• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Marina i mieszkania w pierwszym etapie zabudowy Dalmoru

Patryk Szczerba
30 października 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Osiem nowych budynków nad samym morzem
Inwestycja mieszkaniowa w połączeniu z budową nowej mariny ma zachęcić do kupna mieszkań w nowym śródmieściu Gdyni. Inwestycja mieszkaniowa w połączeniu z budową nowej mariny ma zachęcić do kupna mieszkań w nowym śródmieściu Gdyni.

W pierwszym etapie zabudowy Mola Rybackiego zobacz na mapie Gdyni w Gdyni oprócz sześciu budynków mieszkalnych, które Polski Holding Nieruchomości zbuduje razem z firmą mLocum powstanie również nowa marina dla 120 jachtów. Inwestycje mają zakończyć się w 2017 roku.



Zgodnie z planem zagospodarowana w miejscu po Dalmorze może powstać 70 tys m kw. powierzchni komercyjnej i 120 tys. mkw. powierzchni mieszkaniowej. Inwestycja może potrwać nawet kilkanaście lat. Zgodnie z planem zagospodarowana w miejscu po Dalmorze może powstać 70 tys m kw. powierzchni komercyjnej i 120 tys. mkw. powierzchni mieszkaniowej. Inwestycja może potrwać nawet kilkanaście lat.

Czy budowa nowej mariny razem z pierwszym etapem mieszkaniowym to dobry pomysł?

W czwartek została podpisana oficjalna umowa w sprawie budowy zespołu budynków apartamentowych na terenach Dalmoru. Porozumienie pomiędzy PHN i mLocum rozpoczyna wspólną realizację pierwszego etapu inwestycji, który anonsowany był oficjalnie pod koniec sierpnia.

W jego ramach powstanie sześć budynków mieszkalnych, z powierzchnią użytkową 11,7 tys. m kw. obliczoną na ok. 170 mieszkań. Zaplanowano budynki o czterech kondygnacjach z funkcją usługową na parterze. Rozpoczęcie sprzedaży zaplanowano na pierwszy kwartał 2016 roku. Pierwsi mieszkańcy będą mogli się wprowadzić w 2017 roku.

- To unikalna przestrzeń, która tak jest rozpatrywana nie tylko przez urbanistów i dlatego jesteśmy zadowoleni z tego, że możemy brać udział w jej realizacji. Czekają nas teraz prace nad ostatecznym kształtem projektu, tak aby optymalnie wpisał się w przestrzeń miejską. Całość wpisuje się w trend urbanizacyjny, który mówi, że miasta powinny zabudowywać się do środka - wyjaśniał Krzysztof Suskiewicz, prezes zarządu firmy mLocum, związanej z grupą mBanku. W Trójmieście ta spółka zbudowała osiedle Sopocka Przystań.

Wiadomo też, że równolegle do inwestycji mieszkaniowej na terenach po Dalmorze będzie powstawała marina razem z bosmanatem i zapleczem socjalnym. Ma to być zachęta do kupna mieszkania w nowym śródmieściu Gdyni. Do tej inwestycji PHN przystąpi sam.

W ramach inwestycji powstaną 3 nowe pomosty, przy których będzie mogło cumować 120 jachtów. 80 proc. miejsc ma być wynajmowane stałym rezydentom. Pozostała część będzie przeznaczona dla przypływających gości.

- Liczymy, że marina będzie dodatkowym magnesem dla tych, którzy będą chcieli kupić mieszkania i zostawić tutaj swój jacht. By powstały pomosty, konieczne będą wyburzenia budynków i od tego zaczniemy inwestycję związaną z mariną. Planujemy oddanie jej do eksploatacji na przełomie 2016 i 2017 roku, przed zakończeniem inwestycji mieszkaniowej - mówi Krzysztof Rychlicki, prezes zarządu Dalmor, wchodzącego w skład grupy PHN.

W najbliższych tygodniach mają pojawić się również pierwsze konkrety dotyczące kolejnego etapu zabudowy. Pewnym jest, że w jego ramach nie powstaną mieszkania, ale budynki handlowe z dopuszczeniem funkcji usługowej i biurowej.

- Najpóźniej w pierwszym kwartale 2015 roku będziemy mogli przekazać szczegóły w tym względzie. Na razie trwa przygotowanie wstępnej koncepcji i rozmowy z potencjalnymi partnerami tej inwestycji - dodaje Rychlicki.

