- 1 "Lex deweloper" pomoże na Przymorzu? (157 opinii)
- 2 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (457 opinii)
- 3 Czy zamiast ogródków będą mieszkania? (268 opinii)
- 4 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (110 opinii)
- 5 Fotowoltaika. Najpopularniejsze rozwiązania (83 opinie)
- 6 Nowi lokatorzy zburzyli spokój w kamienicy (259 opinii)
Żabianka. Wraca pomysł budowy wieżowca u zbiegu Pomorskiej i Gospody
Powstała kolejna koncepcja wysokiego na 55 m budynku u zbiegu ulic Pomorskiej i Gospody na Żabiance. W opracowaniu jest następny miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, który taką zabudowę może dopuścić. Okoliczni mieszkańcy nie są z tego zadowoleni.
Koncepcja miała posłużyć do przygotowania przez Biuro Rozwoju Miasta planu zagospodarowania przestrzennego, którego wcześniej dla tego terenu nie było. Po analizach, nowy plan miejscowy wyłożono do publicznego wglądu w 2011 roku, a potem został on uchwalony w 2012 roku. W 2015 roku decyzją sądu uchwała o przyjęciu nowego planu została uchylona, a mieszkańcy Żabianki, którzy byli przeciwni realizacji tak wysokiej zabudowy odetchnęli z ulgą.
Trwają prace nad kolejnym planem miejscowym
29 września 2016 roku Miasto Gdańsk przystąpiło jednak do uchwalenia nowego planu dla tej części Żabianki. Od tego czasu trwają prace nad jego opracowaniem. O tym procesie, a także o kolejnej wysokiej na 55 metrów koncepcji zabudowy, była mowa w czasie spotkania z mieszkańcami, które odbyło się w Szkole Podstawowej nr 89. I tym razem koncepcja powstała na zlecenie firmy Zatoka, tym razem jej opracowania podjęła się pracownia Zygzuła Biuro Projektów. Spotkanie zostało zorganizowane z inicjatywy Rady Dzielnicy Żabianka-Wejhera-Jelitkowo-Tysiąclecia. Do rady zwrócili się mieszkańcy przedstawiając swoje obawy dotyczące kształtu, a przede wszystkim wysokości zabudowy, jaka mogłaby powstać w pobliżu ich domów. W spotkaniu udział wzięło około 150 mieszkańców dzielnicy, radni dzielnicowi, radni miasta, posłowie na Sejm RP, przedstawiciele Biura Rozwoju Gdańska (BRG) oraz przedstawiciele dewelopera Zatoka.
- Projekt planu miejscowego, który obejmuje obszar około dwóch hektarów, jest na etapie sporządzania. Jego koncepcja będzie gotowa na przełomie września i października. Wtedy zostanie on przesłany do rady dzielnicy, by mogła ona zaopiniować jego zapisy. Odbędzie się także specjalne spotkanie, gdzie propozycje będą omawiane - mówiła Dorota Kucharczak, kierownik Zespołu Urbanistycznego Oliwa w Biurze Rozwoju Gdańska.
Przedstawiciele BRG tłumaczą, że obszar, dla którego powstaje plan jest wskazany jako miejsce, gdzie - zgodnie z uchwalonym w Gdańsku Studium Lokalizacji Obiektów Wysokościowych (SLOW)- dopuszcza się powstanie budynku wysokościowego, a więc zgodnie z tym dokumentem, o wysokości ponad 40 metrów.
- To, jak taki wysoki obiekt zadziała w przestrzeni miasta, jest w tej chwili poddawane analizie. Na wstępnym etapie wpłynęło wiele wniosków od osób prywatnych, instytucji i właścicieli działek. Wszystkie te wnioski są analizowane, poszukujemy kompromisu pomiędzy interesami wszystkich podmiotów, które są związane z tym obszarem - tłumaczyła Dorota Kucharczak.
Market i 14 pięter mieszkalnych
Deweloper, który tym razem prezentował koncepcję obejmującą tylko i wyłącznie działkę, która do niego należy, przedstawił wizualizację, na której widnieje 14-kondygnacyjna mieszkaniowa wieża wyrastająca z podstawy, w której miałaby w przyszłości znaleźć się Biedronka, parkingi i tereny zielone. Dla przyszłych użytkowników budynku przewidziano dodatkowe tarasy, które miałyby być zagospodarowane zielenią i elementami małej architektury. Zaplanowane one zostały na kondygnacjach drugiej, trzeciej oraz połowie dachu.
- W myśl tego projektu na terenie tej działki powstaną miejsca postojowe, których w tej chwili zupełnie nie ma - tłumaczył na spotkaniu Andrzej Zygzuła, architekt który przygotował koncepcję. - Dojazd do inwestycji planowany jest od strony ulicy Gospody i nie dotykałby układu drogowego, z którego obecnie korzystają mieszkańcy z sąsiednich budynków.
Według koncepcji w obiekcie powstać ma o 20 proc. więcej miejsc postojowych niż mieszkań oraz 25 miejsc postojowych na każde 1000 m kw. powierzchni handlowej. Powstać one by miały w dwukondygnacyjnej podziemnej hali oraz na poziomach +1 i +2. Tam zlokalizowane mogłyby być także pomieszczenia gospodarcze i techniczne. Parking znajdujący się na pierwszym piętrze byłby poświęcony tylko dla klientów sklepu.
- W ramach zabudowy powstałoby 900 m kw. powierzchni, gdzie odbywałaby się sprzedaż i 111 mieszkań. Z tego wyliczyć można, że powstałyby 23 miejsca postojowe dla Biedronki i 134 miejsca dla mieszkań. Koncepcja przewiduje jednak, że miejsc dla nowych mieszkańców byłoby nawet 141. Łącznie powstałyby tu zatem 164 miejsca postojowe - wyliczył Andrzej Zygzuła.
Mieszkańcy pełni obaw
Wysokość zabudowy, liczba mieszkań, a wraz z nią zwiększony ruch i hałas oraz większa liczba parkujących w okolicy samochodów, tak samo jak przed laty, budzą ogromne obawy mieszkańców.
- Budowa takiego wieżowca to jest absurd. Istniejący układ komunikacyjny na to nie pozwala. Skrzyżowanie z tramwajem i długie oczekiwanie na światłach dla samochodów nadjeżdżających ze wszystkich stron kilka razy w ciągu dnia kompletnie paraliżuje ruch w tym miejscu. A teraz dodatkowe ponad 100 samochodów będzie się tędy poruszało - mówił Adam Olszewski, który na Żabiance mieszka od lat 60. - A sama budowa to będzie istny koszmar. Przecież potrzebne będzie palowanie, pompowanie wody, będzie okropna kurzawka, bo tu są ruchome piaski.
Deweloper przekonuje jednak, że nawet bez uchwalania planu miejscowego, zgodnie z obowiązującym prawem, mógłby zbudować tu budynek o takiej samej wysokości jak sąsiednie bloki.
