• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Port przejmuje część terenów nadmorskich w Gdyni

Michał Brancewicz
14 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Na zdjęciu zaznaczony teren Nauty kupiony przez Port Gdynia. Na zdjęciu zaznaczony teren Nauty kupiony przez Port Gdynia.

Port Gdynia kupił od Stoczni Nauta spory teren w centrum miasta zobacz na mapie Gdyni. Nowy właściciel zamierza prowadzić tu działalność okołoportową, nieuprzykrzającą życia mieszkańcom nowych osiedli, które są planowane w okolicy. To oznacza, że w tej części nabrzeża nie powstanie nowa, mieszkalna zabudowa. Tymczasem miejski "Waterfront" władze miasta promują właśnie na targach w Cannes.



Nadmorskie tereny w centrum Gdyni:

Port Gdynia jako jedyny złożył ofertę w przetargu na zakup gruntów należących do Stoczni Nauta. Teren o powierzchni 61,9 tys. m kw. przy ul. Waszyngtona 1 wystawiono z ceną wywoławczą 90 mln zł. Zarząd stoczni postanowił przyjąć ofertę, a szczegóły dotyczące kwoty transakcji nie zostały ujawnione.

- Środki uzyskane ze sprzedaży terenów zostaną przeznaczone na finansowanie działalności operacyjnej, a także optymalizację struktury zadłużenia spółki - mówi Paweł Brzozowski, wiceprezes Stoczni Nauta.
Ta transakcja nie ogranicza w żaden sposób działalności produkcyjnej Stoczni Nauta.

Jakie plany wobec tych terenów ma port?

- Pomysłów jest kilka. Służba ratownicza SAR poszukuje działki, aby postawić nowy obiekt. Gdzieś trzeba też zbudować elektrownię gazową już z myślą o powstaniu portu zewnętrznego. Być może terenem byłby zainteresowany Portowy Zakład Techniczny, który zajmuje się montażem konstrukcji stalowych lub udałoby się stworzyć tam zaplecze dla cruiserów [duże statki wycieczkowe - dop. red.]. Taka działalność nie jest uciążliwa, więc mogłaby być prowadzona w sąsiedztwie apartamentów - mówił niedawno na konferencji podsumowującej rok Adam Meller, prezes Zarządu Morskiego Portu Gdynia.
To oznacza, że idea stworzenia "waterfrontu", czyli nowej części miasta na poprzemysłowych terenach zlokalizowanych nad wodą nie zostanie w pełni zrealizowana.

Tymczasem Gdynia we francuskim Cannes podczas targów nieruchomości "MIPIM - The World's Leading Property Market" nadal promuje ideę Sea City, zwanego przez włodarzy Śródmieściem Morskim. Przedstawiciele magistratu uczestniczyli w dyskusji o nowych możliwościach miast posiadających gotowe do zabudowy tereny nadwodne.

- Chcemy stworzyć nowoczesną dzielnicę, ale przede wszystkim naszym celem jest to, żeby pozostała bardzo przyjaznym miejscem do życia, w którym ludzie będą szczęśliwi - mówiła podczas debaty Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni.
Jak na całą sytuację zapatrują się deweloperzy realizujący lub planujący w tym obszarze inwestycje? Można zakładać, że mają mieszane uczucia. Z jednej strony portowe czy przemysłowe otoczenie trudno nazwać przyjaznym, z drugiej zaś ograniczenie podaży mieszkań w tej części miasta może zwiększyć zainteresowanie ich ofertą.

- W naszym odczuciu fakt ten nie będzie miał większego wpływu na zainteresowanie naszą inwestycją, głównie za sprawą innych projektów deweloperskich, które są planowane na granicy pomiędzy obszarem przemysłowo-portowym i strefą miejską w tej części miasta - mówi Ewa Łydkowska, rzecznik firmy Vastint, która pod koniec roku zamierza rozpocząć budowę mieszkań i biur. - Kompleks Waterfront zlokalizowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie skweru Kościuszki zobacz na mapie Gdyni, już samo to stanowi wartość dodaną inwestycji, która spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony przyszłych użytkowników.
Drugim dużym deweloperem w okolicy jest Polski Holding Nieruchomości. Niedawno rozpoczął on prace przy budowie osiedla Yacht Park, które powstaje na części Nabrzeża Kutrowego zobacz na mapie Gdyni.

