- 1 "Lex deweloper" pomoże na Przymorzu? (156 opinii)
- 2 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (457 opinii)
- 3 Tulipanowe pole już otwarte (103 opinie)
- 4 Czy zamiast ogródków będą mieszkania? (266 opinii)
- 5 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (110 opinii)
- 6 Fotowoltaika. Najpopularniejsze rozwiązania (83 opinie)
Akademik dla 400 studentów na Długiej w Gdańsku
Prywatny akademik, a w nim 266 pokoi i 407 łóżek - taki pomysł na zagospodarowanie kamienic przy ul. Długiej 23-26 ma nowy użytkownik wieczysty. Pierwsze prace już się rozpoczęły. Otwarcie obiektu planowane jest w 2022 lub 2023 roku.
Dopiero rok później, po zmianach w zapisach w księdze wieczystej, okazało się, kim był nabywca. To spółka Basecamp Student, która posiada kilka prywatnych akademików z pokojami na wynajem w Polsce (Łódź), Danii i Niemczech (Poczdam, Lipsk).
Teraz chce stworzyć podobny obiekt w centrum Gdańska.
- Planujemy otworzyć tzw. hotel studencki, a w nim 266 pokoi i 407 łóżek - informuje Krzysztof Czarnecki, prezes Basecamp Student. - Natomiast przy ul. Długiej powstanie kilka lokali usługowych na wynajem.
Czytaj też: Wysyp prywatnych akademików w Trójmieście
Krzysztof Czarnecki był wcześniej prezesem firmy 4invest, która budowała na Szadółkach Osiedle Hiszpańskie. Ta sama spółka planowała również postawić kamienicę przy ul. Świętojańskiej w Śródmieściu Gdańska oraz hotel na Wyspie Spichrzów - jednak z tych planów nic nie wyszło.
Studenci już dziś mieszkają w historycznym centrum Gdańska. Istniejący akademik Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Chlebnickiej dysponuje 21 pokojami, w których pomieścić może 42 osoby.
Obecnie toczą się już pierwsze prace remontowe w piwnicach związane z przeniesieniem infrastruktury teletechnicznej firmy Orange oraz wykonywane są badania archeologiczne na dziedzińcu. Natomiast działająca od lat poczta zostanie w tym miejscu.
- Otwarcie obiektu planowane jest w 2022 lub 2023 roku - zapowiada prezes Basecamp Student.
Gdzie mieszają studenci: Akademiki w Trójmieście
Miejscowy plan zagospodarowania terenu z 2003 roku co prawda dopuszcza w tym miejscu funkcję zamieszkania zbiorowego, ale określa także wymogi dotyczące liczby miejsc parkingowych. A te są wyśrubowane - "minimum dwa miejsca na każde 100 m kw. powierzchni usługowej. W przypadku akademika, mogłoby więc chodzić nawet o 100 miejsc.
Jak zamierza poradzić sobie z tymi wytycznymi inwestor?
- Ten wskaźnik dotyczy tylko i wyłącznie powierzchni dodawanej do obecnej zabudowy. Taka jest interpretacja Wydziału Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku. W naszym przypadku dodajemy kilka miejsc parkingowych z uwagi na powiększenie kubatury, ale to marginalna liczba - wyjaśnia Czarnecki. - Zaznaczam, że hotel studencki nie wymaga wielu miejsc parkingowych. Studenci poruszają się głównie komunikacją miejską, co potwierdzają nasze doświadczenia z Łodzi, Kopenhagi, Lipska.
Nieco inaczej widzą to urzędnicy.
- W tym momencie nie jesteśmy w stanie określić liczby miejsc parkingowych, bo nie wpłynął jeszcze projekt tej inwestycji - mówi Olimpia Schneider z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Opinie (313) ponad 20 zablokowanych
-
2020-01-20 07:01
Akademik? (22)
Już teraz jest tam niespokojnie.