- Gdybyśmy dzisiaj wystąpili o warunki zabudowy, to moglibyśmy zbudować budynek wysoki na 11 pięter, więc komu te kilka kondygnacji więcej może przeszkadzać - pytał na spotkaniu Roman Chajewski, prezes zarządu firmy Zatoka.
Przedstawiciele dewelopera podnosili także argumenty dotyczące obecnej estetyki miejsca, które w przyszłości mogłoby zostać na nowo zagospodarowane.
- Od lat zajmujemy się budownictwem, a ta posesja nie jest naszą chlubą i nie może pozostać w takim stanie przez dłuższy czas - tłumaczył Roman Chajewski. - Nasz najemca - Biedronka - postuluje remont, wskazuje też, że powinno być więcej miejsc postojowych, a wejście do sklepu nie powinno prowadzić po schodach, bo nie takie są dzisiejsze standardy. Sama Biedronka, która teraz ma 960 m kw., po zakończeniu inwestycji będzie ich miała 1300, powstaną dodatkowe miejsca postojowe, których w tej chwili tu nie ma, więc żaden z przyszłych mieszkańców naszej inwestycji czy klientów sklepu nie będzie stawał na miejscach postojowych, z których korzystają mieszkańcy okolicznych bloków.
Korki sparaliżują skrzyżowanie z ulicą Pomorską
Argumenty związane z poprawą estetyki wobec wizji skali zabudowy, jaka mogłaby w tym miejscu powstać, nie są jednak dla mieszkańców najważniejsze.
- My wszyscy doskonale wiemy, jakie uciążliwości wiążą się z mieszkaniem w tej lokalizacji. Ten sam układ był prezentowany kilka lat temu. Osobny dojazd do zabudowy nic nie rozwiązuje, bo on i tak zablokuje ulicę Gospody, która już teraz jest nieprzejezdna - dowodził Krzysztof Sosnowski, który mieszka przy Pomorskiej 22. - Badania wykazywały, że poziom hałasu będzie przekroczony. Występujemy o uwzględnienie naszych próśb, bo inaczej życie tutaj stanie się koszmarem.
- O takiej zabudowie będzie można na Żabiance mówić, kiedy powstanie Droga Zielona, która poprawi układ komunikacyjny w tej części miasta - mówił jeden z mieszkańców Żabianki.
Deweloper dowodził jednak, że koncepcja, którą chce realizować i wszystkie jego działania są oparte o obowiązuje prawo.
- Jesteśmy zobowiązani do przestrzegania prawa budowlanego, wcześniejszego uzgodnienia układu transportowego, będziemy musieli też podpisać umowę drogową, która zobowiąże nas do finansowego wkładu w układ drogowy w sąsiedztwie naszej inwestycji. Także obawy o naruszenie w czasie budowy konstrukcji sąsiednich budynków nie są zasadne, bo robiliśmy wstępne badania geologiczne, a kolejne prowadzone będą, kiedy powstanie ostateczny projekt. Badania geologiczne czy ocena oddziaływania na środowisko to przecież dokumenty, które trzeba przygotować przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę - wyjaśniał wypowiadający się w imieniu firmy Zatoka Jarosław Mila.
Posłanka Małgorzata Chmiel, która sprawę zna jeszcze z czasów swojej pracy w Radzie Miasta wspomina, że historia zatoczyła koło.
- Ta sama dyskusja, którą prowadzimy tu dzisiaj odbyła się już lata temu, kiedy na komisje w radzie miasta przychodziło po 100 osób. Teraz się zastanawiam, w którym kierunku jest skłonny pójść inwestor, by doszło do jakiegoś konsensusu - mówiła.
- Jesteśmy otwarci na rozmowy o tym, co możemy zrobić dla mieszkańców, by komfort życia w tej lokalizacji był większy - deklarował Roman Chajewski.
Kolejne spotkanie ma się odbyć po tym, jak Biuro Rozwoju Gdańska przygotuje projekt nowego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Miejsca
Opinie (585) ponad 10 zablokowanych
-
2019-08-23 10:49
Opinia wyróżniona
Mówimy NIE (16)
Przecież to nie chodzi o to, czy zabudowa jest "nowoczesna" czy nie. Budynek może być piękny i wspaniały, nawet najlepsi architekci go mogą zaprojektować, co nie zmieni podstawowego problemu - ten budynek tu nie może stanąć. powód jest prosty i banalny: nie ma miejsca na taką liczbę mieszkańców na tym osiedlu. Już teraz jest totalny paraliż
Przecież to nie chodzi o to, czy zabudowa jest "nowoczesna" czy nie. Budynek może być piękny i wspaniały, nawet najlepsi architekci go mogą zaprojektować, co nie zmieni podstawowego problemu - ten budynek tu nie może stanąć. powód jest prosty i banalny: nie ma miejsca na taką liczbę mieszkańców na tym osiedlu. Już teraz jest totalny paraliż Gospody, kompletnie jest nieprzejezdna w niektórych godzinach, a komunikacja piesza czy rowerowa woła o pomstę do nieba. Żabianka była zawsze kameralnym, zielonym i przyjaznym miejscem, co już się zmieniło odkąd jest Ergo Arena i Zielona Droga. Przy zbudowanym takim wieżowcu w zasadzie zniknie doszczętnie wszystko, co najlepsze w tym miejscu. Dajcie nam żyć i budujcie sie na południu miasta!!! Tam jest miejsce na nowe inwestycje. Stare dzielnice zostawcie w spokoju. Zabudowa Żabianki była przemyślana i jest wynikiem planu architektonicznego. My chcemy żyć spokojnie z dala od zgiełku miasta, tak jak jest to wpisane w idee tego osiedla.
- 249 114
-
2019-08-26 18:22
Hehe, jak Budimex zaczynal budowe wierzowcow na pasie startowym na Zaspie, to nikt nie wspieral mieszkancow Zaspy. Teraz nastepny buduje na Zabiance, wiec jak nic sie z tym nie zrobi to zabuduja wszedzie i wszystko.
Trzeba jakos powstrzymac deweloperow. Chca budowac to niech buduja za obwodnica.- 0 0
-
2019-08-23 20:13
(4)
Jasne,budujcie komuś pod nosem, na innych osiedlach bo my chcemy mieć kameralne, a inni co nas to obchodzi. Niech oni mają napchany blok na bloku i niech oni stoją w korkach. Zapyziała wiocha z tej Żabianki, gorzej niż na prawdziwej wsi.
- 7 12
-
2019-11-19 18:06
do ala
ales ty głupia
- 0 0
-
2019-08-24 19:22
trochę śmieszy mnie
trochę śmieszy mnie pojęcie "kameralne osiedle", które notabene jest zwykłym blokowiskiem. Nie obrażając oczywiście Żabianki ani innych tego typu osiedli.
- 1 1
-
2019-08-23 21:27
(1)
Przecież oni tez będą mieli pod nosem. O co ci chodzi, kto tak chce? Pas nadmorski, wiadomo, kasiora jest, głąb z ciebie,czy co?
