- 1 Miasto nie zgodzi się na budowę 10 bloków w miejsce Alfa Centrum (273 opinie)
- 2 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (872 opinie)
- 3 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (461 opinii)
- 4 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (110 opinii)
Mieszkanie w pasie nadmorskim. Jest w czym wybierać, ale ceny są wysokie
Mieszkanie w pasie nadmorskim - jak najbliżej plaży - jest marzeniem wielu mieszkańców Trójmiasta i Polski. Nie brakuje tu nowych inwestycji mieszkaniowych, które na dodatek swoimi projektami zachęcają do zakupu. Jednak cena metra kwadratowego sprawia, że są one dostępne tylko dla wybranych.
Właśnie rozpoczyna się od dawna zapowiadana budowa ostatniego etapu osiedla Neptun Park przy ulicy Wypoczynkowej (na działce pomiędzy condo hotelem Golden Tulip, a istniejącą częścią osiedla). Prace ruszyły pełną parą po tym jak przedstawiciele dewelopera - firmy Qualia Development oraz generalnego wykonawcy - Allcon Budownictwo symbolicznie wbili na budowie pierwszą łopatę tym samym uroczyście rozpoczynając budowę.
W ramach ostatniego etapu pomiędzy nadmorskim laskiem, a Parkiem Reagana powstanie sześć budynków mieszkalnych oraz dostępny od strony ulicy Wypoczynkowej lokal usługowy. Powstające budynki architektonicznie będą takie same jak powstałe we wcześniejszych etapach (projekt Biuro Architektoniczne MAT). Nowa część osiedla będzie połączona z istniejącą tworząc ogrodzoną i monitorowaną całość. W ofercie znajdują się mieszkania od 33 do 198 m kw. z dużymi oknami i tarasami. Sprzedanych zostało ponad 40 procent lokali. Ceny metra kwadratowego kształtują się od 10 do ponad 15 tys. zł.
Jeszcze więcej zapłacą przyszli właściciele (część nieruchomości jest już sprzedana), domów w zabudowie bliźniaczej lub apartamentów powstających w ramach kameralnej inwestycji Sea Apartments - pomiędzy Parkiem Jelitkowskim, a hotelem Novotel Gdańsk Marina . Od wielu tygodni widoczne są już bryły budynków i wykończone częściowo drewnem elewacje budynków. Trwa w tej chwili budowa drogi dojazdowej do apartamentowców. Deweloperem jest tu firma Top Consulting.
Na działce przylegającej do nadmorskiego deptaka w pięciu budynkach powstaje dziesięć domów w zabudowie bliźniaczej. Każdy z nich ma trzy kondygnacje i antresolę, z której wyjść można na taras. Każdy dom ma niemal 300 m kw. oraz wyposażony jest w windę, której bieg rozpoczyna się na poziomie podziemnej hali garażowej. Cena domu w stanie deweloperskim to 6 mln zł, miejsce postojowe jest dodatkowo płatne - kosztuje 50 tys. zł. Istnieje także możliwość zakupu apartamentu.
Oferty deweloperskie: zobacz ogłoszenia o sprzedaży nowych mieszkań w Jelitkowie
Nie mniejszą ciekawostką na rynku są apartamentowce, których budowa trwa naprzeciwko hotelu Novotel Gdańsk Marina, przy ulicy Jelitkowskiej . Deweloperem i wykonawcą przedsięwzięcia o nazwie Tre Mare Residence jest firma NDI SA (w 2013 roku deweloper ten po sąsiedzku ukończył budowę osiedla Apartamenty Przy Plaży). Jeszcze niedawno funkcjonował w tym miejscu parking. Teraz wylany jest tu już poziom garaży, niebawem mury budynków zaczną być widoczne ponad poziomem gruntu. Projekt inwestycji przygotowała Pracownia Architektoniczna MAT.