- 195 56
-
2020-01-20 07:13
No to będzie siedzialo (7)
Imprezy i ruja
- 31 5
-
2020-01-20 08:00
Materiał genetyczny za okno? (3)
- 17 2
-
2020-01-20 11:32
Ja kupiłem juz tam 25 pokoi. (2)
To będzie budował Yogi tanie pokoje w centrum Gdańska. W wysokim sezonie tanie pokoje dla turystów w niskim akademik. Yogi jest genialny. Zadzwonił i pyta czy nie chce zarobić 27 tys. za pokój. Mówię pewnie biorę 25. Tak się robi biznesy z Yogim
- 7 5
-
2020-01-20 12:21
wtf?? (1)
- 5 0
-
2020-01-20 14:08
Koleś nie kuma.
Ja kiedyś kupiłem od Yogiego na Neptun Park. Wtedy były po 3500 za m2. Yogi mówi zarezerwuj 20 mieszkań, 10 odsprzedaż rezerwacja bo w ciągu roku ceny wzrosły o 100% i 10 mieszakń wpadao za freeeeeeee. Teraz wynajmuję te 10 wpada 20. Yogigienialny jest.
- 4 1
-
2020-01-20 14:38
(1)
Tak jakby w tamtym rejonie działo się cokolwiek innego. Skansen dla turystów i imprezy.
- 4 1
-
2020-01-21 08:47
Specefika takich miast na calym swiecie .
- 2 0
-
2020-01-21 09:33
Fantastycznie, prawda?
Gdybyś kiedykolwiek trochę studiował, to byś wiedział, jakie to ma plusy.
- 1 0
-
2020-01-20 07:23
(6)
już widzę te setki aut z obcymi rejestracjami zaparkowanymi na Długiej i okolicach
- 27 4
-
2020-01-20 08:44
Babo ocknij się (1)
Nikt nie chce cię skrzywdzić
- 4 13
-
2020-01-20 09:39
Niesiol czasami wpadnie
- 11 3
-
2020-01-20 10:07
nikt tam nie dojedzie bo sa zakazy wjazdu a zresztą zagraniczni studenci aut nie mają (3)
- 3 6
-
2020-01-20 10:56
(2)
No tak, zapomniałem, że w Polsce każdy pilnie zwraca uwagę na znaki i ich przestrzega.
- 7 4
-
2020-01-21 05:58
Jak założą im parę razy blokadę na koło to zaczną zwracać uwagę
- 1 0
-
2020-01-21 09:34
faktycznie, pis nie zwraca uwagi na nic
ale oni raczej nie myślą o studiach
- 0 2
-
2020-01-20 08:53
"ożywią" okolice:) (2)
- 15 2
-
2020-01-20 09:40
I impreza za imprezą! (1)
Czas uciekać z Gdańska
- 15 5
-
2020-01-20 10:26
O, nie!
Impreza w turystycznym centrum miasta, toć to nie do pomyślenia!
- 14 4
-
2020-01-20 10:08
To nie studenci są problemem ale różne zakapiory typu kibole... (2)
W Toruniu widzi się pełno młodych ludzi na Starym Mieście. To miasto żyje i nic złego się nie dzieje. Toruń sam w sobie jest mały i dlatego widać studentów z UMK... Wpływa to na fajną atmosferę tego miasta.
- 24 11
-
2020-01-20 10:42
Na Głównym Mieście raczej nie brakuje młodych ludzi. Znajdź wieczorem wolne miejsce w jakimś pubie. Powodzenia.
- 8 3
-
2020-01-20 16:57
Szybciej w łeb od miejscowych dresów dostaniesz w Toruniu
Niż w Gdański
- 1 0
-
2020-01-20 11:37
tam teraz nic nie ma trollu.
pienisz jak andrzej du.a
- 4 3
-
2020-01-20 07:01
(34)
Kiedyś kochani studia to był prestiż.A teraz 30% narodu ma wyższe,niestety dobrej pracy to nie gwarantuje,chyba że prestiżowe kierunki.A tak politolodzy i ekonomiści w większości w UK na kasie albo pomocy kuchennej.Shadow and dust.