- 3 5
-
2019-08-24 11:34
Nic nie kumasz?kto chce żeby komuś innemu budowano?na południu? No i oczywiście brak argumentów zbity głąbem.
- 1 0
-
2019-08-23 19:48
Korki na gospody
Korki na gospody są winą mieszkańców którzy protestowali przeciw poszerzeniu drogi aż do ronda na granicy miast. W tym momencie można sobie wsadzić gdzieś argument o planie architektonicznym, ponieważ 4 pasmowa droga na Gospody od zawsze w nim była i jest pod nią rezerwa terenu. Jest to obecnie droga przelotowa i większość ludzi nawet nie myśli o
Korki na gospody są winą mieszkańców którzy protestowali przeciw poszerzeniu drogi aż do ronda na granicy miast. W tym momencie można sobie wsadzić gdzieś argument o planie architektonicznym, ponieważ 4 pasmowa droga na Gospody od zawsze w nim była i jest pod nią rezerwa terenu. Jest to obecnie droga przelotowa i większość ludzi nawet nie myśli o tym że przejeżdża przez Żabiankę, a po 4 pasach zrobili by to szybciej. Niech Ci ludzie przestaną wreszcie protestować bo developer coś tam w końcu postawi. Postawi mniejszy blok to mniej wyda na infrastrukturę ogólną, a na tym ucierpią i nowi i starzy mieszkańcy Żabianki.
- 11 6
-
2019-08-23 14:31
(3)
Nic nowego tam nie można zbudować? Tylko stare bloki tam mają być?
- 21 8
-
2019-08-23 21:24
Budujcie na południe od Gdanska, tam się miasto rozwija. Wkrotce caly pas nadmorski będzie zarąb...ny, przez samochody nowych mieszkańców. Przecież to ogromna kasa dla developerów i o to chodzi. Ciekawe na jakij zasadzie Zatoka jest właścicielem terenu. Pewnie jakiś wał, bk z jakiej racji, od kogo to kupili, kto był wczesniejszym wlascicielem?
- 5 6
-
2019-08-23 15:43
Marzenia (1)
Stare poczciwe szafy zostawić jako pamiątkę relikt PRL resztę zrównać z ziemią i wybudować na miejsce domki bądź budynki z niską zabudową potem zamienić to w jeden piękny organizm zwanym Oliwą!!! Żabianka? Raczej beton dla ludzi którzy nie mieli gdzie mieszkać...
- 7 18
-
2019-08-23 17:37
Ci 60+ budowali socjalizm. Grunt spółdzielnia
dostała za damski wuj. Nie każdy kto zgromadził wkład i był członkiem załapał się na mieszkanko. Dużo prawdy pokazuje film Alternatywy 4.
Krzykacze niech się nie cwanią.- 9 15
-
2019-08-23 10:57
(4)
proszę o rzeczowe, racjonalne poparte faktami argumenty uzasadniającą następujące konstrukcje myślowe: 1. ergo arena -> pogorszenie warunków życia mieszkańców, 2 droga zielona-> korki i paraliż Gospody, 3. zabudowa wieżowca -> znika to co najlepsze?
- 15 29
-
2019-08-23 11:02
Wciągnij nosem mieszankę zastępującą powietrze, (3)
zobacz jak zakorkowano Żabiankę i co będzie gdy dobudują bloków a agresywna deweloperka już się szykuje.
Degradacji nie trzeba udowadniać rozbudowanymi zdaniami. Ale chcesz? Znajdziesz. Tu nie ma miejsca.
To te same ekspertyzy, które miasto ignoruje w imię partykularnych a szemranych interesów.- 38 14
-
2019-08-23 18:24
Nie wiem czy zauważyłeś ale mieszkasz w mieście nie na przedmieściach. (2)
- 12 9
-
2019-08-24 19:47
Typowy wpis osoby z prowincji.
Swoim kompleksem chcesz szachowac innych. Tymczasem Zabianka i Przymorze juz sa skrajnie zatloczone. Mieszkalem kiedys na Przymorzu i po oddaniu tunelu ucieklem z tej dzielnicy, bo komfort zycia padl na pysk. Korek, ktorego kiedys nie bylo, zwiekszenie ruchu, pomysly budowy quasi-autostrad wzdluz parku. Rozumiem, ze ludzie w miescie mieszkac chca, ale to wszystko musi sie odbywac z poszanowaniem standardu zycia, inaczej zamienimy sie chinskiego molocha w ktorym nie da sie oddychac.
- 3 1
-
2019-08-23 21:23
Ty słoiku pojęciem miasta sobie buzki nie wycieraj.
- 6 5
-
2019-08-23 09:11
Opinia wyróżniona
Marudy (9)
Marudzą tylko starzy mieszkańcy. A nie myślą o swoich dzieciach, które chętnie by zostały w dzielnicy i zamieszkały w nowym budownictwie. Dzielnica się starzeje a infrastruktura jest tu doskonała. Jestem za nowymi inwestycjami.
- 135 232
-
2019-08-25 17:04
Czy to złe doświadczenia?
Mieszkam tu od 30 lat i chciałbym zostawić to miejsce mojemu dziecku w świadomości, że nie ucierpiało ono w wyniku nietrafionej inwestycji. Mam nadzieję, że jeśli jest tak jak piszesz, to Twoi "starzy mieszkańcy" zmienią postępowanie i zadbają o Twoją przyszłość. Przemyśl co piszę i dołącz do tych, którzy nie protestują przeciwko rozbudowie
Mieszkam tu od 30 lat i chciałbym zostawić to miejsce mojemu dziecku w świadomości, że nie ucierpiało ono w wyniku nietrafionej inwestycji. Mam nadzieję, że jeśli jest tak jak piszesz, to Twoi "starzy mieszkańcy" zmienią postępowanie i zadbają o Twoją przyszłość. Przemyśl co piszę i dołącz do tych, którzy nie protestują przeciwko rozbudowie infrastruktury handlowo-usługowej a sprzeciwiają się budowie molocha którego wznoszenie wpłynie na stabilność otaczających go budynków a eksploatacja zachwieje istniejącą "doskonałą infrastrukturą".
- 0 0
-
2019-08-23 18:25
Ja bym tam postawił coś na 300m wysokie. Spoko.
- 3 6
-
2019-08-23 17:23
jak masz milion na zakup mieszkania dla dziecka (2)
Jak masz wolny milion na mieszkanie dla swojego dziecka w nowym apartamentowcu na Jelitkowie (bo to raczej deweloper będzie sprzedawać jako Jelitkowo a nie Żabiankę), to może rozpatrz zakup domu? Po co od razu wciskać wieżowiec tam, gdzie nie pasuje.
- 18 10
-
2019-08-23 18:27
Deweloper może pisać że apartamenty są nawet i na Księżycu. Wieża Leszka białego też na początku było Jelitkowo i 10 tys. m2. A cena ofertowa nie przekroczyła 8 tys. Jelitkowo to Jelitkowo
- 4 2
-
2019-08-23 17:38
Jak dla mnie pasuje. Nawet będzie odciągał uwagę
od PRLowskich szaf z krzywymi ścianami i klatkami z lamperią.