Powstają tu trzy apartamentowce. Wyróżniać mają je dochodzące nawet do 18 m kw. powierzchni przeszklenia, za którymi kryć się będą luksusowe penthousy z salonami o wysokości 6 m. Łącznie powstaną tu 63 apartamenty o powierzchni od 37 do 240 m kw. Przyszli właściciele korzystać będą z usług consierge oraz zlokalizowanej w podziemiach strefy wypoczynkowo-rekreacyjnej z fitness klubem, sauną oraz pokojem klubowym. W hali garażowej znaleźć się mają zamykane prywatne garaże dla samochodów właścicieli penthouse'ów. Jeśli będą oni mieli takie życzenie, do swoich apartamentów wychodzić będą bezpośrednio z windy. Ceny apartamentów poznać można po kontakcie z biurem sprzedaży dewelopera.
Kilkaset metrów od Tre Mare Residence, przy ulicy Bursztynowej , w szybkim tempie osiedle buduje Invest Komfort. Budynki osiedla Bursztynowa są już na poziomie pierwszego-drugiego piętra. Zaletą tej lokalizacji jest nie tylko bliskość zatoki i parku w Jelitkowie; zaledwie parę kroków dzieli osiedle od pętli tramwajowej w Jelitkowie.
Inwestycja będzie składała się z czterech niewielkich budynków. Osiedle będzie ogrodzone, a pomiędzy budynkami płynąć ma strumień. Wybrane mieszkania na ostatnim (trzecim) piętrze posiadać będą platformy widokowe na dachu, na które wejść będzie można po kręconych schodach z balkonu. Dla mieszkańców powstanie prywatny kompleks fitness z saunami oraz salą klubową. Budowa ma się zakończyć w pierwszym kwartale 2017 roku. Dostępne są tu mieszkania o powierzchniach od 41 do 89 m kw. w cenach od 565 tys. do ponad 1,5 mln zł.
Mieszkanie bardzo blisko plaży kupić można także w Brzeźnie.
Bryły budynków pierwszego etapu osiedla Nadmorze, które powstaje po długiej dyskusji na temat wysokości obiektów jakie powinny powstać w tym miejscu, są już widoczne. Mają cztery piętra, a od plaży dzieli je tylko ulica Krasickiego, tory tramwajowe i brzeźnieński park.
Docelowo budynków powstanie w tym miejscu sześć, wszystkie będą miały cztery piętra. Skupione one będą wokół wewnętrznego, dostępnego tylko dla mieszkańców osiedla, placu. Wejście na osiedle od strony Krasickiego będzie nieco wyniesione ponad poziom ulicy. Dla mieszkańców dostępny będzie kompleks fitness z saunami i salą klubową. Pierwsze trzy budynki z mieszkaniami o metrażach od 38 do 110 m kw. oddane zostaną tu na początku 2017 roku. Najtańsze dwupokojowe mieszkanie kosztuje 385 tysięcy, najdroższe czteropokojowe 882 tys. zł (ceny nieco wzrosły od momentu wprowadzenia inwestycji do sprzedaży). Projekt inwestycji powstał w pracowni BJK Architekci. Deweloperem jest Invest Komfort.
Oferty deweloperskie: zobacz ogłoszenia o sprzedaży nowych mieszkań w Brzeźnie
Jeszcze bliżej brzeźnieńskiej plaży ostatnie dwa apartamenty kupić można w inwestycji Osada Rybacka. Budowa zakończyła się na początku 2013 roku, jej deweloperem jest firma zajmująca się głównie wykonawstwem - Przembud. Na całą inwestycję składają się zaledwie dwa budynki, w których powstało 12 mieszkań. Z okien apartamentów na najwyższych kondygnacjach widać zatokę i wejście do portu. Lokalizacja przy ulicy Młodzieży Polskiej sprawia, że na szybką kąpiel w zatoce można z domu wyjść w klapkach i kapielówkach. Ofertowa cena metra kwadratowego to w tej inwestycji niecałe 10 tys. zł.