Podczas prac ziemnych budowlańcy natknęli się tu na ponad 800 betonowych pali, które przed laty wykorzystano podczas budowy pirsu. Wcześniej z żadnej dokumentacji nie wynikało, że mogą tam się znajdować.

- Podczas prac rozbiórkowych natrafiono na elementy, które nie były naniesione na dokumentacji archiwalnej, co na tę chwilę nie wpłynęło na realizację inwestycji. Biznesplan inwestycji na terenie pirsu przewidywał rezerwy czasowe na tego rodzaju zdarzenia i na chwilę obecną nie ma mowy o opóźnieniach. Na placu budowy prace trwają nieprzerwanie - uspokaja Magdalena Kacprzak, dyrektor biura marketingu, strategii, relacji inwestorskich i PR w Polskim Holdingu Nieruchomości.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to marina oraz pierwszych sześć budynków osiedla Yacht Park powinno być gotowych w drugiej połowie 2019 roku.

Opinie (239) 2 zablokowane

  • Czyli tam mogą powstać jedynie biurowce ! Kto zaplanował osiedla koło portu??? (24)

    Kto to zrobił niech już odejdzie, trzeba zmienić plan. Port najważniejszy, Gdynia to Port!!!

    • 224 41

    • urbaniści zderegulowani :) (1)

      • 6 10

      • W Gdyni decyzje podejmuje jednoosobowo prezydent.

        • 21 11

    • Lotnisko w Gdyni to właśnie ma być dla nowych (2)

      mieszkańcòw. Niedługo staży gdynianie i ich niruchomości zaczną przeszkadzać wizhi gdyńskiego montecarlo.

      • 12 10

      • Już mają plany zbudować apartamenty w dzielnicy domków i willi.

        Stałymi mieszkańcami nIkt się nie przejmuje. Jak masz inne zdanie to mówią "won z Gdyni".

        • 9 5

      • A dużo tych staży dostaną gdynianie?

        • 6 7

    • Gdynia to Port i natym niech sie UM skupi (3)

      Gdynia zamiast udawać monte-carlo powinna budowac drogi transportowe z/do portu. Wygodne duze place dla cieżarówek. Tory do portu bezkolizyjne z drogami dla tirów.

      • 23 8

      • idiota (2)

        • 3 18

        • Argument zwolennika popierającego UM

          • 10 3

        • Kowalski...

          :b

          • 3 1

    • (4)

      Kiedyś miasto z morza i marzeń, dzisiaj z biurowców i mieszkań...

      • 16 8

      • edzio ruska pijawko (3)

        • 3 8

        • Wreszcie się obudziłeś? Brakowało ciebie, już się martwiłem (2)

          • 3 2

          • hmm, a my się znamy czerwona cebulko Putina? (1)

            musisz na tym forum często bywać,
            jakieś 2.5 roku, akurat od momentu wygrania przez PiS wyborów,

            przypadek?

            • 1 2

            • ty to jesteś trudny przypadek.

              • 1 0

    • (1)

      Ale co Wy tak się czepiacie tego?
      Port zapewne kupi te tereny które się im przydadzą.
      Zapewne chcą być konkurencja dla DCT dlatego po co im takie tereny. oceaniczny statek tam nie wpłynie.
      A niech budują tam mieszkania ktoś kupi i nowe podatki dla miasta.
      Mi tam to odpowiada bo i tak nie chodziłem tak jakby był port też bym nie wchodził a jak będą osiedla to może będzie można odwiedzić te tereny.

      • 8 14

      • Jakie podatki dla miasta?