- 212 28
-
2020-01-20 07:20
Ja studiuje administracje i już wiem, że będzie Mc Donald:) (11)
A tak na serio to studia dla studiów. Teraz jest parcie na wykształcenie i nawet jeśli po "standardowych" kierunkach humanistycznych tak naprawdę niczego się nie nauczysz to chociaz lepiej to wyglada w CV niż nic.
- 22 9
-
2020-01-20 07:32
do mlodych zamiast pisac CV za 5 lat to zakladajcie firmy teraz
- 13 10
-
2020-01-20 07:35
(7)
Trochę bez sensu. Czy nie lepiej w wieku 15-20 lat napisać coś konkretnego, jakiś swój pierwszy kompilator, czy nawet grę albo ostatecznie jeżeli masz problemy z myśleniem logicznym to nawet jakiś badziew webowy typu CMS czy coś takiego? A potem zarabiać te 15-20k gdziekolwiek chcesz jako dev?
- 5 46
-
2020-01-20 09:21
Tylko jak to zrobić?
- 1 2
-
2020-01-20 09:31
A powiem Ci jako dev bez studiów, że start wcale nie jest taki różowy.
Tak, rozkręciło się, ale pierwsze 3 lata i praca i płaca były słabe...
- 11 1
-
2020-01-20 09:57
Chyba ci sie nie udalo
Skoro pisujesz tu taki belkot
- 4 3
-
2020-01-20 12:31
te zlote czasy inforamtyków w Polsce niedługo sie skończą (2)
i będzie podobnie jak na zachodzie, gdzie nie ma wielkiej różnicy w zarobkach IT a innych kierunkach technicznych. To widać już teraz w oferowanych zarobkach.
- 10 2
-
2020-01-20 13:01
stereotyp polakówa
ktoś tu widzę zazdrości :D
- 2 5
-
2020-01-20 13:38
Odwrotnie.
Na zachodzie po prostu reszta inżynierów dogoniła IT, czego i naszemu pięknemu krajowi życzę :)
- 6 0
-
2020-01-20 13:13
Za chwilę nie będzie to potrzebne
- 1 1
-
2020-01-20 13:12
(1)
no cóż, nie masz pomysłu na siebie, studiujesz dla samego studiowania i twoją największą ambicją jest McDonald... twoja sprawa. Niektóre kierunki są bardziej jako dodatkowe i mogą się przydać w innej pracy.
- 5 0
-
2020-01-20 22:57
Podoba mi się takie podejście, pomysł na siebie i wiara że ja przecież jestem najlepszy. Jak ktoś ma mózg i dwie sprawne ręce to w życiu sobie poradzi, czy będzie po studiach czy też technikum bądź zawodówce, tylko trzeba mieć chęci.
- 4 0
-
2020-01-20 07:50
(12)
Wg. najnowszych danych blisko 45% dorosłych w wieku 30-35 lat ma wyższe wykształcenie. Ale tylko połowa z tej ilości pracuje w zawodzie.
- 23 2
-
2020-01-20 08:19
Z czego połowa po prywatnych uczelniach, które przepuszcza nawet małpę - byle płaciła czesne (11)
Wykształcenie zawsze w cenie, ale dobre - Politechnika, uniwersytet... Nie Prywatna Szkoła Robienia Hałasu.
- 39 4
-
2020-01-20 08:46
Gdzieś elity PO muszą zdobywać wykształcenie (5)
Kiedyś można było kupić dyplom na Rynku na Przymorzu, teraz kupuje się w prywatnych uczelniach
- 22 16
-
2020-01-20 09:22
A sprzedają je elity PiS-u
- 12 8
-
2020-01-20 09:24
Za to elity PIS (3)
robią dyplomy u Rydzyka. Ewentualnie zmienia się prawo, żeby Misiewicze bez wykształcenia mogły zasiadać na odpowiednio opłacanych stołkach.