Trwa budowa i sprzedaż budynków osiedla Nadmorski Dwór, które od kilku lat sukcesywnie rozrasta się w nadmorskim lasku pomiędzy ulicą Hallera a deptakiem prowadzącym na molo . Walory osiedla docenili czytelnicy portalu Trojmiasto.pl - zostało ono przez nich uznane za Najciekawszą inwestycję mieszkaniową 2014 roku w Trójmieście. Kończy się budowa ostatnich budynków z pierwotnie zaprojektowanej części osiedla. W sprzedaży są tu mieszkania od dwu do czteropokojowych - w cenie od 425 tys. do 1 mln 018 tys. Zdecydowana większość mieszkań została już sprzedana. Wiadomo już, że deweloper będzie kontynuował budowę osiedla na działce od strony ulicy Hallera. Oferta nie jest jednak jeszcze znana.
Mapa inwestycji
Zależy ci na lokalizacji? Sprawdź na naszej mapie inwestycji mieszkaniowych i biurowych, gdzie aktualnie w sprzedaży są nieruchomości z rynku pierwotnego.
Opinie (108) 1 zablokowana
-
2019-01-31 10:21
za mniejsze pieniądze kupi się mieszkanie nad ciepłym i pięknym Adriatykiem
- 0 0
-
2015-11-08 11:11
(20)
w pewnym sensie trzeba mieć trochę narąbane w głowie aby płacić ponad 10000 pln za metr mieszkania w "bloku". Nie chodzi mi tu o to że kogoś na to stać czy nie, jak dla mnie jest to ekonomicznie nieuzasadnione, za taką kwotę można mieć spory dom z całkiem fajną działką w otulinie trójmiejskiego parku krajobrazowego. Ale cóż każdy decyduje za siebie.
- 69 45
-
2015-11-08 12:01
Te mieszkania kupują osoby (12)
dla których 10 tys/m kw nie robi wrażenia i zazwyczaj jest to kolejne mieszkanie. Np wakacyjne
- 45 4
-
2015-11-08 12:13
Może nie robić wrażenia, ale autorowi posta chodzi o co innego. (11)
O lepszy sposób wydania tych pieniędzy mimo posiadania ich dużej ilości.
Ty myślisz jak typowy nowobogacki. Dorobiłem się, to teraz bezmyślnie roztrwonię, a co tam, stać mnie. Tacy biznesmeni się szybciutko kończą, bo dostają małpiego rozumu od ilości pieniędzy, która przerasta ich mentalność.
Do naprawdę przeogromnych pieniędzy docbodzą ludzie, którzy mają nawyk sukcesu, a jest nim dyscyplina finansowa i umiejętność utrzymywania stanu umysłu, w którym chodzi o ciągłe dostawanie najlepszej możliwej wartości za określoną kwotę pieniędzy, obojętnie czy jest to 100zł czy 100mln zł.
Kto się tego nauczył, temu pieniądze rosną coraz szybciej. Wiem po sobie, nie mam jeszcze milionów, ale dobrze mi idzie.- 23 16
-
2015-11-09 10:29
tak, ale są ludzie, kórzy mają np.stałe dochody w wys.ok 200 000 zł miesiecznie (5)
i mają już domy, a teraz kupili mieszkanie na wakacje
- 1 0
-
2015-11-09 12:10
sdf (4)
Mnie teoretycznie stać w chwili obecnej na mieszkanie tam, ponieważ pracuje jako inżynier w Norwegii za około 25 tys PLN miesięcznie. Spokojnie z tego odkładam około 15 tys PLN ale NIE, dziękuję! Nie wiem co jutro będzie, branża Oil & Gas przeżywa kryzys i może za chwilę będe bezrobotny z ogromnym kredytem. Kupiłem mieszkanie 3 pokojowe na Morenie za 335 tys z garażem 71 m2. Musiałbym mieć narąbane w głowie wydać za ten sam metraż blisko milion złotych z tą różnicą że 5 km bliżej morza. Cena z kosmosu dla "frajerów" prywaciarzy co mają górę pieniędzy i potrzebują kolejnego mieszkania aby pokazać się przed znajomymi (kolejnymi bananami) jak to dobrze im w życiu idzie. Nad morze chodzę może 3-4 w ciągu roku a pomiędzy wrześniem i majem praktycznie tam się nie pojawiam więc dla mnie to żadna zaleta :)
- 9 4
-
2015-11-09 18:18
mówisz o dochodach 25 000 zł, ja pisałam o 200 000 zł miesięcznie (2)
- 2 0
-
2015-11-10 16:59
(1)
200.000 tys miesiecznie zł to tylko prywata albo prezes banku, których w Polsce jest kilkunastu. Pracowałem jeszcze w Polsce u dwóch prywaciarzy którzy mieli obroty swoich firm rzędy 20-50mln zł z czego sporo im zostawało i uwierz mi żaden z nich nie ma mieszkania nad morzem pomimo, że mieszkają w 3mieście. Zawsze woleli zainwestować w firmę, nowe maszyny, projekty niż mieszkanie za bańkę w Jelitkowie, wręcz swoje bogactwo "ukrywali". Domek zwyczajny, samochód w stylu Renault Kangoo.