        Z mieszkań podatki większe niż z portu lub wynajmu biurowego?
        Zrozum raz sprzedany teren deweloperowi przynosi zysk tylko jemu i tym, którzy będą te mieszkania wynajmować. A oni koszty odpiszą sobie od podatku.
        W seatowers też miał być ogólno dostępny taras widokowy. Osiedle najprawdopodobniej zostałoby ogrodzone z ochroną i popatrzeć mógłbyś zza płotu.

        • 15 5

    • Panie prezydencie jeśli chce Pan uszczęśliwic mieszkańców by żyli w szczęściu i harmonii to weź Pan te rondo koło sądu napraw

      • 14 4

    • To Twoim zdaniem dobrym pomysłem jest działalność portowa w centrum miasta? może i na Molo Południowym? (4)

      smród, hałas i generalnie bałagan. Nowoczesny Port 90% zysków wypracowuje z obsługi transportu kontenerowego, takie "zaplecze techniczne" o które zamierza sobie rozbudować obecnie port na działkach "waterfront" w ścisłym centrum miasta to jest dopiero porażka - działanie SAR można byłoby zapewne ulokować choćby na obszarze Mariny, która ma być gruntownie przebudowywana i także będzie szukała współinwestorów. Próba wciskania się portu w centrum miasta nikogo nie uszczęśliwi i nie poprawi konkurencyjności Portu. Ważniejsze są inne inwestycje, które zresztą Port ma zamiar realizować. Cofamy się krok... wstecz. Bo niby Gdynia nie ma prawa się rozwijać, poprawiać jakości życia?
      - Malme, Geteborg, Hamburg, Kapsztad, Nowy Jork i 10tki innych, jakoś mogły uważam, że raczej nie jesteśmy robotniczą wioską z okresu XIX rewolucji przemysłowej.

      • 4 10

      • Port zamierza się rozbudować na działkach "waterfront"? To chyba waterfront zamierza się wcisnąć w tereny po Naucie. To były zawsze tereny portowe a nie ścisłe centrum miasta. Tą metodą przesuniecie ścisłe centrum miasta do Estakady Kwiatkowskiego.
        Powiedz mi jak się poprawi jakość życia mieszkańców Gdyni jak nie będą mieli gdzie pracować, a na wybudowane apartamenty będą mogli tylko popatrzeć. Mieszkaniówka to zysk dewelopera nie miasta. Przedstaw mi kalkulację jak miasto się "dorobi" na tej inwestycji i co będzie z tego miało w przyszłości. Byłem w kilku wymienionych przez ciebie portach i te porównania nie mają sensu. Nie ta wielkość, nie te zasoby.

        • 10 2

      • Molo południowe zawsze miało być reprezentacyjne i nikt tam nie chce portu handlowego. A na terenie po byłym Dalmorze pięknie by wyglądały właśnie "pasażery". Może nie te największe ale zawsze.

        • 8 1

      • poprawiaj jakość życia

        Chylonii, Oksywia. Pogorza Dolnego czy innych dzielnic. Daruj sobie mocarstwowe mżonki "centrum", bo takowego nie ma. Jak masz ochotę mieć City, to je zbuduj ale nie na terenach portu. Bo porty buduje się nad morzem!
        Podawane przez ciebie przyklady to demagogia. W motywacje nie zaglądam, bo żadna pochleban mi się nie nasuwa. Nie porównuj milionowych metropolii do mieściny z niewielkimi atutami i możliwościami dochodu. To miasto ludzi żyjących z morza i my je znamy. Ile kilometrów nabrzeży mają? Od ilu stuleci prowadzą swoją działalność? Przy nich jesteśmy "robotniczą wioską", choć nie wiem co w tym złego...
        A co najważniejsze, te miejsca nadal prowadzą działalność portową. Wygaszają ją dopiero wtedy, gdy maja alternatywę...

        • 8 1

      • Kapsztad, Nowy York, - pojechałeś! A może odleciałeś z Kosakowa?