Inwestycje

Yacht Park

Yacht Park

Polski Holding Nieruchomości

Gdynia Śródmieście, ul. Hryniewickiego Mapa

zakończona
Realizacja

Miejsca

Opinie (309) 2 zablokowane

  • Za ta kase to kupię sobie apartament w Saint Tropez (22)

    A resztę przechulam na miescie gdzie espresso kosztuje 1 a nie 18 złotych

    • 192 26

    • Powodzenia z arabami w tej francji:(

      • 0 0

    • (10)

      Stef, a ja bym wolała w GDYNI :)

      • 18 3

      • (9)

        czy tylko ja mam takie wrażenie że jestem gołodupcem? Nie rozumiem tej niby biedy do okoła . Pracuje ciężko za 2.500 po wynajęciu mieszkania i opłatach zostaje mi 700 na życie. . . K. . . A z skąd ludzie mają po 12 tysięcy za metr mieszkania?

        • 29 2

        • 2500 to jest wyzysk niestety. (5)

          2500 zł jest tragedią,ale nie martw się Francuz zarabia 1500 euro i na mieszkanie wydaje 1000 euro zostaje mu 500 euro a we Francji 500 jest mniej warte niż w Polsce 500 zł .Wyzysk jest na całym świecie ;)

          • 11 9

          • Czlowieku, byles kiedykolwiek we Francji? (2)

            "we Francji 500 jest mniej warte niż w Polsce 500 zł" - ochlon - jest warte MINIMUM 2x wiecej!

            • 15 4

            • Byłem we francji w większym miescie 500 euro po opłaceniu opłat to jest skrajna bida z nędzą

              nie rozsiewajcie propagandy jak to na całym świecie jest pięknie tylko u na biednie.W Polsce za 100 euro 400 zl wychodzisz wieczorem i jesteś jak król.Na zachodzie jak masz 100 euro na wyjscie to zostajesz w domu.Tak czy siak te pensje zarówno polskie jak i zagraniczne są wyzyskiem.Ale jak sobie poscielisz tak się wyspisz ;)

              • 2 1

            • marsylia to nie francja

              to jakies arabowo

              • 4 1

          • W Francji za te 500 euro kupisz w miarę sprawny samochód,a u nas co najwyżej 25 letniego rzęcha....to gdzie jest k....a taniej

            • 11 2

          • tylko ten Francuz pracuje po 8 godzin maksymalnie bo tam pilnuje się praw pracownika. Ten Francuz nie musi robić nadgodzin żeby dorobić.Ten Francuz chodz zostaje mu 500 euro na życie idzie do galeri i kupuje levisy w promoaji po 8 euro i tani sprzęt który u nas kosztuje krocie . Tak Francuz gdy skończy mu się abonament w telefonie idzie Vodofone i dostaje i phona 6 w normalnym abonamencie a nie jak u nas po 300 na miesiąc. Szkoda gadać. . .

            • 17 8

        • Gdzie tak tanio się wynajmuje, że 800 juz z opłatami??

          zwykle ok 1400 plus opłaty...

          • 3 0

        • skad maja?

          zarabiaja po 20 tys/mies dostaja spadki itd

          • 22 1

        • podejrzewam ze z pracy takich ludzi jak Ty

          Niestety taka prawda. Ale nie przejmuj się mam to samo

          • 48 0

    • ciekawe gdzie ty piłeś to espresso za 1 zł ? w noclegowni? (1)

      • 6 3

      • Nie, pewnie z kumplem kupili na spółę "kawę" w IKEI

        • 4 0

    • gdzie espresso kosztuje 1 a nie 18 złotych (4)

      Czyli w Kiszyniowie

      • 31 6

      • (3)

        We Włoszech kosztuje 1eu ;)

        • 7 0

        • (1)

          Tja - w "popularnych" knajpkach zgadza się. A idź sobie z tym jednym ojro na główny plac Rzymu czy Wenecji :) Przygotuj sobie kapelusz żeby dostukać do "coperty".

          • 6 0

          • Coperto to nie wszystko

            A jeszcze dla signore 10%

            • 2 0

        • 1EU to jednak powyżej 4 pln a nie 1
          A 18 to w PL kosztuje wybajerzona kawa z toną dodatków a nie espresso

          • 9 1

    • proponuję przehulać, a espresso kosztuje 1,20 euro a nia 1 zł

      • 11 4

    • a gdzie jest informacja o cenach bo nie widzę?

      • 10 3

    • "chulaj" sobie na hulajnodze

      • 15 24

  • Wszystko pięknie, ale powinniśmy na tym terenie ustanowić RENTE RYBACKĄ, (1)

    która byłaby nie tylko pamięcią po naszej ogromnej flocie poławiającej i ludźmi z nią związanych i w sposób praktyczny przekładałaby się w czyn.