Tak jak kolega wyżej napisał, trzeba mieć coś nie bardzo pod sufitem żeby za coś wartego 200-300 tys zł płacić milion złotych tylko dlatego że jest kilka km bliżej morza. Potem tego za nic nie sprzedasz. Kumpel w Orłowie domek sprzedaje za 1,5mln złotych już trzeci rok.- 3 0
-
2015-11-12 09:25
25 tysi jako inżynier w Norwegi to ty wkręcasz tam śrubki i pilnujesz gaśnicy. W Norwegi na stażu dostałem więcej więc coś ściemniasz.
- 0 0
-
2015-11-09 13:46
podobnie myślę ale po to są frajerzy, żeby ich golić
cała Polska na tym jest oparta,
mieszać w worku ze szczurami i macić wodę,
kupować ustawy i wyciskać ile się da z biednego luda
a i z tymczasowych dorobkiewiczów
(bo oni i tak pójdą na dno, mają teraz chwilę złudnej chwały)- 3 2
-
2015-11-08 21:21
jak kogoś stać tam na mieszkanie to znaczy że nie musisz się obawiać o jego (1)
finanse...
Wiadomo że Morena czy Nowy Port tańszy, a jeszcze tańsze są szadółki im bliżej wysypiska tym taniej...- 5 1
-
2015-11-09 13:43
ale wtedy po co ten artykuł na trójmiasto?? tu zapracowani i zamożni nie wchodzą
chyba tylko żeby nabić ilość komantarzy,
wiadomo, że ceny są z kosmosu i w ogóle ani jakość ani wygląd ani lokalizacja nie są nic warte,
ale w tym kraju nic nie ma sensu, szkoda naszych nerwów na komentarze,
naprawdę szkoda- 2 1
-
2015-11-08 12:57
(1)
Dokładnie tak właśnie tacy ludzie osiągają sukces w życiu i im "słoma z butów nie wystaje". Przykładanie wartości do lokalizacji mieszkania domu jako najważniejszego czynnika jest idiotyczne, pokazuje jacy ludzie potrafią być maluczcy pyszni, jak lubią się pokazać a w lodówce pusto. Najczęściej widać takich ludzi na stacjach benzynowych, fajne drogie auto i brak pieniążków na zatankowanie, tyle w temacie autor postu ma 100% rację
- 6 10
-
2015-11-08 13:45
Haha, nie ma to jak Porsche Cayenne albo Panamera na gaz :-)
- 8 1
-
2015-11-08 12:28
Każdy wydaje jak lubi
Lepszy sposób wydawania? Jak ktoś ma dom - kupić drugi?
- 12 4
-
2015-11-09 18:15
(4)
Tak, tak. Trzeba mieć narąbane w głowie, żeby kupować Mercedesa za 600tys. zł skoro można kupić 10-letniego Passata za 20tys. zł. Stary, dla niektórych 15tys. zł za metr kwadratowy mieszkania to nieodczuwalne drobne. Po prostu pewnego rodzaju lokata kapitału na wakacyjną rezydencję, często którąś z kolei.