        • 3 0

    • Szczurek i jego ekipa niszczą nasze miasto. czas na zmiany

      Gdynia to Port a nie mieszkaniówka dla warszawiaków telewizja już powiadomiona
      Brak rozwoju dzielnic Północnych o kolej
      Lotnisko - ? co ze zmarnowanymi pieniędzmi kto za to poniósł konsekwencje
      zgłaszamy pikietę na czas Hainekena
      Dziurawe drogi

      • 7 3

    • J Lefandowski

      Pisał kiedyś w Wyborczej, ze ma być kurort. a nie przemysł

      • 2 3

  • (21)

    to i tak portowi w Gdyni nie pomoże. Jego pojemność wg mnie się już wyczerpała, zdolność do wywozu towarów nie jest najlepsza, wróżę mu silną pozycję w II lidze portów bałtyckich.

    • 62 70

    • Szczurek to ty napisałeś? (2)

      • 15 9

      • Nie, facet dwa pokoje obok mojego gabinetu. (1)

        • 10 5

        • nie

          to nie ja szefie, to Pani Ania z sekretariatu.

          • 4 1

    • (9)

      Nie wyczerpaly się ponieważ zawsze można rozbudować się w stronę morza. Sprawdź proszę na YouTube materiał pt. "Port Gdynia 2030". Kupienie terenów od Nauty przybliża nas do realizacji portu zewnętrznego.

      • 25 15

      • Chyba w stronę Helu wybudować most (2)

        • 6 15

        • Wytrzeźwiej

          • 8 2

        • przed portem centralnym, jeszcze w zamierzchłej przeszłości lat 70 ubiegłego wieku

          planowano zasypanie Zatoki Puckiej i wielkie "cumowisko" w kształcie gwiazdy na środku zatoki Gdańskiej.

          Doceńcie rozmach!
          Kudy do tego dzisiejszym "wizjonerom"...

          • 1 2

      • Dokładnie, można zawsze zainspirować się Portem Gdańsk i koncepcją Portu Centralnego ;)

        • 6 5

      • (4)

        Wyczerpały się bo jest wąskie gardło w postaci sieci komunikacyjnej. Nie rozumiem zupełnie czemu Gdynia próbuje rywalizować z Gdańskiem, zamiast połączyć siły i rozłożyć przeładunki tak by do Gdyni kierować z definicji mniejsze jednostki, zaś do Gdańska te największe. Nie wspominam tu już o możliwości transportu wodnego między jednym a drugim portem.
        Rozładowałoby to ruch i odkorkowało Gdynię.
        Ale z tego co cały czas obserwuje mydli się oczy wizjami wielkości i wspaniałości które oparte są na dość ryzykownych założeniach

        • 14 9

        • to nie jest konkurencja (2)

          Nie wmawiaj ludziom wojennej retoryki.
          To synergia, redundancja i dywersyfikacja.
          Sieć transportowa też ma swoje granice i w Gdańsku nie jest pod tym względem różowo. Gdynia ma "własną" magistralę kolejową (a nawet dwie) a S6 właśnie rozpoczęło się od Szczecina modernizować. Miejmy nadzieją, że się spotkają.

          • 18 1

          • (1)

            olbrzymie ilosci towarow pojada S6 tirami z gdyni do szczcina ...haha chyba trzeba przestac cpac

            • 4 6

            • S6 będzie połączona z obwodnicą Gdańska i kierunkiem na południe...

              Najłatwiej to bekę kulać.
              Pustą... Podobnie jak pustą część szklanki...
              Przez nieudolność i kunktatorstwo pomorskich urzędników doprowadzono do sytuacji, że S6 jest robiona od Szczecina.

              • 3 1

        • Przecież tak jest kapitanie oczywisty...

          • 1 1

    • trzeba budowac port zewnętrzny tak jak choćby w Gdańsku (1)

      co nie znaczy że obecne tereny sa nie do użytku

      • 11 6

      • ale po co port zewnętrzny jak nie będzie jak sprawnie wywieźć towaru?

        • 9 7

    • Niewyczerpana to jest twoja ignorancja.

