- 1 Fotowoltaiczny dziwoląg w Sopocie (94 opinie)
- 2 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (234 opinie)
- 3 Kto kupuje 100-metrowe mieszkania? (246 opinii)
- 4 Meble ogrodowe. Co wybrać na balkon? (11 opinii)
- 5 Nowy apartamentowiec powstanie na Wyspie Spichrzów (203 opinie)
- 6 Raport. Stabilizacja na rynku mieszkaniowym (267 opinii)
Sea Towers ma stanąć w centrum Gdyni - przy nabrzeżu Prezydenta - w dwa lata. Będą to dwie połączone wieże - jedna licząca 36, druga - 28 kondygnacji. Pierwsza sięgnie 138 metrów i dwukrotnie przewyższy pobliską Kamienną Górę.
Budynek dzieli od wody 50 metrów. Stawiający go developer - budująca w całym Trójmieście ekskluzywne apartamentowce firma Invest Komfort - musiał zagęścić glebę, bo jeszcze 80 lat temu do tego miejsca sięgało morze.
Drogie prace ziemne na pewno się opłacą: za metr najtańszego mieszkania deweloper będzie żądał ponad 7 tys. zł, za najdroższe, położone najwyżej penthausy (apartamenty na dachu) - 25 tysięcy zł od metra. Na 270-metrowy apartament trzeba będzie wyłożyć prawie 7 mln zł. Sprzedaż 276 mieszkań w Sea Towers rusza za kilka tygodni, ale te najatrakcyjniej położone są od dawna zarezerwowane. Kupują firmy dla swoich gości, biznesmeni, cudzoziemcy i majętni mieszkańcy Gdyni.
Projekt Sea Towers stworzyła wiedeńska pracownia architektoniczna Andrzeja Kapuścika. Z najwyższych pięter będzie można zobaczyć Hel. Niżej znajdzie się m.in. kompleks rekreacyjno-rozrywkowy z dwoma basenami pod szklaną kopułą, salonami odnowy biologicznej, siłownią, salą do gry w squasha itd. Do tego bar i ogród zimowy. Trzy dolne kondygnacje zostaną przeznaczone na biura i lokale usługowe.
Opinie (94) 5 zablokowanych
-
2008-08-16 11:08
władek-gynia
jutro ich nie będzie
- 0 0
-
2008-08-16 10:30
bartek gdynia
w stanach terz były.
- 0 0
-
2008-08-04 11:26
gdyńske wieże
żeby ich billaden nie wypatrzył.
- 0 0
-
2007-08-21 22:02
PKP dworzec glowny
Gdynia ma na prawde swietny plan restrukturyzacji tamtej okolicy - dworzec z prawdziwego zdarzenia, razem z parkingami i cala infrastruktura turystyczno-transportowa. Gdy widzialem projekt kopara mi opadla. Spora czesc zainwestowac ma unia i prywatne firmy. Problem wlasnie lezy we wladzach PKP, ktore nie chca wyrazic zgody. W jaki sposob zatem dokonac zmian, skoro znajdzie sie ktos, kto powie nie i wszystko w tym momencie siada i sie opoznia?
- 0 0
-
2007-08-02 23:10
bez sensu
A cóż to za skala światowa?!Trochę świata widziałem - więc mi to nie imponuje - wręcz śmieszy i dziwi.Projekt nie ma związku z ogólnym charakterem miasta. Psuje dotychczasową panoramę miasta i widok na zatokę z wielu wzgórz i gdyńskich osiedli. Jako specjalista ochrony środowiska nie poparłbym takiego projektu - z uwagi na wiele aspektów środowiskowych przemawiających przeciwko. Moja ocena oddziaływania na środowisko wypadłaby na nie. Ale jakież to ma znaczenie?
- 0 0
-
2007-04-18 22:19
osiaddanie
chyba jednak nie zrobia wszystkich pieter :)
- 0 0
-
2006-06-28 14:06
.
niemam drobnych bo bym kupił se to mieszkanko
- 0 0
-
2006-05-24 08:26
to za budowle nadmorskie biorą się rodacy
bez dostępu do morza? Autostrady niech budują posiadacze furmanek...
- 0 0
-
2006-05-15 15:48
miras
Rozumiem ze pracujesz w PKP i dasz Gdyni mozliwosc przebudowania na normalnych warunkach tej rudery? UM Gdyni czeka na ta informacje od PKP od x lat, wiec na pewno sie uciesza.
- 0 0
-
2006-05-14 17:00
Wspaniale.!
Wprawdzie juz od dawna można zaobserwować sporo korzystnych zmian w naszym miescie. Ciągle coś nowego zauważa sie na codzień, ale właśnie za mało było projektów, które by w jakiś sposób zaznaczyly sie wielkością na skalę światową. Brawo! cieszę sie niezmiernie z powstania tego projektu i życzę żeby w szybkim tepie został zrealizowany
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.