- 11 2
-
2015-11-10 22:25
(3)
Ilu takich masz w Polsce???? Kilkanaście tysięcy???? Kurde mówimy o Trójmieście a nie Londynie, gdzie kupuje cały świat. Ceny wzięte z kosmosu. Tyle w temacie. 15 tys za metr myślę że prawie każdemu ciąży na portfelu, nie licząc takiej RAdwańskiej, Lewandowskiego czy prezesów banków.
Przecież napisałem wcześniej że takie apartamenty kupują prywaciarze bo ze zwykłego stanowiska nie wyciągniesz na takie mieszkanie pracując w Polsce (chyba że weźmiesz kredyt z ratą 4-5 tys zł netto) dla których jest to kolejne mieszkanie w swoim portfolio w sumie po to żeby pokazać się w swoim otoczeniu jak to mu dobrze powodzi się.
PS. pamiętaj żyjemy w kraju gdzie przeciętna pensja wynosi 2200 zł netto a blisko 2,5 mln osób pracuje za najniższą krajową a więc coś około 1300/14000 zł netto.
I co z tego że będziesz miał merola wartego 600 tys zł?? Do grobu go nie weźmiesz :)- 2 0
-
2015-11-11 07:35
(2)
Biedny tylko o grobie myśli,a bogaty korzysta z życia i się bawi.Zanim pójdzie do grobu minie 85 lat w luksusie,a biedny wegetuje z dni na dzień dlatego myśli o śmierci bo co to za życie praca ,dom,byle jakie żarcie i spanie i tak do śmierci bez żadnych persprktyw
- 1 2
-
2015-11-11 16:20
Tyle tylko że bogaty pracuje/prowadzi biznes 24h 365 dni w roku a nawet jak nie jest w pracy to o tym myśli itp. a biedny po pracy za "grosze" brzydko mówiąc ma wywalone i idzie się pobawić, spędzić czas z przyjaciółmi :) Taka różnica. Można długo debatować kto jest szczęśliwszy w życiu. Według badań najszczęśliwsi życie mieszkają w krajach afrykańskich. Pieniądze szczęścia nie dają. Uwierz mi. Nie jestem milionerem ale nie narzekam i nie tędy droga aby być happy. Nastawienie, podejście do życia i ZDROWIE to jest najważniejsze!
Kolega z pracy zachorował na raka i zobaczył jak wszystko inne jest nieważne. Cały czas powtarza, że wcześniej tylko pieniądze i kariera były mu w głowie a teraz aby tylko żyć.- 1 0
-
2015-11-11 09:06
Tak tak, szczególnie bogaty Kulczyk pożył sobie do 85-tki.
To nie człowiek wybiera kiedy umrze, kostucha przychodzi kiedy chce. I pieniądze nie mają tu nic do rzeczy.
- 2 0
-
2015-11-08 16:48
no niewiem ja w domu nie chciałabym mieszkać, wolę apartament
- 8 0
-
2015-11-08 15:25
Jak dla mnie troche absurdalna wypowiedz. Porownanie pasa nadmorskiego, do terenow na granicy miasta jest bardzo smiale.
Cala rzecz w tym, ze cena nieruchomosci w najwiekszej mierze wlasnie zalezy od lokalizacji.
Ktos ci powie potem, po co ci dom "w otulinie trojmieskiego parku" skoro mozesz miec dwa razy wiekszy w Szymbarku.- 38 0
-
2015-11-11 19:14
Mieszkam nad morzem i nie wyobrazam sobie innego miejsca zamieszkania. Niestety nie jest to zaden z nowych apartamentowcow tylko biedna buda sprzed wieku, ktora zaraz sie rozpadnie. Mimo to nie mam zamiaru zmieniac miejsca zamieszkania... do czasu samorozbiorki lub podpalenia, bo deweloperzy juz czychaja.
- 0 0
-
2015-11-09 18:05
(5)
"Mieszkanie w pasie nadmorskim - jak najbliżej plaży - jest marzeniem wielu mieszkańców Trójmiasta i Polski."