      • 8 8

    • port obecnie leży dzięki miastu które przejęło jego tereny i celowo degraduje sieć komunikacyjną oraz pozbawia zaplecza logistycznego

      • 17 8

    • u naszych władców jest zerojedynkowo- albo globalny sukces i powstanie z kolan albo totalna ruina. Nie ma czegoś takiego jak stabilna druga liga, bo wtedy nie ma emocji i nie można prowadzić swoich rozgrywek

      • 13 5

    • dlatego modernizuje się linię kolejową nr 201

      Gdynia będzie miała "własną" magistralę transportową. A połączenia drogowe nie są tak niemożliwe do budowy, jak usiłuje sie udowodnić.
      To nie są działania na rok czy dwa.
      Gdański DCT buduje się od 10 lat, za 5 lat wyjdzie na czysto a przez 15 lat będzie pracował na australijskiego emeryta. To nie sa prespektywy akceptowalne przez nasze "kręgi gospodarcze" i z punktu widzenia kadencyjności "władz" samorządowych. Trzeba być odpowiednio skonstruowanym aby "robić na kogoś".
      Konflikt jest oczywisty.

      • 11 2

    • "Wg mnie"

      Widac ze specjalista z ciebie niewąski a raczej wróżbita najlepszej klasy!

      • 5 1

    • Port X

      Całe szczęście, że mamy w Polsce cenionych w świecie specjalistów od budowy i eksploatacji portów. Ich opracowania nie zaczynają się na "wg mnie" i nie kończą słowem "wróżę".

      • 4 0

  • Optymalizacja struktury zadłużenia Nauty (6)

    Co za eufemistyczna nowo mowa prezesa Brzozowskiego! Po prostu ratunek od upadłości by ktokolwiek chciał jeszcze z wami współpracować. Mam nadzieję, że teraz spłacicie wszystkie długi?

    I pamiętajcie, prezesi z PIS. Teren można sprzedać tylko raz, czas na dobre zarządzanie!!!

    • 82 12

    • Przeciez jest stocznia w Radomiu

      • 5 3

    • zadluzenia Nauty (1)

      kiedy odpowiedzialni za spowodowanie długów stoczni zostaną rozliczeni i ukarani
      za dzisiejsze kłopoty stoczni , które zaczęły się jak Nauta zaczął zarządzać MARS gdy jego prezesem był niejaki Piotr S. a w stoczni zarządy zmieniały się jak w kalejdoskopie a to pani z Grajewa a to dziwaczny prezes zyjacy w innej rzeczywistosci itd. dobierajcy sobie kolesi nie majacych wiedzy stoczniowej i pozniej a to statek z dokiem utopiony, a to milionowe straty na jednostkach ... czas by przerwac ten chocholi taniec ....

      • 17 2

      • tereny Nauty

        sprzedaż terenow pozwoli chocby czesciowo zredukowac straty Nauty, jak mowi plotka zadluzenie okolo 600 mln zlotych czy to prawda, nie wiadomo , ale cos w tym jest ?

        • 1 2

    • (1)

      Może i eufemistyczne stwierdzenie ale zdecydowanie nie nowo mowa! Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

      • 2 4

      • Pani "Profesór" Anno, dziekuję

        Postaram się zapamiętać.

        A coś merytorycznie od siebie w temacie artykułu poza uwagami językowymi?

        • 8 2

    • Właśnie o to chodzi,

      Teren raz sprzedany deweloperowi jest stracony dla miasta. Jeśli zostanie jako portowy i będzie źle zarządzany to moźna wprowadzać korekty.

      • 5 3

  • Deweloperzy won z portu! (9)

    • 153 29

    • Za późno. Wszystko sprzedane, plany miejscowe uchwalone pod deweloperów! (6)

      • 11 9

      • To się odkupi a budynki zburzy (3)

        • 10 3

        • Za co:))?? (2)

          • 4 4

          • (1)

            sprzeda sie urzedasów

            • 10 3

            • Trzeba by dopłacić. Kto rozsądny kupi tych Biernych, miernych ale wiernych.

