- 1 Dwa osiedla obok siebie bez wspólnej drogi (25 opinii)
- 2 Barometr Cen. Stabilizacja cen najmu (98 opinii)
- 3 Fotowoltaiczny dziwoląg w Sopocie (192 opinie)
- 4 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (237 opinii)
- 5 Raport. Stabilizacja na rynku mieszkaniowym (267 opinii)
- 6 Kto kupuje 100-metrowe mieszkania? (246 opinii)
Koronawirus w Polsce. Ergo Hestia edukuje swoich agentów i pracowników
O koronawirusie mówią wszyscy, ale czy jesteśmy w stanie powiedzieć, co jest faktem, a co mitem? Jak powinniśmy się zachować, aby kontakt z klientem był bezpieczny dla obu stron? Ergo Hestia, rozumiejąc potrzebę dostarczania obiektywnych informacji, rozpoczęła cykl wykładów dla pracowników i agentów, podczas których eksperci z różnych dziedzin poruszą nie tylko najbardziej istotne kwestie związane z aktywnością zawodową podczas epidemii koronawirusa, ale także odpowiedzą na zadawane na pytania.
Właśnie z myślą o pracownikach i agentach ubezpieczeniowych, ale nie tylko, Ergo Hestia przygotowała cykl wykładów w formie webinariów, podczas których najlepsi eksperci z różnych dziedzin przekażą rzetelne informacje w sprawach związanych z koronawirusem oraz odpowiedzą na pytania.
Wykład wirusologa
Wykłady dla pracowników i agentów będą odbywały się co tydzień, w każdą środę. Pierwsze wirtualne spotkanie miało miejsce 25 marca. Uczestnicy otrzymali link do specjalnej strony, poprzez którą mogli na żywo oglądać i komentować transmisję.
Gościem środowego spotkania był prof. dr hab. Włodzimierz Gut - wirusolog z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny. Ekspert wyjaśnił, co należy wiedzieć o koronawirusie i zdradził, jak najlepiej minimalizować zagrożenie.
Podczas wykładu na żywo zadawano również profesorowi pytania. Agentów i pracowników Ergo Hestii interesowało głównie to, czy w czasach epidemii koronawirusa osobiste spotkania z klientami są bezpieczne i jakie środki należy podjąć, aby zminimalizować ryzyko zakażenia. Padały też pytania o kwestie ogóle, jak profilaktyka przeciwwirusowa, wpływ przyjmowania suplementów na zwiększenie odporności oraz o to, jak się zachować, kiedy podejrzewamy, że mogliśmy zostać zakażeni koronawirusem.
Koronawirus - fakty i mity
Ergo Hestia zapewnia, że treści z webinariów będą dostępne dla wszystkich już po zakończeniu wykładów.
Zdalnie i aktywnie
Ergo Hestia od samego początku pojawienia się koronawirusa angażuje się we wsparcie agentów i pracowników w pracy zdalnej. W ramach kampanii "W trosce o wspólne bezpieczeństwo" i #UbezpieczamZdalnie udostępnia narzędzia, które pozwalają na efektywną pracę z domu, a także radzi, co robić, aby minimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem.
Koronawirus: jak się zachować, jeśli podejrzewamy zarażenie?
- z podejrzeniem koronawirusa nigdy nie powinniśmy zgłaszać się do lekarza rodzinnego ani na Szpitalne Oddziały Ratunkowe
- w przypadku wątpliwości zadzwonić na całodobową infolinię NFZ - 800 190 590 lub telefonicznie skontaktować się z właściwą ze względu na miejsce zamieszkania/obecnego pobytu Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną
Stacje sanitarno-epidemiologiczne w Trójmieście:
Wojewódzka SSE w Gdańsku ul. Dębinki 4, tel. 605602195
Powiatowa SSE Gdańsk ul. Wałowa 27, tel. 698941776
Powiatowa SSE Gdynia ul. Starowiejska 50, tel. 605462480
Powiatowa SSE Sopot ul. Kościuszki 23, tel. 663399599
Graniczna SSE w Gdyni ul. Kontenerowa 69, tel. 608358721
Miejsca
Opinie (82) 4 zablokowane
-
2020-03-27 21:32
Drogo i słabe wyceny
Drogo i słabe wyceny w razie szkody A ihestia to lipa po całości
- 2 1
-
2020-03-28 09:41
Artykuł sponsorowany warto by było oznaczyć !!!
..tam już tęgie mózgi pracują żeby nie wypłacać odszkodowań ....
- 2 0
-
2020-03-30 16:09
hestia!
to bardzo fajny ruch ze strony Hestii! Tak trzymać
- 0 0
-
2020-03-30 16:19
!!!
Hestia oby tak dalej! W tym czasie mamy się trzymać razem!
- 0 0
-
2020-03-30 16:22
1112
też wszyscy musimy iść w tym kierunku! Nie wiadomo co będzie dalej! Bądźmy razem! Powinniśmy się nawzajem wspierać
- 1 0
-
2020-03-30 16:31
warto pomagać
Bardzo fajnie, że Hestia dba o swoich klientów, zwłaszcza w tej sytuacji z wirusem!
- 1 0
-
2020-03-31 11:34
Oby firma w której pracuję wzięła przykład z Hestii...
- 0 0
-
2020-03-31 11:35
Brawo
Tysiąc razy brawo, takie podejście do pracowników musi być w każdej firmie
- 0 0
-
2020-03-31 16:12
dzięki
każda pomoc się przyda w tej sytuacji, dzięki wielkie!
- 0 0
-
2020-04-14 15:39
ergo
fantastycznie, że ergo wspiera setki tysięcy ludzi
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.