Nie dla psa kiełbasa. Sam mieszkam w pasie nadmorskim, ale najważniejsze jest to, że oprócz tego kasa płynie szerokim strumieniem, bo moje pozostałe mieszkania w tych lokalizacjach wynajmują się pierwszorzędnie. No, ale nie są to stancje dla ubogich studentów gdzieś w starych blokach Żabianki czy innego blokowiska. Nie ten standard, nie ta klientela. Jedyny minus takiej lokalizacji można odczuć latem jak przyjeżdżają letnicy i zaczynają imprezować. Ale na szczęście można ich szybciutko przywrócić do pionu.- 2 8
-
2015-11-11 11:54
A te wieśniackie BMW to z 1980 roku? (1)
- 2 0
-
2015-11-11 19:10
Panie ursus tylko sobie dolepilem znaczek bmw
- 0 0
-
2015-11-09 18:26
Ty się zdecyduje, bo to wygląda na kon fabulacje (1)
raz ze nie znasz nikogo kto mieszka w pasie nadmorskim, a tylko ma tu apartament jako drugi,
a teraz, że mieszkasz....- 3 1
-
2015-11-10 09:18
to naczelny fantasta trojmiasto.pl
uwielbiam jego komentarze świadczące o sporej wyobraźni, ale też spełniające cel: wkurzanie ludzi a tym samym więcej komentarzy, więcej, więcej...
- 4 0
-
2015-11-09 18:24
niestety, nie tak szybciutko
jeśli wynajmujesz bez podatku, to lepiej nie zgłaszać na policji
znajomy ochroniarz opowiada o breweriach w tych "apartamentach"- np. regularnym wymiotowaniu na tarasy położone niżej- 5 0
-
2015-11-11 19:07
No piekne to wszystko i puste. Puste mieszkania w Brzeznie, bo apartament 60m2 za milion wystawiony. Jednostki kupia i za sasiadow maja powietrze. Dookola sypiace sie budynki, ktorym jeszcze sie dostalo podczas budowania tych nowych apartamentowcow. Zaraz sie rozpadna i bedzie mozna postawic nowe.
- 0 0
-
2015-11-08 14:43
(2)
Gdybym miał już wywalić tyle kasy na mieszkanie/dom, to nie wybrałbym tego miejsca. Niby blisko do morza, kawałka lasu ale co z tego. Wiecznie tam `miliony` ludzi i spokoju nie ma! Dom za miastem, w lesie, w pobliżu jeziora z dala od sąsiadów i tak można wypoczywać.
- 29 20
-
2015-11-11 07:43
Wyprowadż się w Bieszczady tam też masz ciszę i bardzo tanio
- 3 0
-
2015-11-08 16:50
jesni chcą mieszkać w zaciszu w centrum, a inni poza miastem...
- 10 0
-
2015-11-08 11:19
wystarczy spojrzeć kto tam (8)
ma mieszkania żaki pazury budynie ze 3 mają to nie są mieszkania dla byle kogo :(
- 61 3
-
2015-11-08 14:38
(2)
Pazura teraz mieszka w Gdyni. Może sąsiad Paweł mu nie odpowiadał?
- 17 0
-
2015-11-11 07:41
Pazura wyprowadził się na Chylonię ,obecnie mieszka na Zamenhoffa,mówi że podoba mu się ta dzelnica bo ceni sobie spokój ,ciszę i piękno przyrody
- 0 0
-
2015-11-08 15:24
moze nie chcial wsród złodziei
- 14 6
-
2015-11-09 07:51
a z pisdecji jeszcze nikogo nie ma !? (1)
A gdzie pomieszkuja swietojebliwi?