              • 3 2

      • Jak się okazuje plany można zmieniać. (1)

        Jak teren miał być miejski to plan przewidywał zabudowę mieszkaniową, a jak właściciele mają szansę odzyskać teren w centrum Gdyni, to miasto występuje o zmianę planu na teren zielony. Czy to niej jest sk.......two?

        • 14 2

        • Jest niestety...

          • 6 1

    • (1)

      Zamiast developerow niech panstwo moze z naszych podatków buduje mieszkania i rozdaje za darmo ? Komuszepissuary won z portalu ...

      • 7 15

      • Kto mówi że za darmo?

        Ale dla kogo budujesz te "szklane domy"? Ceny dla spekulantów. Kto kupuje te apartamenty?

        • 6 3

  • no i dobrze. port w Rzeszowie to trochę glupi pomysł byl... (6)

    • 68 10

    • Przecież tam powstaną biurowce, inna działalność koliduje z komfortem życia na nowym osiedlu. (5)

      • 9 3

      • I dobrze (3)

        rozsądnie wynająć powierzchnie biurowe i jest kasa dla miasta. Patrzcie jak wybudowali i kto wynajmuje biurowce Alchemii w Oliwie. Sama światowa czołówka. Płacą czynsze i jakiś procent z tego wpływa do kasy miasta. A z deweloperki tylko podatek od nieruchomości.

        • 4 5

        • jakiego miasta? (2)

          Dla włascicieli nieruchomości. Juz ich głowa w tym aby oddać jak najmniej...
          A i tak najlepszy interes to przejęcia gruntu i manipujacja planem zagospodarowania.

          • 2 1

          • A ile będzie dochodu z mieszkaniówki?

            • 2 1

          • Manipulacja planem właśnie ma miejsce teraz.

            • 3 0

      • Ta biurowce. Zrobią składowisko biomasy i od razu ceny w jachtpatku polecą na łeb.

        • 3 1

  • (1)

    Typowa spekulacja . Zaraz beda sprzedawali.najatrakcyjniejsze miejsce w Gdyni na działalność około portowa? Troche to bezsensowne. Jakby mało było baraków i generalnego syfu w porcie

    • 19 41

    • mogłeś wziąć udział w przetargu i kupić

      • 4 8

  • Niech tam kosmodrom postawią... (6)

    ...akurat,żeby wystrzelić się w powietrze z miasta marzeń.

    • 50 15

    • Miasta z Morza i Marzeń pacanie (5)

      :)(:

      • 3 4

      • Pacanie? (4)

        Coś zabolało ,ze się tak rzucasz mały człowieku?

        • 3 3

        • To zabawne, ze widzisz malosc w jego komentarzu, ale w swoim juz nie (2)

          • 5 0

          • Filozof,daruj.

            I jeszcze to ZABAWNE... No zabawne jak cholera.

            • 2 4

          • Wskaż mi proszę małość w mym komentarzu...

            ...o wielki myślicielu. Zbawco narodów. Wielki poprawiaczu forumowy.
            Olśnić mnie zapragnij bom niegodzien.

            • 5 3

        • To zabawne, ze widzisz malosc w jego komentarzu, ale w swoim juz nie

          • 1 4

  • kiedyś Gdynię budował cały naród, dzisiaj niszczy ja jeden człowiek. (10)

    Dlaczego na terenach po Dalmorze powstaje zamknięte osiedle? Dlaczego przy terenach po Naucie powstaną zamknięte osiedla? To oznacza upadek, mieszkańcom zawsze będzie przeszkadzał zapach lub hałas z portu.

    • 142 25

    • Pani Katarzyna G.-S. wyjaśnia nam dlaczego (8)

      "żeby pozostała bardzo przyjaznym miejscem do życia, w którym ludzie będą szczęśliwi". Jacy ludzie? Deweloperzy, urzędnicy plus garstka nowobogackich z warszawki których stać na zakup i utrzymanie pustego apartamentu 20 tys/m2. Reszta plebsu zadowoli się obietnicą tarasu widokowego na Sea Towers, potem zrobi się im cuda wianki i o wszystkim zapomną.