- 15 20
-
2019-08-23 11:28
infra doskonała, dlatego trzeba na nią napaść, okraść, obrabowiać
zacienić, obniżyć standard w blokach i wartość mieszkań, zasamochodować i na końcu obciążyć kosztami spółdzielców. +300 do rachunków za utrzymanie części wspólnych.
- 26 14
-
2019-08-23 09:38
Myślą, tłuku podstawiony, bredzący od rzeczy. (2)
Jeszcze większa zabudowa, większy ruch, to już stworzenie na Żabiance komory gazowej dla wszelkiego życia.
Dzieci? Jak się jakieś uchowa to z astmą lub rakiem płuc.
To nie "inwestycje", to kaźń dla mieszkańców, z nowymi włącznie.- 26 23
-
2019-08-24 14:26
(1)
wyprowadz sie do kartuz
- 2 3
-
2019-08-26 18:35
Dokladnie, chcesz nowe mieszkanie to sam kupuj w kartuzach a nie aby deweloperzy korzystali z obecnej infrastruktury.
"Euro Styl" na Zaspie postawil bloki na calej swojej dzialce, i ludzie z nowych blokow korzystaja z infrastruktury mlynca, jak ze swojej, choc wszystko jest oplacane przez mieszkancow mlynca.
Teraz to widze takie modne na krzywa mordke wbic sie w stare ladne osiedla i za free miec parki, sklepy i cala infrastrukture.- 0 0
-
2019-08-23 11:12
Opinia wyróżniona
Budować (13)
Budować i nie pytać się mieszkańców, od tego są urbaniści i oni decydują, jakby pytać się zawsze mieszkańców ( nie fachowców) nic nowego by nie powstało, komu przeszkadza budynek w tym miejscu? a gdzie maja mieszkać młodzi ludzie na obrzeżach miasta? Jak sie nie podoba za duży ruch- wyprowadzka na wieś
- 114 221
-
2019-08-26 21:04
Ceny nowych budynków będą tak wysokie, że akurat młodych ludzi nie będzie stać na takie mieszkania. Wykupią je inwestorzy i będę wynajmować. Mieszkam na Pomorskiej, hałas i tak mam intensywny. Nie dajmy się zwariować. Budujcie gdzieś indziej, nie "wciskajcie" kolejnych budynków na siłę.
- 0 0
-
2019-08-26 00:08
Mylisz się!!!
W Mieście Gdañsk nie ma miejsca dla wsi.Dla wsi budować na polach ,przecież każde drogi expfesowe z wioch prowadzą do Stolicy Pomorza:::)))
- 0 0
-
2019-08-25 21:49
LGZ
gydanytz podaj nr tel
- 0 0
-
2019-08-23 21:33
A młodzi nie mogą na wieś? Wiadomo blisko morza, a i tak większość będzie na wynajem dla krawaciarzy, także może oni niech lecą na wieś, skoro tak polecasz..
- 7 3
-
2019-08-23 18:00
Budować (1)
Czytając twoją wypowiedz to stwierdzam że jesteś i**otą. Mieszkam tutaj od 49 i\lat nie przeszkadza mi postawienie bloku ale powiedz mądralo jak z nieprzejezdną na dzisiejszy dzień ul.gospody . pamiętaj też że młodzi mogą zrobić wypad na wieś .
- 14 5
-
2019-08-26 00:12
I niech robią ten wypad:)
- 0 0
-
2019-08-23 17:28
młodzi ludzie w apartamencie za milion? chyba jak sobie wynajmą na jedną noc na booking. com
ale pojechałeś ... przecież wiadomo, że to nie będą mieszkania dla przeciętnego Kowalskiego. Tak samo jak Botanika.
- 15 4
-
2019-08-23 16:34
za was, trolle urzędasy też się weźmiemy
- 7 8
-
2019-08-23 15:43
Hola hola
Nie dyktuj ludziom co maja robic i jak chca zyc
- 13 0
-
2019-08-23 11:16
(3)
Urbaniści i architekci wyjątkowo się nie popisali, patrząć na wizualizacje. Także z pytaniami do nich też byłbym ostrożny.
- 23 6
-
2019-08-23 11:43
Nie może być zbyt pięknie i futurystycznie ponieważ nie będzie pasowało do PRLowskich (2)
szaf. Stąd ta oszczędność w formie i ozdobnikach.
- 15 4
-
2019-08-23 12:37
te szafy funkcjonalnie i estetycznie stoją 3 z wyższej niż wszystkie dotychczasowe (1)
popisy Robyga i BRG. Masz 5 pał na Przymorzu czy Letnicę. I piszę to ja, osoba która z Zaspy uciekła, mnie to przytłaczało.
- 16 9
-
2019-08-23 17:41
Co cię przytłacza? Nowa Letnica to ciekawa
inwestycja. Jakbym miał kasę to bym kupił wysokie piętro z widokiem na zatokę.
Fajna miejscówka.- 7 8
Wszystkie opinie
-
2019-08-23 10:49
Opinia wyróżniona
Mówimy NIE (16)
Przecież to nie chodzi o to, czy zabudowa jest "nowoczesna" czy nie. Budynek może być piękny i wspaniały, nawet najlepsi architekci go mogą zaprojektować, co nie zmieni podstawowego problemu - ten budynek tu nie może stanąć. powód jest prosty i banalny: nie ma miejsca na taką liczbę mieszkańców na tym osiedlu. Już teraz jest totalny paraliż Gospody, kompletnie jest nieprzejezdna w niektórych godzinach, a komunikacja piesza czy rowerowa woła o pomstę do nieba. Żabianka była zawsze kameralnym, zielonym i przyjaznym miejscem, co już się zmieniło odkąd jest Ergo Arena i Zielona Droga. Przy zbudowanym takim wieżowcu w zasadzie zniknie doszczętnie wszystko, co najlepsze w tym miejscu. Dajcie nam żyć i budujcie sie na południu miasta!!! Tam jest miejsce na nowe inwestycje. Stare dzielnice zostawcie w spokoju. Zabudowa Żabianki była przemyślana i jest wynikiem planu architektonicznego. My chcemy żyć spokojnie z dala od zgiełku miasta, tak jak jest to wpisane w idee tego osiedla.
- 249 114
-
2019-08-23 20:13
(4)
Jasne,budujcie komuś pod nosem, na innych osiedlach bo my chcemy mieć kameralne, a inni co nas to obchodzi. Niech oni mają napchany blok na bloku i niech oni stoją w korkach. Zapyziała wiocha z tej Żabianki, gorzej niż na prawdziwej wsi.
- 7 12
-
2019-11-19 18:06
do ala
ales ty głupia
- 0 0
-
2019-08-24 19:22
trochę śmieszy mnie
trochę śmieszy mnie pojęcie "kameralne osiedle", które notabene jest zwykłym blokowiskiem. Nie obrażając oczywiście Żabianki ani innych tego typu osiedli.