    Już tu nie raz o tym pisałem. Ten fundusz pozwoliłby na rozbudowę Gdyńskiego Akwarium (przekształcając go w Oceanarium) i jego eksploatacji na wysokim poziomie. Przypomnę, że kiedyś właśnie w większości ludzie łowiący na dalekich oceanach przywoziły ciekawe okazy właśnie do tworzonego Akwarium. Faktem jest, że Molo Rybackie wchodzi w część większego założenia inwestycyjnego zaplanowanego przez miasto więc i taką rentę planistyczną - celową za wszelki zmiany można podjąć. Wielki sukces miasta, ale i Skarbu Państwa, że na terenach poprzemysłowych zdegradowanych ekologicznie zaplanowali nową piękną dzielnicę, której nazwa jest adekwatna do lokalizacji i istoty miejsca (mam nadzieje, że będzie nową jej tożsamością) jaką dla Gdyni powinno być Śródmieście Morskie, czyli Sea City Gdynia ^SCG^. A zaczęło się od Sea Tower, następny mamy i już wkrótce otwieramy Marriott i siedzibę b.banku Nordea - od dziś PKO BP Centrala Bank Hipoteczny (kontynuator Gdyńskiego Banku Komunalnego i innych).

    Ważne, aby przy zagospodarowywaniu tych terenów n ie popełnić większych błędów a wcześniej uzgadnianych z developerami, firmami, inwestorami i urbanistami. Dobrze by było, aby w podziemnych halach budynków można było przechowywać żaglówki i jachty, zasobny mieszkaniec obok wypasionego samochodu miałby w zasięgi ukochaną "łódź", którą mógłby bez problemu ruszyć prosto na morze i w świat.

    Świetnie, że na tym terenie powstanie także filia Muzeum Morskiego - w postaci Muzeum Polskiego Żeglarstwa. Dobrze by było aby poszerzone zostało o Morską Scenę - swego rodzaju Opere Morską.

    Szkoda, że Dalmor upadł, dyskusja na ten temat ma wielowątkowy charakter i nic już tego nie zmieni - możemy pogdybać, ale dalsze utrzymywanie tej bomby ekologicznej w Śródmieści mogłoby doprowadzić do katastrofy środowiskowej dla całej Gdyni.

    • 2 2

    • bezstronny, marych, zoe i wiele innych. wiele imion - jedna szajba.

      • 0 2

  • Proszę o odpowiedź władze Gdyni. W grę wchodzi 50-100 milionów złotych. (7)

    Kto będzie ponosił koszty nieuchronnego, generalnego remontu nabrzeży Mola Rybackiego, które zostało sprywatyzowane i przeznaczone na rezydencje dla bogaczy?

    Czy koszty utrzymania i remontu nabrzeży zostaną przerzucone na Zarząd Portu czy może na barki mieszkańców miasta?

    Prezydent Miasta ma obowiązek tłumaczyć się z takich rzeczy przed obywatelami.

    • 8 6

    • a te dzisiejsza ruine chetnie dotujesz? (2)

      • 4 3

      • ani jedno z nabrzezy funkcjonujacych w ramach Zarzadu Portu nie jest w takim stanie (1)

        i gdynski podatnik nie doklada do nich ani zlotowki. Przeciwnie: one generuja tysiace miejsc pracy, utrzymuja setki firm i przynosz miastu miliony w podatkach.

        Szczurek, doprowadzajac Pirs Dalmorowski do dzisiejszego stanu, poprzez uniemozliwienie zagospodarowania go przez Zarzad Portu zabił nie tylko te czesc, ale caly gdynski i port i w konsekwencji Gdynię.

        Oczywiście gdy będzie to widoczne gołym okiem, Szczurka już nie będzie, a jego dzieci od dawna będą amerykanami.

        • 2 5

        • ot, merytorycznej dyskusji z UM Gdynia nie ma. Oni swój interes juz zrobili. A po nich choćby potop.

          • 2 2

    • a ty sąsiadowi remontujesz dom, ogrodzenie,...? (3)

      taki sam głupku - przepraszam za nazwanie, bo już mnie ponosi, ma prezydent miasta do tego terenu, który jest jasno określony w artykule, tylko trzeba umieć czytać i posiąść wiedzę z zakresu gimnazjum.

      • 3 3

      • więc odpowiedz urzędniku, jak prostemu gimnazjaliście: (2)

        kto wyłoży 50 do 100 mln złotych na remont nabrzeży Pirsu Dalmoru?

        Bo przecież nie deweloper ani wspólnota mieszkaniowa :-))))

        Czyli Port albo Gdyńscy podatnicy. Kto, urzędniku???

        • 2 3

        • z tego co mi wiadomo to parę mtrów od nabrzeża ma przejąć miasto, część urząd morski (1)

          a część port więc naturalnym jest, że będzie musiał powstać mixt konstrukcji finansowej.

          Tak się składa, że Szczurek kiedyś chciał nabrzeża w basenie jachtowym przekazać związkom żeglarskim lub klubom a oni odmówili więc obligatoryjnie musiał przejąć UM a w jego imieniu Zakład Budżetowy, więc chyba dość pitolenia a liczą się tylko fakty. Zainteresuj się spr.zarządczymi przestrzeni publicznej czy komercyjnej wtedy dyskutuj , OK?