      • 48 5

      • jak staną w korkach z Gdyni Zachód albo Północy to się im może przypomni? (5)

        stać ich będzie tylko na mieszkania na przedmieściach albo w Rumii

        • 15 4

        • jak staną w korkach (2)

          to urzędnik z uśmiechem na ustach im oznajmi, że plebs ma jeździć do pracy rowerem, bo samochody przeszkadzają pieszym w spacerowaniu po ulicy. Przypominam, że w listopadzie ponownie zdecydujemy czy przez kolejne 4 lata będą nam pluć w twarz.

          • 22 5

          • (1)

            To nie decydujmy, nie wybierajmy nikogo, zbojkotujemy wybory, sami będziemy naszym miastem rządzić i o nim decydować..tak by bylo najlepiej ze wszystkim, wladza w rękach ludu, a nie jakichś dziwnych postaci..

            • 1 9

            • Ale z ciebie mądrala

              Wkurzasz się bo nie zarobisz na kilku nowych budynkach?

              • 5 1

        • w Rumi

          przez jedno 'i'

          • 4 0

        • Ale ich właśnie nie stać na te twoje apartamnty.

          I wolą aby budować miejsca pracy w Gdyni. Jak zarobią to sobie kupią, nawet na przedmieściu. A jak wybudujesz apartamenty to co będzie z tego miało miasto Gdynia i jego mieszkańcy?

          • 4 1

      • Co oni robią z tym miastem, tragedia.

        • 12 5

      • w korkach nie staną...

        Przywiezie ich pendolino a "na próg" dostarczą stępowe gondole. To ci ubożsi. Ci na wypasie ominą korki samolotem i z lotniska też gondolami...

        • 2 0

    • Kwiatkowski

      się biedactwo w grobie przewraca !!!!!!!

      • 0 0

  • Szkoda (1)

    A mogło być tam takie piękne osiedle domków jednorodzinnych.

    • 12 71

    • w tym jeden dla Adama Owicza

      • 7 3

  • Ha ha (6)

    Kontenery zamiast ładnych budynków

    • 28 60

    • nie po to Kwiatkowski i Wenda (1)

      rękami i funduszami całej Polski budowali super nowoczesne nabrzeża, żeby ktoś miał tam teraz prowadzić jakąś działalność portową. Przecież do 1929 r. też była tam mieszkaniówka i Waterfront, i komu to przeszkadzało?

      • 16 8

      • Do 1929 r.

        Tam były podmokłe łąki i plaża.

        • 6 1

    • No i o to chodzi.... port ma tętnić życiem ... kontenerami przeładunkiem ... (2)

      aaa nie budynkami !!! budynki mieszkalne za obwodnice!!!!

      • 20 8

      • kolejny debil (1)

        • 1 12

        • Patrzysz w lustro?

          • 6 0

    • Kontenery to pieniądze

      Budynki to koszty
      Do zabudowania masz całą Kępę Oksywską, widoki na morze będą jeszcze ładniejsze, 150m wyżej. Mamy w tym długoletnie tradycje, hasło "mieszkanie z widokiem"...

      • 15 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Mieszkaniowe: dom mieszkanie wnętrze

targi

Targi mieszkań i domów

wykład, targi, konsultacje
Mieszkania Domy
Cena
Gdańsk Jelitkowo
35900 zł/m2
Sopot Dolny Sopot
24250 zł/m2
Gdańsk Sobieszewo
23650 zł/m2
Gdynia Orłowo
23050 zł/m2
Gdańsk Młode Miasto
21700 zł/m2
Sopot Dolny Sopot
29800 zł/m2
Gdynia Kamienna Góra
22500 zł/m2
Sopot Górny Sopot
16500 zł/m2
Sopot Kamienny Potok
16200 zł/m2
Gdańsk Przymorze
15600 zł/m2
Gdańsk Matemblewo
15100 zł/m2
* na podstawie bazy ofert Trojmiasto.pl

Najczęściej czytane