Gdyni i wszędzie tylko beton.
Wszystko pod pustymi i kłamliwymi hasełkami o ekologii i nowoczesności.- 0 1
-
2020-03-22 09:59
Bo (3)
Lubimy jeździć i będziemy, nie spotykane nigdzie indziej... To dobrze, jesteśmy oryginalni
- 2 11
-
2020-03-22 10:29
(1)
Potrzebna jest zmiana podejścia i np. korzystanie z rowerów lub komunikacji miejskiej.
- 4 5
-
2020-03-22 18:09
Korzystaj sobie. I jedź bez ulg w 2 osoby np. na zakupy czy z dzieckiem gdzieś. Będzie to kosztować niemal 16zł od kwietnia za jeden taki wyjazd. Masz pojęcie?
Trzeba zrobić darmową komunikację dla wszystkich to i ruch samochodowy zmniejszy się radykalnie. Koszty biletów to jedyny powód dla którego wiele osób decyduje się na samochód.- 1 1
-
2020-03-22 11:07
Taa jestesmy po prostu 20lat za ....
- 5 0
-
2020-03-22 10:43
Pańszczyżniane tak mają ,nowoczesność w domu i zagrodzie .Beton i Jarek oraz kolesie .
- 0 0
-
2020-03-22 11:06
W Gdyni w ogóle nie ma żadnych parkingów!!!!!!
- 9 3
-
2020-03-22 09:13
Posadzą kilka badyli i coś się niby zmieni?
Czy "inwestycje " przeprowadzi ta sama firma która stawiała za 3 miliony złotych pomnik polski morskiej i rewitalizację (z opłakanym skutkiem) Kamiennej Góry?
- 98 9
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.