          • 4 1

          • ha ha ha - ha ha urzędnik włączył zadymianie, choc pośrednio przyznał

            że za wyjety spod racjonalnej gospodarki morskiej teren Dalmoru, przekazany we władanie szarej strefie zapłacą podatnicy.

            czyli zostaniemy wydymani na kolejne 50 milionów, albo i więcej, żeby bogole dorobieni na rozkradaniu portu mieli wygodne mieszkania tam, gdzie powinny byc miejsca pracy.

            • 2 3

  • Pytanie do Prezydenta Szczurka (4)

    Kiedy za 10-15 lat nabrzeża Mola Rybackiego będą wymagała generalnego remontu, za jakieś 50-100 milionów złotych, to kto za to zapłaci?

    BOgacze, którzy tam mieszkac będą czy ktoś inny zostanie tym obciążony? Np. Zarząd Portu, który już dziś zmuszony jest ponosić wielkie koszty utrzymania nabrzeża pomorskiego z którego nie ma żadnych korzyści???

    • 6 6

    • nie mam nawet złudzeń ze szczurkowi propagandysci podejma ten temat (2)

      • 1 2

      • minusa można dostać od piarowców z UMGDYnia, a odpowiedzi nie :-))) (1)

        zdaje sie bolesne pytanie dla popleczników Szczurka. Trzeba będzie podpowiedzieć dziennikarzom (spoza Gdyni, bo Frycowa sie przeciez nie odwazy).

        • 2 1

        • Urząd Miasta Gdynia dobrze wie, ze to ludzie zapłacą za luksusy szemranej elity.

          • 2 1

    • gdzie mozna wysłać takie pytanie, zeby urzędnicy byli zobligowani prawem odpowiedziec?

      • 4 2

  • Kwiatkowski w grobie się przewraca... (3)

    ...widząc co robią z jego ideą Gdyni jako miasta portowego-okna na swiat!

    • 17 6

    • (2)

      mało wiesz o Kwiatkowkim i jego planach

      • 1 2

      • nie wiem ile wie doker, ale ja wiem sporo. (1)

        motto Kwiatkowskiego brzmiało "port i miasto to jedno" - miasto bez portu nie może istnieć. plany przedwojenne zakładały nie niszczenie portu, jak to się dziej dzisiaj, ale jego rozbudowę - i to potężną -

        port miał mieć kanał kończący się drugim wyjście w Rewie!

        Kwiatkowski nigdy nie pozwoliłby na to co dzieje się dzisiaj.

        Wieczna hańba Szczurkowi!

        • 2 1

        • Za to dziś wizjonerzy stawiają kolejki linowe na Kamienną...

          masakra

          • 1 1

  • SZCZUREK, KTÓRY ZAGRYZŁ GDYNIĘ (8)

    KWIATKOWSKI, WENDA TO CUDOWNI LIDZIE, KTÓRZY PIASKU WYDM STWORZYLI MIASTO I PORT O ŚWIATOWYM ZASIĘGU.
    SZCZUREK TO TYPEK, KTÓRY W RÓWNIE SZYBKIM TEMPIE I Z NIESŁYCHANĄ ZAJADŁOŚCIĄ DZIAŁANIA DOPROWADZIŁ PORT DO ZNISZCZENIA, CAŁKOWITEJ UTRATY ZNACZENIA GOSPODARCZEGO JEDNEGO Z NAJWSPANIALSZYCH PORTÓW EUROPY, NAJWIĘKSZEGO NA BAŁTYKU CZYNIĄC GDYNIĘ PROWINCJONALNĄ MARINĄ. SZCZUREK I JEGO EKIPA (SITWA) ZAGRYŻLI GDYNIĘ !!!!

    • 26 14

    • (6)

      Czas odwiedzić lekarza :) chory z nienawiści....

      • 13 11

      • już w ZSRR towarzysze wymyślili, że kto krytykuje władze, tego do psychuszki (4)

        putinowskie inklinacje otoczenia Szczurka nie pierwszy raz wyłażą na wierzch. strach pomyśleć, co by było, gdy ci ludzie rządzili czymś więcej niż umierającym miastem.

        • 9 10

        • (3)

          Naprawdę chorzy ludzie opanowali ten portal. Trzeba szukać innego źródła informacji.

          • 7 6

          • (1)

            No przecież juz dawno masz te źródła - nektar z ust budowniczego szczuradromu Kosakowo spijasz przeciez

            • 7 5

            • wyznawcy kultu półboga Szczurka nie odpuszczą nigdy.

              • 1 2

          • kolejna ultramerytoryczna wypowiedź szczura.

            ale trudno odmówić tej taktyce słuszności: zakrzyczeć można wszystko, trzeba tylko sporej sumki na najęcie krzykaczy. szczurek kasę ma i moc propagandy docenia.