- 24 6
-
2020-01-20 12:33
hehe (2)
akurat tu nie trafiłeś, bo uczelnia Rydzyka jaki by nie był jest wysoko oceniania jesli chodzi o poziom....jest kasa są dobrzy wykładowcy
- 6 15
-
2020-01-20 13:39
Chyba w rankingu Radia Maryja
bo każdym innym jest określana jako żart a nie uczelnia
- 11 2
-
2020-01-20 13:41
I wstawiają 3 za obecność na egzaminie
Bo jak student się zniechęci, to przestanie płacić...
- 9 0
-
2020-01-20 09:43
(4)
Politechnika w ostatnich latach tez prezentowala zalosny poziom.Przyjmowali prawie kazdego,zdecydowana wiekszsc konczyla.Legendy o gromnych wymaganiach to wspomnienie sprzed co najmniej 30-stu lat.Byc moze niedlugo to sie zmieni,gdyz zaczyna sie odchodzic od finansowania uczelni w zaleznosci od liczby studentow.
- 17 0
-
2020-01-20 09:59
Ida zmiany (3)
W tym roku limit przyjec mniejsz. O polowe. Pg ma status uczelni badawczej.
- 6 2
-
2020-01-20 11:27
To akurat nic nie zmieni. (2)
PG zawsze przyjmowało każdego z ulicy, odsiew był potem :)
Teraz tylko mniej studentów na pierwszym roku będzie.- 5 2
-
2020-01-20 12:59
Nie zawsze (1)
W latach 80-tych i wczesniej trudno bylo sie dostac i jeszcze trudniej skonczyc.
- 4 0
-
2020-01-20 13:40
No dobra, ale to było bliżej II Wojny Światowej, niż współczesnych czasów...
- 7 0
-
2020-01-20 08:01
Albo historia , jak większość zwerbowanych przez służby po tym kierunku
- 7 3
-
2020-01-20 09:27
(5)
ok boomer
- 6 4
-
2020-01-20 11:07
(3)
Wyczaiłeś jakiś modny tekst z twittera albo instagrama i teraz szpanujesz znajomością angielskiego?
- 4 4
-
2020-01-20 11:26
Szpanujesz czym? (2)
Podejdź do dowolnej osoby poniżej 40 lat na chodniku.
Dogada się z Tobą po Angielsku. Nie ma czym szpanować...
No, chyba że wśród boomerów :D- 4 5
-
2020-01-21 06:05
Zobaczymy z czego będziesz żył na starość millenialsie
- 1 0
-
2020-01-21 09:15
wielu poniżej 40 lat dogada się na poziomie niepewnym podstawowym, po tylu latach nauki w szkole to nie jest żaden wyczyn, a raczej żenada.
- 0 0
-
2020-01-21 09:15
studia skończył a czytać ze zrozumieniem nie potrafi
- 0 0
-
2020-01-20 09:56
Nadal to prestiz
Niedostepny wszystkim
- 0 3
-
2020-01-20 12:28
Szkolnictwo powinno opierać się o potrzeby gospodarki - zobacz Niemcy / Francja na co zwracają uwagę.
- 3 3
-
2020-01-20 07:02
nie chodzi o studentow - w wakacje taki akademik zamieni sie w "hotel" lub hostel (6)
i wlasciciel sobie odbije z nawiazka taka inwestycje.. taki teren pod akademik? - zwykla przykrywka
- 464 10
-
2020-01-20 08:35
Dokładnie, tyle że jeszcze jakąś tęczowo-unijną dotacje na akademik wycisną (3)
- 36 12
-
2020-01-20 08:47
Czyli powstanie miejsce na spotkania służb ? (1)
Kiedyś ruskie mieli metę na Długiej
- 9 6
-
2020-01-20 10:11
slużby w akademiku prywatnym? nie wiem co bierzesza ale bierz o poowę mniej
- 7 1
-
2020-01-20 10:07
Jak każdy pisowiec wolałbyś pewnie ruską dotację ?
- 9 6
-
2020-01-20 09:21
No i co z tego? Ma pomysł na biznes więc w czym problem? Skoro przepisy na to pozwalają niech robi co chce. To jego własność w tej chwili.