- 4 2
-
2015-11-09 21:03
w Czestochowie lub Toruniu
- 1 0
-
2015-11-08 21:11
Czarek już tam nie mieszka (1)
wyprowadził się do Gdyni jak zobaczył że ma Owicza za sąsiada
- 1 1
-
2015-11-09 13:47
teraz jakiś fajny serial kręcą w Gdyni
może dlatego się przeprowadził,
będzie zadowolony :)- 2 1
-
2015-11-08 12:28
Z Pazurą chyba nieaktualne
- 12 0
-
2015-11-09 08:06
lokalizacja i widok to 2 kluczowe sprawy (3)
... i to świadczy o unikalności i oczywiście o cenie, ale tego nie zrozumie ktoś kto porównuje dom za miastem lub mieszkanie na obrzeżach do apartamentów w pasie nadmorskim z widokiem na park, las, lub morze
- 10 1
-
2015-11-10 11:03
cztery oceany (2)
5 min od twojej unikalności, widoki x milion i jakoś do 15k nie dobija za metr
(falowiec przemilczę bo się pos-rrr-asz ze złości)
więc mi tu nie porównuj walorów lokalizacji gdy nie ogarniasz że chodzi o samozachwyt nad tym że ma się tyle kasy że innych nie stać na to miejsce chociaż 2 metry od posesji każdy może sobie spacerować w tym samym lesie i odpoczywać nad tym samym morzem a 500m dalej mieszkania kosztują 1/4 tej ceny- 1 5
-
2015-11-10 12:24
prawie robi dużą różnicę
a w czterech oceanach nie kupisz mieszkania za 4k za m2 jak to piszesz a raczej za 7k, i odległość to ok. 1km a nie 500m, a czasowo to raczej 15 min a nie 5.
I jak sam zauważyłeś z czterech oceanów masz zapierający dech w piersiach widok na falowiec.- 0 0
-
2015-11-10 12:22
cztery oceany--słabe widoki
w większości: na szkołę i falowiec, Leclerc, ulice i drugi falowiec, drugi wieżowiec
tylko z nielicznych okien widać dobrze las, morze- 3 1
-
2015-11-08 13:04
(2)
na zdjęciu czy wizualizacji z lotu ptaka widać jak deweloperka pospołu z władzami niszczy piękne obszary nadmorskie budując ogrodzone twierdze dla bogatych
- 92 5
-
2015-11-10 11:06
i teraz widać skąd koncepcja wyrąbywania drzew w pasie nadmorskim. Przecież to są osiedla ....."z widokiem na morze"
- 0 0
-
2015-11-08 19:53
ktos niezle musiał posmarować w łapę,by zdobyc ten teren...ech
- 8 0
-
2015-11-08 15:22
Dla przypomnienia, nad morzem odbywały się imprezy (4)
przyciągały turystów i były atrakcja dla mieszkańców.Prawnicy ogrodzonego pierwszego osiedla w pasie nadmorskim Neptun park zagrozili że mieszkańcy tego osiedla,czyli celebryci,aktorzy politycy ,i nowobogadcze,będą chcieli milionowe odszkodowania za zaklucanie ich spokoju!!Niepodobalt się im też rzeźby z piasku!Władze miasta się wystraszyły i zabronił organizować jakie kolwiek imprezy ,ewentualnie tylko przy molo.Ale im więcej takich gett,dla nowobogadzkich buraków tym mnie imprez będzie niedługo przy molo też zabronić!!
- 44 6
-
2015-11-08 16:45
(2)
Teraz PiSuary będą budować kościoły !
- 4 14
-
2015-11-10 10:57
Ty a co ty się tak boisz tego kościoła.
Coś nie tak z tobą, ateisty ten temat nie interesuje, katolik korzysta, to wychodzi że ty islamista jesteś albo satanista bo normalnym czyjaś wiara nie przeszkadza.
- 1 1
-
2015-11-08 20:02
Na razie widać więcej wybudowanych przez PO świątyń mamony i konsumpcji w których ludzie dzień święty święcą łażąc po sklepach.
- 12 1
-
2015-11-09 11:37
pisząc takie bzdury udowadnia że jesteś bardziej głupi niż mochery.
nikt by tam kościoła niebudowal bo i niby poco?No i zajmował by 10razy mniej miejsca niż kilkadziesiąt bloków które juz stoją!Kościelny by niegrozil odszkodowaniem za imprezy na plaży!Widocznie jesteś lemingiem skoro tylko na tyle cie stać
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.