            • 7 7

      • Rozumiem, ze o sobie piszesz. Chociaż wam szczurasom lekarz juz raczej nie pomoże a EGZORCYSTA jest potrzebny! Sekta jakaś ... p...na

        • 5 6

    • Precz z szczurem!

      • 4 7

  • Historia zapamięta obecnego prezydenta Gdyni, jako mordercę portu i miasta. (6)

    Bieżąca, superintensywna propaganda tego nie zmieni. Okaże się to dopiero po wielu latach, gdy wszyscy "bohaterowie" wydarzeń dawno nie będą żyli, ale się okaże.

    • 24 10

    • (2)

      Odpocznij przed snem, bo widzę, że nie jest z tobą najlepiej

      • 9 6

      • wyjątkowo merytoryczna wypowiedź. pracownik wydziału propagandy urzędu wielkiego wodza? (1)

        • 6 8

        • merytorycznej odpowiedzi nie bdzie, forsa od dawna w kieszeniach tych co gdynię sprzedali.

          • 1 1

    • (1)

      A jak ciebie zapamieta historia? Jako narastającego na wszystko zgreda?

      • 4 8

      • Szczurek i jego działalność. Zabił port i zabija Gdynię.

        • 8 6

    • Ależ nieszczęśliwym człowiekiem musisz być. Współczuję.
      Moim zdaniem realizacja tego projektu to nowa jakość miasta. Bardzo popieram!
      A malkontentom życzę spokojnego wieczoru.

      • 6 7

  • to co kiedys przynosilo zysk i dawalo ludziom prace i pieniadze poszlo w..... (6)

    Kolejna szklana wydawalnia kasy. Nic nie produkujaca tylko wyzyskujaca ludzi szklana dzielnica.
    Tyle zeby tam ludzie przyszli to musza miec kase. I to kase na wydanie. A tej coraz mniej. Zamaist budowac cos co da ludziom zatrudnienie we wlasnym kraju to budujecie tylko cos co wyciuagnie od nich kase. Bezmyslnosc. Najpierw daj ludziom zarobic a potem niech wydawaja jesli maja za duzo.....
    I ta Marina......te wycieranie sobie geby ta Marina......Jakby conajmniej wszyscy gdynianie i kazdy z osobna chcial miec lodz???? Po diabla marina w kraju gdzie lato ma moze 2 mce ???? a reszta to szarosc i ziab wszedzie???Woda brudna wieje zimnica a tu..marina.... To nie Hiszpania ani Lazurowe Wybrzeze. To Gdynia - miast o z wielkim Bunkrem i lysa ulica Swietojanska bez drzew.

    • 44 6

    • Wojciech Szczurek - archtkekt planu zabójstwa Gdyni.

      • 0 2

    • HA HA...przynosiło zysk...tamta ekonomia nawet nie pozwalała na jego policzenie (3)

      rybka za darmo dla bratniego kraju....

      • 3 11

      • (2)

        w d*pi..e byles i gow.o widziales

        • 9 2

        • (1)

          Rety, jaki tu poziom....

          • 1 3

          • ministerialny urzędasie

            • 0 0

    • szybki zysk deweloperów jest wazniejszy niż długookresowe podstawy ekonomiczne

      portu, czyli miasta.

      r.i.p. gdynio.

      • 9 0

  • Pitolisz jak pogjęty (25)

    Akurat Prof. Andruszkiewicz jeszcze w 2007 roku wyraźnie mówił o konieczności zagospodarowania terenów po Dalmorze.

    • 14 10

    • (23)

      Tereny po Dalmorze powinny być zagospodarowane. To oczywiste. Ale nie tzw. mieszkaniówką!
      Zagospodarowanie tego terenu powinien dokonywać port, w porozumieniu z miastem.

      • 8 8

      • I to postulowali wszyscy eksperci branży morskiej. Cóż, skoro możliwości i (8)

        motywowana chciwością oraz bezwględnością siłą przebicia byłych ciemnych typów zwących się obecnie poważnymi biznesmenami sprawiły,

        że Gdynia sprzedała swoją przyszłość. Kilka osób się wzbogaci, kilku lokalnych polityków będzie się cieszyć krótkotrwałą sławą,

        a w dłższej perspektywie Gdynia umrze. Bo dawno powiedziano: Gdynia albo będzie portowa, albo jej nie będzie.