- 22 6
-
2020-01-20 10:03
Nie spodziewam się, aby i za roku akademickiego było niewykonalnym wynajęcie tam pokoju
- 7 1
-
2020-01-20 07:05
A kto zechce studjować i potem siedzieć w takim akademiku? (8)
Można przecież wynająć mieszkanie i uczyć się w trochę lepszych warunkach. W takich akademikach to panuje chałas, pijaństwo i nieuczenie się. Dziękuję za uwagę.
- 106 56
-
2020-01-20 07:18
Chłopie. (1)
Zauważ co się dzieje. U cwaniaka Janusza studencik z gola kostka zapłaci prawie tyle samo a będzie egzystował w starych meblach i sprzętach. Do tego Janusz będzie starał się go wykiwać na kaucji i innych sprawach. Do tego potencjalni biedni sąsiedzi takich studencikow nie będą musieli słuchać rapsow od rana do wieczora a także chlania i ruji po nocach:) do tego to chociaż rynek wynajmu oddychanie o 400 miejsc bo ostatnio to co się dzieje to patologia.
- 29 3
-
2020-01-20 09:33
Poza GUMedem, akademiki są o wiele tańsze niż pokó w w mieszkaniu..
A do tego media wliczone w opłatę...
- 13 0
-
2020-01-20 09:22
Mieszkałem w akademiku na studiach - najlepsze czasy. Gdybym miał wybrać nigdy bym nie poszedł na stancję.
- 6 3
-
2020-01-20 09:24
Studiować
- 6 1
-
2020-01-20 09:58
komentarz chyba dla żartów. (1)
* studiować, nie uczenie się, hałas (panuje chaos). To zależy wyłącznie od osoby.
- 1 1
-
2020-01-20 17:05
Akurat to nieuczenie jest prawidłowo.
- 3 0
-
2020-01-20 13:21
chałas to panóje hyba wokuł ciebie... jak ty piszesz "niełuczenie", co?? nie-łuku jeden
- 2 0
-
2020-01-20 19:18
Bo to jest dla dzianych studentów - zagraniczniaków, albo polskich, ale rozpieszczonych przez bogatych rodziców co studiują jakieś bzdury typu iberystyka.
- 1 0
-
2020-01-20 07:05
dla kogo? w pobliżu nie ma zbyt wielu uczelni wyższych... (18)
- 185 19
-
2020-01-20 07:36
Są (5)
Jest niedaleko wydział bodajże biologii uniwersytety gdańskiego, i niedaleko jest również cały budynek. Historia niemieckim i innnym kierunkami również uniwersytet gdański plus pewno uczelni prywatnych
- 5 39
-
2020-01-20 07:46
i oczywiście ASP
- 17 0
-
2020-01-20 08:25
Jagielloński jest równiez blisko
- 16 3
-
2020-01-20 09:52
wydział biologii już dawno w Oliwie
- 17 1
-
2020-01-20 09:59
Wydzial biologii przeniesiono kilka lat temu na kampus w Oliwie. Z budynkow UG niedaleko zostal tylko szalenie liczny wydzial archeologii.
- 11 1
-
2020-01-20 10:13
na pewno? bo większość z wydzałów UG już dawno została przeniesiona do kampusu
z wielu osobnych miejsc teraz są w jednym
- 12 2
-
2020-01-20 07:50
Jak to mówią naiwnych nie sieja, sami sie rodzą
Przeciez to nie będzie żaden akademik - nazwa wynika z wymogów formalnych.
- 56 2
-
2020-01-20 08:49
Za to są uczelnie niższe, podstawowe i średnie ;)
- 3 1
-
2020-01-20 08:56
Jest ASP w zbrojowni i Historia Sztuki oraz Archeologia UG na Bielańskiej (2)
- 8 1
-
2020-01-20 09:30
no, jak kumpel studiował archeologię to na 2 roku zostało 14 osób.