- 1 1
-
2019-08-23 21:27
(1)
Przecież oni tez będą mieli pod nosem. O co ci chodzi, kto tak chce? Pas nadmorski, wiadomo, kasiora jest, głąb z ciebie,czy co?
- 3 5
-
2019-08-24 11:34
Nic nie kumasz?kto chce żeby komuś innemu budowano?na południu? No i oczywiście brak argumentów zbity głąbem.
- 1 0
-
2019-08-26 18:22
Hehe, jak Budimex zaczynal budowe wierzowcow na pasie startowym na Zaspie, to nikt nie wspieral mieszkancow Zaspy. Teraz nastepny buduje na Zabiance, wiec jak nic sie z tym nie zrobi to zabuduja wszedzie i wszystko.
Trzeba jakos powstrzymac deweloperow. Chca budowac to niech buduja za obwodnica.- 0 0
-
2019-08-23 10:57
(4)
proszę o rzeczowe, racjonalne poparte faktami argumenty uzasadniającą następujące konstrukcje myślowe: 1. ergo arena -> pogorszenie warunków życia mieszkańców, 2 droga zielona-> korki i paraliż Gospody, 3. zabudowa wieżowca -> znika to co najlepsze?
- 15 29
-
2019-08-23 11:02
Wciągnij nosem mieszankę zastępującą powietrze, (3)
zobacz jak zakorkowano Żabiankę i co będzie gdy dobudują bloków a agresywna deweloperka już się szykuje.
Degradacji nie trzeba udowadniać rozbudowanymi zdaniami. Ale chcesz? Znajdziesz. Tu nie ma miejsca.
To te same ekspertyzy, które miasto ignoruje w imię partykularnych a szemranych interesów.- 38 14
-
2019-08-23 18:24
Nie wiem czy zauważyłeś ale mieszkasz w mieście nie na przedmieściach. (2)
- 12 9
-
2019-08-24 19:47
Typowy wpis osoby z prowincji.
Swoim kompleksem chcesz szachowac innych. Tymczasem Zabianka i Przymorze juz sa skrajnie zatloczone. Mieszkalem kiedys na Przymorzu i po oddaniu tunelu ucieklem z tej dzielnicy, bo komfort zycia padl na pysk. Korek, ktorego kiedys nie bylo, zwiekszenie ruchu, pomysly budowy quasi-autostrad wzdluz parku. Rozumiem, ze ludzie w miescie mieszkac chca, ale to wszystko musi sie odbywac z poszanowaniem standardu zycia, inaczej zamienimy sie chinskiego molocha w ktorym nie da sie oddychac.
- 3 1
-
2019-08-23 21:23
Ty słoiku pojęciem miasta sobie buzki nie wycieraj.
- 6 5
-
2019-08-23 14:31
(3)
Nic nowego tam nie można zbudować? Tylko stare bloki tam mają być?
- 21 8
-
2019-08-23 21:24
Budujcie na południe od Gdanska, tam się miasto rozwija. Wkrotce caly pas nadmorski będzie zarąb...ny, przez samochody nowych mieszkańców. Przecież to ogromna kasa dla developerów i o to chodzi. Ciekawe na jakij zasadzie Zatoka jest właścicielem terenu. Pewnie jakiś wał, bk z jakiej racji, od kogo to kupili, kto był wczesniejszym wlascicielem?
- 5 6
-
2019-08-23 15:43
Marzenia (1)
Stare poczciwe szafy zostawić jako pamiątkę relikt PRL resztę zrównać z ziemią i wybudować na miejsce domki bądź budynki z niską zabudową potem zamienić to w jeden piękny organizm zwanym Oliwą!!! Żabianka? Raczej beton dla ludzi którzy nie mieli gdzie mieszkać...
- 7 18
-
2019-08-23 17:37
Ci 60+ budowali socjalizm. Grunt spółdzielnia
dostała za damski wuj. Nie każdy kto zgromadził wkład i był członkiem załapał się na mieszkanko. Dużo prawdy pokazuje film Alternatywy 4.
Krzykacze niech się nie cwanią.- 9 15
-
2019-08-23 19:48
Korki na gospody
Korki na gospody są winą mieszkańców którzy protestowali przeciw poszerzeniu drogi aż do ronda na granicy miast. W tym momencie można sobie wsadzić gdzieś argument o planie architektonicznym, ponieważ 4 pasmowa droga na Gospody od zawsze w nim była i jest pod nią rezerwa terenu. Jest to obecnie droga przelotowa i większość ludzi nawet nie myśli o tym że przejeżdża przez Żabiankę, a po 4 pasach zrobili by to szybciej. Niech Ci ludzie przestaną wreszcie protestować bo developer coś tam w końcu postawi. Postawi mniejszy blok to mniej wyda na infrastrukturę ogólną, a na tym ucierpią i nowi i starzy mieszkańcy Żabianki.
- 11 6
-
2019-08-23 07:14
Urząd miasta pięknie siedzi w kieszeni deweloperow. Obudować motłoch z każdej możliwej strony (12)
Byle piniondz się zgadzał
- 222 47
-
2019-08-23 07:22
A to, że nie ma gdzie mieszkać, to już nie problem? (5)
Najlepiej wszykich wy*ieprzyć za obwodnicę, bo dziadki w wielkiej płycie już swoje mieszkania mają, więc można przestać budować cokolwiek.
- 15 22
-
2019-09-06 05:00
Gdyby nie te "dziadki",nie byłoby ciebie.Więcej szacunku .
- 0 0
-
2019-08-23 09:39
(2)
tylko że to nie jest budynek do mieszkania tylko do pomieszkiwania dla turystów, który przyjadą na dwa dni najeść się panierki z ryby w knajpie nad morzem.
- 12 5
-
2019-08-23 12:09
I wynajmą mieszkanie na Żabiance, kiedy mogą w centrum? (1)
Lepiej zrób porządek że staruszkami, którzy wynajmują studentom na lewo i bez podatków.
- 3 4
-
2019-08-23 18:42
Dlaczego od razu bez podatków?
- 1 1
-
2019-08-23 11:40
dzisiaj wiadomo, że na Żabiance nie będzie mieszkańców
trzeba radykalnie odwrócić negatywny trend turystyczno-bookingowy. (Wtedy można zacząć rozmawiać o planowaniu miasta.) Ogromne pieniądze za ślepą klitę popłyną szerokim strumieniem do dewelopera, oraz do inwestorów, od turystów ze Skandynawii
- 6 3
-
2019-08-23 11:05
(1)
A Ty mieszkasz pod mostem?
- 0 0
-
2019-08-24 16:52
Tak, zwodzonym..