        • 10 7

        • (5)

          Możesz zdefiniować pojęcie port, bo jak czytam twoje wypociny to dochodzę do wniosku że kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz. Po pierwsze Port Gdynia ma się dobrze i prosperuje dobrze bez terenów po byłym Dalmorze( nigdy do portu nie należały) Stocznia Nauta przeniosła się na tereny Gdyńskiej stoczni co daje jej większe możliwości produkcyjne i rozwoju. Jak sam cytujesz Gdynia dalej będzie miastem portowym i nic tutaj nie zmieni zabudowa tego nabrzeża , a w perspektywie czasu da o wiele więcej miejsc pracy niż teraz gdy tam praktycznie już się nic nie i dziej. Reasumując właśnie przez takie podejście do sprawy zniknęło z mapy Polski wiele przedsiębiorstw ,bo po co cokolwiek zmieniać jak można robić nie wiele i obowiązkowo otrzymać wynagrodzenie.Oby ludzie twojego pokroju omijali Gdynię szerokim łukiem

          • 4 4

          • w latach 90. tereny Dalmoru nalezaly do terenow, do ktorych owczesny Zarzad Portu (MPH) (4)

            mial prawo pierwokupu. SUper wazne, bo najwieksza bolaczka gdynskiego portu jest brak terenow rzwojowych, skladowych.

            Szemrany lobbing ekipy gdynskich wlodarzy (rozwniez Szczurka) doporowadzil do wylaczenia Dalmoru z terenu portowego i tym samym uniemozliwil zarzadowi portu rozwoj.

            To sa twarde dane do sprawdzenia w dokumentach panstwoych.

            Dzieki temu manewrowi wprawdzie zabito mozliwosc rozwoju portu i miasta, a le za to deweloperzy ikilka osob kore przyjely do kiezeni bedzie zylo swietnie.

            • 2 5

            • a to dlatego podpuszczaliście i prowokowaliście Rosjan, aby wykurzyć z ich łowisk Dalmor? (3)

              aby przejąć tereny dla portu.

              Warto by było zbadać to przez niezależną komisje i przykładowo ukarać.

              Jak wam to nie wyszło więc szczujecie SZUJE i SZUMOWINY, aby napuszczać zdezorientowanych ludzi i myślicie, że to wam się uda??

              DZiś już głupich nie znajdziecie a hajterzy jak to hajterzy żywią się przez was dostarczaną padliną.

              Bez poważania

              • 2 3

              • (1)

                Chyba już większego idiotyzmu nie dało się napisać. :)))

                • 2 2

              • tyż prawda :)

                Bezstronny rozpaczliwe próbuje przypisać każdego interlokutora, do którejś urzędniczej szuflady z wrogami, a tu d*, co strzał to pudło :-)))) więc dale strzela na ślepo i smarzy coraz większe banialuki. wyraźnie odlatuje.

                A gdyby myślał samodzielnie, może kiedyś pojąłby, że największy wróg Gdyni jest w szufladzie z napisem Ukochany Nasz Wielki Prezydent :)

                • 1 3

              • Mam nadzieję, że sprawą udziału Szczurka w wyłączeniu Dalmoru z granic portu

                zostanie kiedyś zbadana przez sąd. Tu pełna zgoda.

                P.S. Bezstronny, ta muzyka klasyczna którą puszczasz trochę wnerwia sąsiadów. Staraj się ściszać ;-)

                • 1 2

        • (1)

          Gdynia to ludzie. Nigdy nie umrze.

          • 6 7

          • setki miast umarły, bo ludzie z nich wyjechali. wyjechali, bo nie mieli z czego żyć.

            nie będzie portu, nie będzie 100 tys. miejsc pracy.

            • 10 6

      • i zrobić tam co? (13)

        terminal drobnicowy? Jedyne do czego ten pirs się ew. nadaje to terminal promowy dla steny i wycieczkowców... jesli już

        • 6 5

        • (12)

          terminal promowy dla Steny będzie koło Muzeum Emigracji

          • 7 1

          • (10)

            Terminal promowy dla "Steny" będzie przeniesiony tam, gdzie piszesz, nie dlatego, że jest to dla niego najlepsze potencjalne miejsce w porcie, tylko dlatego, że nie ma gdzie go upchnąć. Ten terminal, niestety, będzie ograniczał rozwój sąsiadujących firm eksploatacyjnych w porcie.

            • 2 5

            • (7)

              Nic nie będzie ograniczał "specjalisto". Poza tym to przede wszystkim BCT chce się jak najszybciej pozbyć Steny z obecnego miejsca.

              • 5 2

              • (6)

                Dziękuję, że uświadomiłeś mnie w tych trudnych sprawach portowych, "pracowniku" (portu?).

                • 2 4

              • "m" (5)

                Tak to jest jak tacy jak ty nie mają wyobraźni, którą posiadał prof.Adruszkiewicz i wyszedł z Północnym w morze, a ty jeszcze blokujesz wszystko w tym temacie.
                Dla ciebie jest tylko tu i teraz i czubek własnego nosa. Przez takich ograniczonych ludzi podobnych do Ciebie Gdynia spowalnia :((

                • 2 2

              • (3)