- 14 1
-
2020-01-20 14:33
no i Muzyczna
- 2 0
-
2020-01-20 09:21
Bo tu nie chodzi o studiujących studentów.
- 19 1
-
2020-01-20 09:24
Czy szkoła musi być w pobliżu miejsca zamieszkania? To nie dla dzieci z podstawówki, można dojechać.
- 15 8
-
2020-01-20 09:32
Dla kasy
- 7 1
-
2020-01-20 10:23
Dla wyższej szkoły heblowania pałąga
Nie ma nic lepszego jak studentka
- 7 2
-
2020-01-20 10:52
Rzeczywiście wielki problem podjechać kilka przystanków tramwajem na PG czy SKM na UG
W innych miastach to też norma, że z akademika trzeba kawałek na Wydział podjechać
- 11 7
-
2020-01-20 11:38
w Brzeszczu nic nie ma, ale tutaj mamy 3city.
Kiedy do nas przyjedziesz, zobaczysz roznice.
- 1 3
-
2020-01-20 11:48
Jest jeszcze akademia muzyczna i 3 prywatne u uczelnie
- 3 2
-
2020-01-20 07:05
(6)
Aż dziwne, że to się spina biznesowo. Z jednej strony tzw. biedny student a z drugiej tak prestiżowa lokalizacja.
Widzę drugie dno w najmie krótkoterminowym w sezonie letnim :D- 324 2
-
2020-01-20 07:08
Buba
Bardzo dobry trop. Bo tak właśnie będzie.
- 40 2
-
2020-01-20 07:10
(2)
A mi się wydaje, ze nagle jakimś cudem przez caly rok będzie tam wynajem krótkoterminowy, a władze Gdańska bezradnie rozloza ręce..
- 57 5
-
2020-01-20 08:06
Może raczej
nadstawią kieszenie ?
- 15 3
-
2020-01-20 08:32
a gdzie jest napisane że musi tam być akademik a nie hotel albo hostel?
- 5 7
-
2020-01-20 07:25
Pralnia?
- 7 0
-
2020-01-23 23:52
A dlaczego ma się nie spiąć. 266 x 1000 za pokój lub 407 x 600 za łóżko. To już Ci daje 3 mln rocznie. 20/25 lat (bo są jeszcze podatki) i nieruchomość się zwróci. Takie firmy nie myślą krótkoterminowo. Mając taką kwotę lepiej inwestować ją w nieruchomość, która da Ci 5% zysku rocznie niż trzymać to na lokacie na 1%, gdzie nie pokryje to nawet kosztów inflacji. A tak masz 5% i gdzieś masz inflację, bo cena nieruchomości w tym miejscu na pewno nie spadnie.
To jest centrum miasta, więc za pokój mogą żądać dużo więcej niż założone 1000 zł. Tylko kosztuje pokój w mieszkaniu 4 pokojowym dla studentów i to wcale nie w dobrej lokalizacji.- 1 0
-
2020-01-20 07:10
student emeryt (3)
co za różnica? ! Miło nam sie zyje w sąsiedztwie miłych ludzi. Rozjerzyjcie sie wszyscy prawie wkoło chodzą naburmuszeni zrobilismy sie krajem ponuraków ludzi bez usmiechu Jeśli ktos ożywia to miasto to właśnie starsi ludzie u których na ustach jeszcze ten usmiech mozna zobaczyć
- 79 25
-
2020-01-20 07:46
Uśmiech po ziole lub innej używce... (1)
Później zawiecha i do końca życia zoombie..
- 5 5
-
2020-01-20 08:37
Glodnemu
Chleb na myśli?uśmiech kojarzy ci się z ziolem?!współczuję
- 10 2
-
2020-01-20 13:38
nie ma się z czego cieszyć. koniec tematu
- 0 4
-
2020-01-20 07:13
To już prawie 5 lat od zamknięcia DS2 UG Chemikusa przy ul. Do Studzienki, (9)
ale brzęk butelek i zawodzenie studentów słychać w całej okolicy do tej pory. Legenda nie umiera nigdy!