- 0 0
-
2019-08-23 07:33
Smaruj donosik (3)
do pana Zero jak masz taka wiedze,a jak nie to twarz w kubeł
- 11 8
-
2019-08-23 08:35
no sa donosy pani A i pan A (2)
5lat sprawy, nie potrafili wykazac dlaczego oni kupuja za 200tys to co reszta za 500tys ?> i skad mieli 300tys na inne ktorych nie zarobili!!!
Panstwo A to oszusci.- 8 4
-
2019-08-23 12:10
Skoro są donosy, to czemu Zero nic nie robi? (1)
Czy może to rozpowiadają ci sami ludzie, którzy kradli tajne dane, żeby oczerniać sędziów?
- 4 1
-
2019-08-23 14:09
Pisali o tym na tym portalu.
- 0 0
-
2019-08-23 07:12
Pelni obaw mieszkancy z siwymi glowami... (19)
Hahaha ile wam zostalo z zycia.. budowac budowac i pozwolic mlodym zyc porzadnie w miescie a nie w wypierdzianych blokach z wielkiej pyty :)
- 92 317
-
2019-09-06 04:56
Nie bądż taki nowoczesny,bo i na ciebie przyjdzie pora,a przyjdzie na pewno.
- 0 0
-
2019-08-23 12:16
Jakiego młodego będzie stać na mieszkanie w tym nowy budynku? (8)
Jakiego młodego będzie stać na mieszkanie w tym nowy budynku? Ceny na Jelitkowie są zabójcze patrz. Botanika. Warszawka sobie kupi, a Gdańszczanie guzik z tego będą mieli. Zobaczycie jaka będzie cena za metr kwadratowy.
- 19 2
-
2019-08-23 13:22
(7)
porównanie nie na miejscu - Botanika vs. wieżowiec na Żabiance
ceny będą podobne raczej do Wieży Leszka Białego- 3 3
-
2019-08-23 16:35
(2)
Owa Wieża została wybudowana dokładnie na miejscu byłej kotłowni węglowej, która przez lata obsługiwała okoliczne bloki. Osobiście nawet za dopłatą nie zamieszkałabym w tym promieniotwórczym miejscu.
- 3 0
-
2019-08-24 16:50
To wegiel promieniuje?
- 1 0
-
2019-08-23 21:33
Typowo polska żółć. Wieża rakotwórcza, Botanika na bagnach, Sopot złodzieje. Najlepsza jest moja zakaroluszona szafa na Pomorskiej.
- 3 3
-
2019-08-23 17:34
pożyjemy, zobaczymy
- 0 0
-
2019-08-23 13:31
Czyli ponad 10k za m2, to mało? (2)
Jak na szadółkach ceny są o połowę niższe.
- 6 1
-
2019-08-23 14:00
Moze i bedzie 10K za metr (1)
Ale wtedy w okolicy stare bloki z wielkiej pyty moze beda za 5K za metr :)
- 3 4
-
2019-08-23 16:15
100 nowych mieszkań nie wykosi rynku
- 1 0
-
2019-08-24 10:14
Nie kazdy kto tu mieszka jest star mlodzi tez tu mieszkają i im sie ten pomysł nie podoba. Jestem ciekawa czy Pan tu mieszka Panie Profesorze i jeszcze jedno Pan tez kiedys bedzie starym prykiem !!!!
- 1 0
-
2019-08-23 16:45
Tak tak najlepiej dla wszystkich przyjezdnych budowac i niszczyć resztki zieleni,jak chcesz mieszkać w nowym to zapraszam na południe gdańska. Za chwile kawałka trawy nie będzie...aż przykro patrzeć na te nowe plany
- 2 1
-
2019-08-23 07:37
profesor to cie chyba po głowie w liceum walił za głupotę (1)
ale i to nie pomogło jak widać
- 21 3
-
2019-08-23 16:38
jakie tam liceum.... Do wieczorowego by nie przyjęli
- 3 0
-
2019-08-23 12:23
używaj polskich znaków
barani łbie z pokolenia androida.
- 7 3
-
2019-08-23 09:30
A gdzie w tym dzieci, stary impotencie bez bliskich? (1)
Ledwie urodzone, z niską masą z powodu zatrucia środowiska, mają zaraz trafiać do hospicjów?
Życia i zdrowia nie ma w miejscach tam zabudowanych, zabetonowanych i nad zakorkowanym skrzyżowaniem.
A kawałek dalej dulczesa spiskuje z Sopotem jak wyrżnąć zielone tereny za halą.- 12 5
-
2019-08-23 12:08
Racja
Tylko jak chcesz dowalić podatek od 10 letnich szrotów, nagle wszystkich przestaje obchodzić ekologia...
- 3 2
-
2019-08-23 07:22
Ta wypierdziana płyta ma się bardzo dobrze i postoi dłużej niż te nowoczesne karton-gipsy (1)
budowane byle jak i przez byle kogo.
- 54 15
-
2019-08-23 07:51
Postać, postoi
A że się przy tym trochę zapadnie i popęka?
Nie każdy musi mieć kąty proste między ścianami :D
A co do budowanego byle jak i byle kogo - chyba nie widziałeś, jak wyglądała budowa z wielkiej płyty :D- 10 24
-
2019-08-23 07:14
Ciekawe, że takie coś nazywa się "pomysłem" (3)
a nie "chorą wizją".
- 200 41
-
2019-08-27 10:47
A teraz skomentuje Rudi Schubert:
Dorooooota, ach Do-ro-ta, kochanka kulomiota
pół rodu Piasta już się chlasta, że nie ma miasta- 0 0
-
2019-08-23 16:45
Butelkiewicz się rozkręca
następna kolekcjonerka mieszkań
- 4 2
-
2019-08-23 10:27
Naiwniaczki brać kredyciki i biegać do biura sprzedaży, żeby deweloper miał już kasiorke na budowę. Prędko prędko. ;) pamiętajcie oprocentowanie kredytu jest zmienne !!!! Mamy najniższe stopy procentowe w historii jak pójdzie to w górę o 5 % ? 10 albo 20 ? Wtedy zapewne nie będzie was stać na spłatę nawet połowy raty . Ale cóż jak to mówią Polak jest najmądrzejszy po szkodzie!
- 8 3
-
2019-08-23 11:12
Opinia wyróżniona
Budować (13)
Budować i nie pytać się mieszkańców, od tego są urbaniści i oni decydują, jakby pytać się zawsze mieszkańców ( nie fachowców) nic nowego by nie powstało, komu przeszkadza budynek w tym miejscu? a gdzie maja mieszkać młodzi ludzie na obrzeżach miasta? Jak sie nie podoba za duży ruch- wyprowadzka na wieś
- 114 221
-
2019-08-26 21:04
Ceny nowych budynków będą tak wysokie, że akurat młodych ludzi nie będzie stać na takie mieszkania. Wykupią je inwestorzy i będę wynajmować. Mieszkam na Pomorskiej, hałas i tak mam intensywny. Nie dajmy się zwariować. Budujcie gdzieś indziej, nie "wciskajcie" kolejnych budynków na siłę.
