Wiadomości

Nowe hotele w Trójmieście otwierają się dla gości

Hotel Radisson Blu w Sopocie został otwarty w połowie czerwca po czterech latach budowy.
Hotel Radisson Blu w Sopocie został otwarty w połowie czerwca po czterech latach budowy. fot. Piotr Hukało/Trojmiasto.pl

W połowie czerwca pierwszych gości przyjął Radisson Blu przy ul. Bitwy pod Płowcami w SopocieMapka. 1 lipca swoje podwoje otwiera zlokalizowane po sąsiedzku Sopotorium. 10 dni później noc będzie można także spędzić w nowo otwartym obiekcie Moje Orłowo.



Gdzie najczęściej mieszkasz podczas wakacji?

w hotelu 35%
w obiekcie z apartamentami 12%
w wynajętym mieszkaniu 14%
w ośrodku wypoczynkowym 5%
w hostelu 6%
w gospodarstwie agroturystycznym 6%
w namiocie 7%
u rodziny lub znajomych 7%
w innym miejscu 8%
zakończona Łącznie głosów: 571
Od 4 maja hotele znowu mogą przyjmować gości. Część z nich nie zaczęła działać od razu, ale obecnie funkcjonują już normalnie. Wiele wskazuje na to, że znaczna część Polaków będzie w tym roku spędzała wakacje w kraju. Przygotowywane do otwarcia hotele robiły więc wszystko, by zdążyć przed sezonem.

Pawilon ze sceną dla tysiąca gości



W połowie czerwca otwarty został Radisson Blu Hotel Sopot przy ul. Bitwy pod Płowcami 54Mapka. Jego budowa rozpoczęła się w 2016 roku. Prace trwały tak długo, bowiem w międzyczasie inwestor (Grupa Inwestycyjna Hossa) nabył sąsiednie działki i zdecydował się na powiększenie obiektu.

Czterogwiazdkowy obiekt ma 219 pokoi i jest zlokalizowany 250 metrów od plaży.

Do dyspozycji gości pozostaje strefa spa z 12 gabinetami pielęgnacji i kosmetologii. W obiekcie znajduje się również basen pływacki, wanny do hydromasażu i sauny oraz sala fitness. Ofertę uzupełnia restauracja ze śródziemnomorskim menu.

- Polityka cenowa dostosowana jest do aktualnej sytuacji i możliwości rynkowych. Wprowadziliśmy na ten sezon pakiety pobytowe, które zaczynają się już od 1540 zł za pięć noclegów - informuje Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor marketingu w Hossa.biz.

Hotele w Trójmieście



Radisson Blu Sopot posiada centrum konferencyjne o powierzchni 2 tys. m kw., a wkrótce oddany zostanie także pawilon ze sceną, który pomieści do 1 tys. gości, oraz sąsiadująca z nim przestrzeń o powierzchni 22 tys. m kw. przeznaczona na imprezy plenerowe.

Centrum medyczne i basen solankowy



Pod adresem Bitwy pod Płowcami 52Mapka, obok Radissona powstało Sopotorium Medical Resort - czterogwiazdkowy hotel ze 110 pokojami i apartamentami.

Obiekt oferuje swoim gościom basen solankowy, kompleks saun, jacuzzi i siłownię oraz centrum medyczne i spa. W obiekcie znajdzie się również restauracja i bar.

- Otwieramy się 1 lipca. Ceny w okresie wakacyjnym zaczynają się od 255 zł za osobę w dwuosobowym pokoju classic ze śniadaniem - mówi Alena Khokhlova, kierownik ds. sprzedaży i marketingu w Sopotorium.

Taras na dachu



Z kolei na 10 lipca zaplanowane jest otwarcie butikowego obiektu Moje Orłowo przy ul. Perkuna 14Mapka w Gdyni. W czterokondygnacyjnym budynku znajdą się apartamenty z tarasem, pokoje rodzinne, apartamenty z wyjściem do ogrodu i jedno studio z aneksem kuchennym i pokojem dziennym.

- Wszystkie apartamenty posiadają wyposażenie w standardzie czterech gwiazdek, ale obiekt nie będzie kategoryzowany, gdyż jest to willa - wyjaśnia Joanna Kuźmicka, doradca spółki Moje Orłowo. - Ceny, w zależności od sezonu i typu apartamentu, wahają się od 280 do 700 zł za dwie osoby.

Pensjonaty i wille w Trójmieście



Do dyspozycji gości będzie taras na dachu z leżakami i stołami, lobby z kominkiem i biblioteczką oraz monitorowana hala garażowa. W obiekcie serwowane będą śniadania.

Spotkanie na dachu z widokiem na zatokę



W sopockim Marriotcie można zorganizować spotkanie na dachu hotelu.
W sopockim Marriotcie można zorganizować spotkanie na dachu hotelu. materiały prasowe
Na koniec warto też wspomnieć o zmianach w sopockim hotelu Marriot, który znajduje się w pobliżu nowo otwierających się hoteli przy ul. Bitwy pod Płowcami 59Mapka.

- Zakończyliśmy kompleksowy remont sal konferencyjnych oraz wprowadzamy do oferty możliwość organizacji wydarzeń na tarasie na dachu hotelu z widokiem na Zatokę Gdańską - informuje Łukasz Adamczyk, dyrektor sprzedaży i marketingu z hotelu Sopot Marriott Resort & SPA.

Opinie (40) 2 zablokowane

Dodaj opinię
Walczymy z przemocą słownąKasujemy opinie obraźliwe i nie na temat

Dodaj opinię

Odpowiedz

Dodając opinię akceptujesz regulamin dodawania opinii.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Trojmiasto.pl Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.