- 1 Kto kupuje 100-metrowe mieszkania? (184 opinie)
- 2 Meble ogrodowe. Co wybrać na balkon? (2 opinie)
- 3 Raport. Stabilizacja na rynku mieszkaniowym (261 opinii)
- 4 Miasto nie zgodzi się na budowę 10 bloków w miejsce Alfa Centrum (298 opinii)
- 5 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (887 opinii)
- 6 Kwietniowe nowości u deweloperów (95 opinii)
LPP jest już w Bośni i Hercegowinie
Gdańska firma odzieżowa LPP uruchomiła pierwszy salon Reserved w Banja Luce. Tym samym polski producent odzieży przypieczętował debiut swoich pięciu marek w Bośni i Hercegowinie. Sieć stacjonarna gdańskiej spółki powiększyła się o 24. rynek, a liczba salonów w krajach bałkańskich przekroczyła setkę.
Banja Luka to jedno z dwóch największych miast w Bośni i Hercegowinie, zamieszkiwane przez około 200 tys. mieszkańców. W centrum handlowym Delta Planet LPP otworzyło salony o łącznej powierzchni 5500 m kw. Pod koniec marca zadebiutowały tam marki Mohito, House i Cropp, a pod koniec kwietnia dołączyły do nich pozostałe brandy LPP. Na łącznej powierzchni 2306 m kw. wyeksponowano asortyment damski, męski i dziecięcy. LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów.
LPP kupiło biurowiec przy Sadowej. Zakup gruntów jest w trakcie
- Debiut w Bośni i Hercegowinie to kolejny krok w celu umacniania naszej pozycji w regionie. Mamy już doświadczenia z rynków sąsiednich, gdzie nasze marki cieszą się coraz większą popularnością i notują dynamiczne wzrosty sprzedaży. To skłoniło nas do stawiania odważnych kroków i zaprezentowania w tym kraju oferty wszystkich pięciu marek LPP. Wierzę, że rozpoznawalność naszych brandów w tym regionie stanie się mocnym wsparciem dla debiutującego w Banja Luce formatu centrum handlowego - mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.
Jak nie molo to dźwigi. Firmy sięgają po lokalne symbole
Ekspansja gdańskiej spółki na Bałkanach rozpoczęła się w 2007 roku od debiutu w Rumunii. Rok później LPP uruchomiło pierwsze salony w Bułgarii. Obecnie ta część Europy jest jednym z kluczowych obszarów pod względem rozwoju sieci stacjonarnej polskiej firmy. Spółka podkreśla, że to ważny region również w kontekście rozwoju sprzedaży e-commerce grupy, która wykazuje wysokie dynamiki rozwoju na tych rynkach. Już teraz skala działalności LPP w tym regionie wymaga wsparcia centrum dystrybucyjnego, dlatego spółka zdecydowała się na wynajęcie magazynu w Rumunii. Zgodnie z planem nowe centrum dystrybucyjne zostanie uruchomione do końca 2019 roku.
Miejsca
Opinie (107) 7 zablokowanych
-
2019-04-27 19:56
Opinia wyróżniona
Mam 2 t-shirty jeszcze z pierwszych serii Reserved.
Używam ich na działce, bo są już nieco sprane. Ale rozmiar trzymają, żaden szew nie puścił.
Podobnie pierwsze serie ze starego Alpinusa (choć to oczywiście inna firma, ale też polska) - rzeczy naprawdę świetnej jakości.
A teraz jedni i drudzy robią g...ną masówkę, choć ceny wcale nie są niskie.- 10 1
-
2019-04-26 20:45
Opinia wyróżniona
Ciuchy moze i nie sa najwyzszej jakosci ale wole zeby zarobila polska firma. (8)
Niz jakies zagraniczne spolki nie wiadomo skad.
Co miesiac kupuje cos dla meza i dla dzieciakow.- 51 17
-
2019-04-27 11:43
Nie podoba mi się ta poprawna wypowiedź, jakby ją pracownik LPP pisał.
- 2 0
-
2019-04-27 08:45
Pozdrawiam Janusza. W tych ciuchach to pewnie na parcie na ściankę.