- 0 0
-
2019-08-23 18:00
Budować (1)
Czytając twoją wypowiedz to stwierdzam że jesteś i**otą. Mieszkam tutaj od 49 i\lat nie przeszkadza mi postawienie bloku ale powiedz mądralo jak z nieprzejezdną na dzisiejszy dzień ul.gospody . pamiętaj też że młodzi mogą zrobić wypad na wieś .
- 14 5
-
2019-08-26 00:12
I niech robią ten wypad:)
- 0 0
-
2019-08-26 00:08
Mylisz się!!!
W Mieście Gdañsk nie ma miejsca dla wsi.Dla wsi budować na polach ,przecież każde drogi expfesowe z wioch prowadzą do Stolicy Pomorza:::)))
- 0 0
-
2019-08-25 21:49
LGZ
gydanytz podaj nr tel
- 0 0
-
2019-08-23 21:33
A młodzi nie mogą na wieś? Wiadomo blisko morza, a i tak większość będzie na wynajem dla krawaciarzy, także może oni niech lecą na wieś, skoro tak polecasz..
- 7 3
-
2019-08-23 11:16
(3)
Urbaniści i architekci wyjątkowo się nie popisali, patrząć na wizualizacje. Także z pytaniami do nich też byłbym ostrożny.
- 23 6
-
2019-08-23 11:43
Nie może być zbyt pięknie i futurystycznie ponieważ nie będzie pasowało do PRLowskich (2)
szaf. Stąd ta oszczędność w formie i ozdobnikach.
- 15 4
-
2019-08-23 12:37
te szafy funkcjonalnie i estetycznie stoją 3 z wyższej niż wszystkie dotychczasowe (1)
popisy Robyga i BRG. Masz 5 pał na Przymorzu czy Letnicę. I piszę to ja, osoba która z Zaspy uciekła, mnie to przytłaczało.
- 16 9
-
2019-08-23 17:41
Co cię przytłacza? Nowa Letnica to ciekawa
inwestycja. Jakbym miał kasę to bym kupił wysokie piętro z widokiem na zatokę.
Fajna miejscówka.- 7 8
-
2019-08-23 17:28
młodzi ludzie w apartamencie za milion? chyba jak sobie wynajmą na jedną noc na booking. com
ale pojechałeś ... przecież wiadomo, że to nie będą mieszkania dla przeciętnego Kowalskiego. Tak samo jak Botanika.
- 15 4
-
2019-08-23 16:34
za was, trolle urzędasy też się weźmiemy
- 7 8
-
2019-08-23 15:43
Hola hola
Nie dyktuj ludziom co maja robic i jak chca zyc
- 13 0
-
2019-08-23 09:11
Opinia wyróżniona
Marudy (9)
Marudzą tylko starzy mieszkańcy. A nie myślą o swoich dzieciach, które chętnie by zostały w dzielnicy i zamieszkały w nowym budownictwie. Dzielnica się starzeje a infrastruktura jest tu doskonała. Jestem za nowymi inwestycjami.
- 135 232
-
2019-08-23 09:38
Myślą, tłuku podstawiony, bredzący od rzeczy. (2)
Jeszcze większa zabudowa, większy ruch, to już stworzenie na Żabiance komory gazowej dla wszelkiego życia.
Dzieci? Jak się jakieś uchowa to z astmą lub rakiem płuc.
To nie "inwestycje", to kaźń dla mieszkańców, z nowymi włącznie.- 26 23
-
2019-08-24 14:26
(1)
wyprowadz sie do kartuz
- 2 3
-
2019-08-26 18:35
Dokladnie, chcesz nowe mieszkanie to sam kupuj w kartuzach a nie aby deweloperzy korzystali z obecnej infrastruktury.
"Euro Styl" na Zaspie postawil bloki na calej swojej dzialce, i ludzie z nowych blokow korzystaja z infrastruktury mlynca, jak ze swojej, choc wszystko jest oplacane przez mieszkancow mlynca.
Teraz to widze takie modne na krzywa mordke wbic sie w stare ladne osiedla i za free miec parki, sklepy i cala infrastrukture.- 0 0
-
2019-08-25 17:04
Czy to złe doświadczenia?
Mieszkam tu od 30 lat i chciałbym zostawić to miejsce mojemu dziecku w świadomości, że nie ucierpiało ono w wyniku nietrafionej inwestycji. Mam nadzieję, że jeśli jest tak jak piszesz, to Twoi "starzy mieszkańcy" zmienią postępowanie i zadbają o Twoją przyszłość. Przemyśl co piszę i dołącz do tych, którzy nie protestują przeciwko rozbudowie infrastruktury handlowo-usługowej a sprzeciwiają się budowie molocha którego wznoszenie wpłynie na stabilność otaczających go budynków a eksploatacja zachwieje istniejącą "doskonałą infrastrukturą".
- 0 0
-
2019-08-23 17:23
jak masz milion na zakup mieszkania dla dziecka (2)
Jak masz wolny milion na mieszkanie dla swojego dziecka w nowym apartamentowcu na Jelitkowie (bo to raczej deweloper będzie sprzedawać jako Jelitkowo a nie Żabiankę), to może rozpatrz zakup domu? Po co od razu wciskać wieżowiec tam, gdzie nie pasuje.
- 18 10
-
2019-08-23 18:27
Deweloper może pisać że apartamenty są nawet i na Księżycu. Wieża Leszka białego też na początku było Jelitkowo i 10 tys. m2. A cena ofertowa nie przekroczyła 8 tys. Jelitkowo to Jelitkowo
- 4 2
-
2019-08-23 17:38
Jak dla mnie pasuje. Nawet będzie odciągał uwagę
od PRLowskich szaf z krzywymi ścianami i klatkami z lamperią.
- 15 20
-
2019-08-23 18:25
Ja bym tam postawił coś na 300m wysokie. Spoko.
- 3 6
-
2019-08-23 11:28
infra doskonała, dlatego trzeba na nią napaść, okraść, obrabowiać
zacienić, obniżyć standard w blokach i wartość mieszkań, zasamochodować i na końcu obciążyć kosztami spółdzielców. +300 do rachunków za utrzymanie części wspólnych.
- 26 14
-
2019-08-23 14:28
Nie (1)
Nie, nie dla kolejnych budynków, ludzie opanujcie się ile jeszcze można budować tych mieszkań, a i tak przeciętnego pracownika nie stać. Te mieszkania kupują zawsze ci sami ludzie pod 'inwestycje'
- 16 4
-
2019-08-26 11:44
Jak nie mają budowac sokoro brakuje mieszkań, jak Cię nie stać to zacznij ogarniać a nie tylko narzekać :D
- 0 0
-
2019-08-26 09:15
Wiezowiec
super budowac dac szanse mlodym na mieszkanie
- 0 0
-
2019-08-23 07:03
w tym mieście zabuduja każdy zielony skrawek. (35)
Deweloper zadowolony.
- 375 110
-
2019-08-23 07:07
To jest zielony skrawek ? (10)
Może zobacz na zdjęcie zanim coś napiszesz.