                Felicjano! Stanowczo przeceniasz moje możliwości. Lepiej zastanów się, kto przez zaniechania inwestycyjne ogranicza przyszłą dostępność drogową i kolejową portu gdyńskiego, kto blokuje rozwój terytorialny tego portu po stronie północnej (tereny upadłej stoczni MW oraz nieużyteczny teren między tą stocznią i BCT), kto inspirował i kto odebrał portowi kompetencje do obszaru po stronie południowej (nabrzeże dalmorowskie), kto blokował nabycie przez port terenów po Stoczni Gdynia SA, kto każe ponosić nieracjonalne znaczne wydatki związane z nabyciem od upadłej stoczni MW kawałka pirsu pod budowę nowej obrotnicy w kanale portowym, kto bruździ przy zagospodarowywaniu nabrzeża bułgarskiego, kto bezprawnie narzuca portowi dodatkowe obciążenia podatkowe z tytułu użytkowania posiadanych przez port budowli infrastrukturalnych...?
                Tymi szkodliwymi działaniami w stosunku do portu gdyńskiego nie zajmuje się tylko gdyńska władza miejska, ale, niestety, ma też w tym swój niechlubny udział.

                • 1 2

              • Widać gdybyś miał Przewod.RN w osobie Adamowicza byłbyś całkowicie ukontentowany? (1)

                skoro tyle złego doświadczacie ze strony miasta Gdyni.

                Jakoś nie widzę Waszego silnego głosu w spr. I-etapu OPAT, a Wasza Strategia rozwojowa jest tylko "aż" zachowawcza. Wstyd Panowie !!!

                Nie wspomnieć w niej o ew.możliwościach Portu z tak bliskiego położenia wielkiego terenu lotniska. Jesteście dla mnie, ... wybacz przed Świętami nie napisze, bo bym zabluźnił a wtedy uraziłbym ludzi, którzy tu wiele wnieśli jak choćby śp.prof. i inni. Widać brakuje Wam całkowicie POLOTU, logistycznej WYOBRAŹNI i jeszcze wielu cech.....

                • 1 1

              • felicjano=bezstronny :(

                w UM sami wyznawcy oportuniści albo po prostu wariaci. nie ma z kim rozmawiać :/

                • 1 2

              • pozamiatane. szczurkowi nie znajda na to odpowiedzi.

                • 1 1

              • widziałeś m, jak sie odwraca kota ogonem ;) ?

                patrz i ucz sie. to teraz port jest winny upadku miasta bo nie chce realizowac wizji z pominieciem realiow ekonomicznych. co tam koszty wielokrotnie przewyzszajace potencjalne zyski. przeniescie port na sztuczne wyspy, zbankrutujcie, a potem sie Szczurek dorobi na masie upadlosciowej.

                Słowo daję, uważam że propagandowcy od Szczurka są swietniw swojej robocie. to moralne zera, ale w propagandzie sa swietni.

                • 1 3

            • (1)

              Akurat tam jest świetne miejsce dla Steny z punktu widzenia rozwoju turystyki w śródmieściu gdyni

              • 4 4

              • terminal promowy to przede wszystkim połączenie ro-ro

                a dopiero w następnej kolejności turystyka. polecam zajrzeć do liczb. turystyka w gospodarce miasta nie odgrywa i nie będzie odgrywać żadnej istotnej roli wbrew propagandzie.

                • 2 4

          • Zadupie. Z całym szacunkiem.

            • 1 3

    • Potwierdzam.

      • 7 3

  • STOP SZCZUROWI (16)

    Gdynia musi pozostać portem światowego znaczenia, dlatego ,,szczura'' należy wyeliminować jak najszybciej, bo to debil ekonomiczny niestety i szkodnik absolutny, który nasze miasto do ruiny doprowadza, Gdynia nigdy nie powinna stać się podrzędną mariną jachtową, powinna być jak dawniej potężnym ośrodkiem portowym ,stoczniowym,rybackim opartym o nowoczesny przemysł elektroniczny, o ludzi ciężko pracujących jak zawsze w naszym mieście, którzy są jej sercem, a nie niszczącego portową potęgę miasta kombinatora politycznego, którym po latach został Wojciech Szczurek. Szkoda pisać, to człowiek, który niszczy i zniszczy Gdynię, bo bez prężnego portu, rybołówstwa, stoczni Gdynia upadnie, i to by było na tyle..................

    • 17 7

    • Jesteś żałosnym (13)

      matołkiem. Widzę, że masz problemy egzystencjalne. Ale co ja pisze... nawet nie zrozumiesz tego swym ograniczonym móżdżkiem. Jestem ciekaw, jak byś cieńko pierdział, jak byś się dowiedział, że twoje ip zostało przez portal ustalone celem przekazania zainteresowanemu żeby wszcząć postępowanie o naruszenie dóbr osobistych... Pewnie byś się posiusiał ze strachu cienki bolku.