- 144 5
-
2020-01-20 08:08
(6)
Ooo tak!!! Pizza z PRLu za dychę, dyskoteki w Autsajderze no i mega ludzie, pogadanki, posiadówki i imprezy w akademcu, ech...
- 11 4
-
2020-01-20 08:46
(4)
i tyle zostało wam z tych studiów
wspomnienia imprez i picia
wiedzy zero- 23 6
-
2020-01-20 09:48
(1)
Zero to masz pojęcia o życiu tam, bo to nie były tylko imprezy, ale równie często bardzo ciekawe rozmowy do rana, wypady na imprezy kulturalne, projekty. Zresztą w tym akademiku mieszkało sporo dzisiejszych doktorów, profesorów itd. To że wóda lała się litrami, a budynek trzeszczał w posadach nie oznacza, że życie intelektualne było na poziomie ameby. Ale co ty możesz o tym wiedzieć, zawistny człowieku, hehe. Tylko zazdrość i ignoranckie komentarze ci pozostały w twoim nudnym życiu :P
- 22 5
-
2020-01-20 12:15
Nigdy tam nie mieszkałem, ale kilka razy pomieszkiwałem ;) Na imprezach się bywało. Piękne czasy, a i tak zupełnie nie zgłupiałem od tego.
- 5 2
-
2020-01-20 09:54
Zawistnik
Młodość spędził na zarabianiu i sądzi, że to czyni go lepszym. Nie, to jedynie sprawia, że teraz więcej zarabia, a jednocześnie, najpewniej, jest ograniczonym kmiotem, który jedyne co "czyta". to pisany przez siebie kod lub sprawozdania finansowe. No może jeszcze Sapkowskiego, żeby się szefowi podlizać.
- 9 4
-
2020-01-20 10:18
Koleś samozaoranie lvl expert, czyli w d... był g... widział, ale komentarz zostawić musi.
Typowa polska zawistna cebula. Mniejsza o to. Wracając do tematu, to dodałbym jeszcze grille/ogniska na górze wisielców, spotkania na ślimaku i nad stawami za dworkiem (obecnie przedszkole). Aż się łezka w oku kręci.
- 7 4
-
2020-01-20 14:34
o tak tak :) i winko w parku obok
- 0 1
-
2020-01-20 17:11
Dwójka to było kombo, szkoła życia.
Mieszkańcy, portierzy, panie sprzątające, konserwator. No i pan Henio spod akademika :)
- 0 1
-
2020-01-23 11:02
pamiętam , mieszkałem tam na 1 roku, czad :-)
- 0 0
-
2020-01-20 07:19
Akademik na 400 osób? (4)
Akademiki to raczej buduje się przy uczelniach, czyli we Wrzeszczu i Oliwie. Te 100 maks osób studiujących razem na ASP i Akademii Muzycznej w Gdańsku to 1/4 tego przybytku, nie biorąc pod uwagę już istniejących akademików na Chlebnickiej i przy AM
- 122 7
-
2020-01-20 07:47
Ja tu widzę niezły burdel, siostro...
- 35 2
-
2020-01-20 09:25
Ale mi daleko z Gdańska do Wrzeszcza!
- 10 2
-
2020-01-20 09:30
400?!
tam ze dwa tysiące wejdzie...
- 9 1
-
2020-01-20 13:20
Akademik to nie bursa, student jest mobilny.
- 5 0
-
2020-01-20 07:26
akademik i dojazdy komunikacją do uczelni? (3)
- 78 11
-
2020-01-20 09:26
A dlaczego nie? Możesz dojeżdżać hulajnogą.
- 15 3
-
2020-01-20 09:55
Do UM
Jest raptem parę przystanków tramwajem. Widziałem ta firma w akcji w Łodzi. Ze starego budynku przemysłowego zrobili elegancki akademik, wygląda lepiej niż niejeden hotel
- 10 2
-
2020-01-20 13:37
to ja spytam inaczej: wynajęte mieszkanie i dojazdy samochodem do uczelni??
- 7 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.