- 75 18
-
2019-08-23 08:04
Protestują byli pracownicy lokalowki z UM którzy mieszkają za tym blokiem? (9)
Cały blok urzędasow z UM
- 19 10
-
2019-08-23 10:03
protestuja ci sami, co zblokowali przebudowe gospody (3)
A teraz lamenty że kroki im sie pod domem robia xDDDD
- 22 8
-
2019-08-23 23:30
(2)
no właśnie nie! ci co blokowali rozbudowę ulicy racji nie mieli a ci co blokują budowe wieżowców (bo na jednym się nie skończy) maja 100% racje. jak Ci sie to podoba
jak choćby na przymorzu to spoko.- 2 2
-
2019-08-24 11:09
to prywatny teren ... i okoliczna chołota+ nie ma nic do gadania (1)
- 1 2
-
2019-08-25 21:53
Ty jestes holota analfabeto
- 0 0
-
2019-08-23 09:08
protestuja mieszkancy z bloku z tylu (2)
bo im zasloni widok na morze. ale coz taki lajf
- 15 10
-
2019-08-23 15:03
a dlaczego taki lajf? (1)
nie zmieniać planu zagospodarowania.
- 7 2
-
2019-08-24 11:08
plan zagospdarowania mówi że ma stać tam wieżowiec i tam bedzie stał wieżowiec
pytanie tylko brzmi czy o te 10 pięter wyższy?
- 1 1
-
2019-08-23 09:01
Jednak Dulkiewicz stoi pod murem (1)
Musi dokończyć dzieło wybitnego samorządowca , króla Pomorza i wszechrusi
- 24 15
-
2019-08-23 16:36
Butelkiewicz zaczyna kolekcjonowanie mieszkanek
to trza budować . widocznie jej się POdoba lokalizacja
- 4 7
-
2019-08-23 09:07
buhahhahaha (5)
zielony skrawek.
To jest market i budy.
A poza ten co to pisze to troll - zawsze ten sam komentarz " zabudowanie zieleni, betonowanie, deweloperka" itp itd. To sa trole pewnie Płażynski ma taki sam wydział w enerdze jak Ziobro w ms- 22 10
-
2019-08-23 09:42
Prawdziwe trolle to są w BRG. Trolle-demole (2)
- 7 2
-
2019-08-24 08:35
W Inowrocławiu Brdjza stworzył cały zespół , płacił 500 miesięcznie za plucie (1)
- 0 4
-
2019-08-24 22:44
Powiedziała pani z PiSu z prokuratorskimi zarzutami, za przekręty z czasów gdy w tym urzędzie pracowała.
:D- 1 0
-
2019-08-23 09:55
(1)
Kto by opłacał te trole? Zielone ludziki?
- 3 3
-
2019-08-23 16:39
ty i reszta mieszkańców
3mln zł rocznie na "utrzmanie strony internetowej"
w Sopocie tylko 12tyś- 1 3
-
2019-08-23 07:11
kup ten zielony skrawek za miliony (6)
i będziesz sobie decydował czy trawnik czy zabudowa...
- 33 19
-
2019-08-23 08:04
Nie ma zgody na sprzedaz terenu nawet za miliony bez zgody i wiedzy mieszkancow. (5)
I tak musi byc zmienione szybko prawo .Inaczejna jakosc zycia obecnych mieszkancow bedzie miala wplyw jedynie grupa parnasow ,ktora bedzie decydowac ,czy mamy ,zyc w cieniu,czy wzrosnie nam ciasnota,halas,czy korki Jak to jest ,ze na komfort zycia obecnych mieszkancow. coraz bardzie i w zasadzie wylacznie decyzje wiazace maja j bogate grupy pazernych deweloperow,prawnikow i decyzyjnych urzednikow.Z jakiej racji miliarder nie mieszkajacy tam gdzie stawia taki blok sam nie poddaje sie tej zmianie ,ktora bezzasadnie j wprowadzil i wprowadza dla setek i tysiecy ludzi?
- 27 28
-
2019-08-23 10:05
Ten teren jest od dawna prywatny. Chcesz zarządzać cudzą własnością? (3)
A może twoje mieszkanie ci przemeblujemy, ścianki przestawimy i wkroimy z niego parę miejsc parkingowych?!
- 21 6
-
2019-08-23 15:02
nie jest prywatny (2)
jeżeli wchodzi w zacienienie i obciążenie sąsiadów. Prywatnie to oni mogą wygrodzić CAŁĄ spółdzielnię i zieleń. I co, chciałbyś tego, czosnek?
- 6 8
-
2019-08-24 11:11
jeśli chodzi o zacienienie to mogą im ślepą ścianę 10m przed oknami postawić - i nic nie mają do gadania (1)
bo takie są przepisy
- 1 1
-
2019-08-24 14:51
Ja bym się cieszył z zacienienia. Mam mieszkanie
wschód ale tylko 2 pokoje. Pozostałe 2 to południowy zachód i zachód. Wiosna lato można zdechnąć od południa w salonie i kuchni mimo rolet. Myślę o montażu klimy.
- 1 1
-
2019-08-23 08:56
Powiedz to ludziom Adamowicza
- 13 11
-
2019-08-23 11:03
(1)
Chory człowieku miasto to nie wieś, czy puszcza. Jak się nie podoba to wyjedź a na Twoje miejsce wprowadzi się ktoś inny.
- 5 10
-
2019-08-23 23:19
Sam sie wyprowadz deweloperska palo..
- 3 2
-
2019-08-23 08:20
Testament... (4)
.
- 11 5
-
2019-08-23 15:01
POdobno już ma nazwę (1)
Świeczka do nieba
- 4 4
-
2019-08-23 22:18
Spostrzeżenie.
Widzę, że paru tłuków trolli od piebiaka się uchowało ,kto teraz wam płaci, zero?
- 2 0
-
2019-08-23 12:03
Ale co ma Kaczyński do rzeczy? (1)
- 6 1
-
2019-08-23 15:00
Może Michnik w Gayzecie napisze że Kaczyński buduje wieże ?
- 3 3
-
2019-08-23 12:29
Tam maleje liczba mieszkańców dlatego są potrzebne nowe osiedla .
- 5 3
-
2019-08-23 12:20
A gdzie tam jest teraz teren zielony? Po co ten tekst bez poznania tematu...
- 7 3
-
2019-08-23 07:27
Biedronka i jakies
budy to zielony skrawek?Was martwi,ze Biedra zniknie a i byc moze wasxe blachosmrody beda mialy mniej miejsc parkingowych
- 39 19
-
2019-08-23 07:22
Dlatego im wyższy tym lepiej.
Mniejszy skrawek zabudowany a mieszkań więcej- 28 13
-
2019-08-23 10:50
Obrzydliwe, bezczelne za wysokie (1)
równajmy do budynków spółdzielczych
- 18 5
-
2019-08-25 17:51
Niekoniecznie. Równajmy do budynków handlowo-usługowych tych przy SKM-ce.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.