      • 1 4

      • właśnie dla przykładu (1)

        powinni go odpowiednio przykładowo ukarać !!! Nie powinno sie litować przed plującymi debilami

        • 0 0

        • dajesz, idziemy ze Szczurkiem do sądu. Zostanie załatwiony jak Owsiak :-)))

          • 0 0

      • No proszę ludzie od Szczurka zaczynają już straszyć :)) Tak się boją prawdy o swoim herszcie (10)

        Że w sposób nielegalny wejdą w posiadane czyjegoś IP. I co dalej misiu Szczurkowy? Będziesz nasyłał ciemnych typów na rodziny wszystkich którzy nie biją pokłonów przed Wielkim Wodzem, Do Któreh]go Modli Się Co Wieczór Bezstronny?

        Szczurek zabójcą portu i miasta co i przed sądem i zwłaszcza przed mediami będzie do udowodnienia.

        Dajesz z tym donosem, będzie fan!!!

        • 2 3

        • hahaha (9)

          Jesteś tak żałosny że tylko możesz inwektywy stosować, żeby ktoś zwrócił uwagę na twój bełkot. Przecież ciebie do psychiatryka trzeba oddać dla twojego własnego bezpieczeństwa. Popisz mi jeszcze o szwadronach śmierci Szczur... Daj się pośmiać.

          • 0 1

          • mordowanie gospodarki morskiej w Gdyni jest faktem (8)

            świadome mordowanie. podaj nas do sądu. z chęcią podyskutujemy o tym przed opinią publiczną, bo widać inaczje nie da się od was wyegzekwować prawdy.

            Dajesz z tym donosem! Do sądu, będzie fan!

            • 2 2

            • "nas do sądu" (7)

              czyli jednak pierdoły dziambora albo nieudacznicy horały to piszą... Wiadomo było żałosne pajace

              • 1 2

              • Prawda wyjdzie na jaw prędzej czy później. Niestety Gdynia juz będzie martwa. (6)

                • 1 2

              • że pajace dziamdzary (5)

                czy pierdoły horały to żałosne matołki? Masz rację. Wyjdzie to na wierzch a Gdynia będzie się dalej rozwijać bez tych tumanów.

                • 1 2

              • Za śmierć portu i w konsekwencji Gdyni odpowie przed historią Wojciech Szczurek. (4)

                • 2 0

              • na szczęście (3)

                nie będą o tym decydowały pisiaki od horrały ani matołki od dziamdziaramby. mam nadzieję, że też platfusy od donka wyniosą się z Gdyni - zabierając popłuczyny z sld. Nie żegnam się: z matołami nie utrzymuję kontaktów.

                • 1 2

              • Kto zabił port Gdynia dla pieniedzy deweloperów? (2)

                Prezydent Gdyni. Obecny. A w ogóle Bezstronny, daj sobie spokój z ta nieustanną zmianą nicków.

                • 2 1

              • I Szczur (1)

                odpowiada za plagi egipskie, rewolucję Francuzką i koklusz!!! Aleś ty chłopie głupi... W sumie już tylko śmieszysz swoją naiwnością i teoriami. Pewnie jesteś z sekty tej pierdoły dziamdziaramby albo od horrały - zakompleksionego biedaczka. Bo złodzieje z PO nie są tacy fanatyczni: generalnie są pazerni. Jak zresztą tak samo jak dziwolągi z SLD
                P.S. bezstronny to jestem ale nie używam takiego nicka.

                • 1 1

              • Szczurek odpowiada za celowe niszczenie gdyńskiego portu, bezstronny, marych zoe czy ktora tam osobowosc aktualnie u ciebie domi

                • 1 0

    • Podpisuje się KŻW a głupszy od zwykłego obszczymura

      jeśli takich mielismy KŻW to nic dziwnego, ze Dalmor zbankrutował. Dobrze, że Szczurek uchronił ten teren od całkowitej degradacji ekologicznej

      • 1 2

    • do tego trzeba wielkiej odwagi

      po pierwsze w obecny układ rozkradania portowego dorobku pokoleń zaangazowanych jest wielu bogatych i wpływowych. takze wielu dawnych mafiozow czerpie z tego korzysci.

      kto wie, czy gdyby ktos temu ukladowu zagrozil to nie zawahaliby sie zabic...

      Kto mialby tak ryzykowac, w imie czego???

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Dzień Otwarty Proneko

konsultacje, dni otwarte

Dzień otwarty osiedla Novum Rumia

dni otwarte
Mieszkania Domy
Cena
Gdańsk Jelitkowo
35450 zł/m2
Sopot Dolny Sopot
23600 zł/m2
Gdynia Orłowo
23000 zł/m2
Gdańsk Sobieszewo
22150 zł/m2
Gdańsk Młode Miasto
21750 zł/m2
Sopot Dolny Sopot
28850 zł/m2
Gdynia Kamienna Góra
21250 zł/m2
Sopot Kamienny Potok
16550 zł/m2
Sopot Górny Sopot
15550 zł/m2
Gdańsk Przymorze
15150 zł/m2
* na podstawie bazy ofert Trojmiasto.pl

Najczęściej czytane