- 1 1
-
2019-04-26 21:27
No wlasnie trzeba kupować co miesiąc bo dłużej już szmaty nie wytrzymują (5)
- 15 8
-
2019-04-27 00:44
Ale pracownicy maja prace w kraju (4)
- 3 8
-
2019-04-27 02:39
Sam praca to troche malo. Przydalyby sie jeszcze sensowne zarobki. (3)
- 9 1
-
2019-04-27 17:07
LPP dobrze placi. Pracuje dla nich od wielu lat. (2)
- 2 3
-
2019-04-29 12:49
Dramat te komentarze
Chyba LPP wykupiło bandę trolli, ludzie miejcei troche godnośi przecież to widać
- 1 1
-
2019-04-27 19:58
Czyli ile? I na jakim stanowisku?
- 1 1
Wszystkie opinie
-
2019-04-30 14:28
Polskie firmy odzieżowe nie są gorsze od zagranicznych. Nie mamy się czego wstydzić, więc niech jak najwięcej naszych firm bierze przykład z LPP i ze swoimi produktami wychodzi ze sprzedażą poza Polskę. U nas zagraniczne sieciówki na każdym kroku niech w innych państwach będzie więcej polskich.
- 0 0
-
2019-04-30 13:29
Konkretna spółka
LPP to fenomen w trójmieście a może i nawet w całej Polsce. Wyniki mówią same za siebie.
- 0 0
-
2019-04-29 17:51
Tytuł artykułu
brzmi tak jak wiali przed podatkami.
- 0 1
-
2019-04-29 17:00
Zadowolony klient to priorytet.
LPP dzięki zdrowemu podejściu do klienta zaczęło osiągać bardzo dobre rezultaty i teraz w Europie mogą zrobić świetny wynik. Już w niektórych krajach ich salony się przyjęły.
- 0 0
-
2019-04-29 12:50
Komentarze piszą chyba wykupieni trolle
Jak ta firma ma poprawić Swój wizerunek skoro komentarze aż biją sztucznością
- 0 0
-
2019-04-26 20:45
Opinia wyróżniona
Ciuchy moze i nie sa najwyzszej jakosci ale wole zeby zarobila polska firma. (8)
Niz jakies zagraniczne spolki nie wiadomo skad.
Co miesiac kupuje cos dla meza i dla dzieciakow.- 51 17
-
2019-04-26 21:27
No wlasnie trzeba kupować co miesiąc bo dłużej już szmaty nie wytrzymują (5)
- 15 8
-
2019-04-27 00:44
Ale pracownicy maja prace w kraju (4)
- 3 8
-
2019-04-27 02:39
Sam praca to troche malo. Przydalyby sie jeszcze sensowne zarobki. (3)
- 9 1
-
2019-04-27 17:07
LPP dobrze placi. Pracuje dla nich od wielu lat. (2)
- 2 3
-
2019-04-29 12:49
Dramat te komentarze
Chyba LPP wykupiło bandę trolli, ludzie miejcei troche godnośi przecież to widać
- 1 1
-
2019-04-27 19:58
Czyli ile? I na jakim stanowisku?
- 1 1
-
2019-04-27 11:43
Nie podoba mi się ta poprawna wypowiedź, jakby ją pracownik LPP pisał.
- 2 0
-
2019-04-27 08:45
Pozdrawiam Janusza. W tych ciuchach to pewnie na parcie na ściankę.
- 1 1
-
2019-04-29 12:39
Brawo!!!
LPP idzie do przodu!!!-trzymajcie tak dalej!!!
- 0 1
-
2019-04-29 11:34
LPP jest już w Bośni i Hercegowinie, a z trójmiasto.pl zaraz spadnie. I co ?
- 0 0
-
2019-04-26 19:43
Jakość to jedna sprawa (2)
Ostatni Forbes - dobry wywiad z założycielem LPP. Ciekawy
- 8 4
-
2019-04-29 11:15
Tak Tak
Świetny wywiad szkoda że w teorii inaczej to wygląda, kto tam pracował to wie jak się tam PR tworzy. Z drugiej strony przeczytanie kilku książek nie czyni że jesteś dobrym szefem
- 0 0
-
2019-04-26 19:55
Bardzo dobry wywiad i mądre podejście do biznesu, warto przeczytać. Co jak co, ale rozhulania polskiej firmy odzieżowej na skalę europejską odmówić się nie da.
- 7 1
-
2019-04-29 09:25
no i wykończyli cenowo nasze... Może to ktoś napisze
ciągłe bicie piany jacy fajni i jakie sukcesy. A my nosimy szmaty, bo nasz przemysł wykończyli
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.