- 1 Open House Gdynia: 90 lokalizacji (14 opinii)
- 2 Dwa osiedla obok siebie bez wspólnej drogi (238 opinii)
- 3 Barometr Cen. Stabilizacja cen najmu (129 opinii)
- 4 Kto kupuje 100-metrowe mieszkania? (246 opinii)
- 5 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (237 opinii)
- 6 Nowy apartamentowiec powstanie na Wyspie Spichrzów (203 opinie)
Persona, która na Trójmiejskim rynku istnieje od 11 lat, całkowicie zmieniła swoje oblicze. Metamorfozę zawdzięcza dołączeniu do oferty produktów marki Vitra, która już jest dostępna w nowym, przestronnym salonie firmy.
Wśród gości piątkowego reotwarcia Persony nie zabrakło kontrahentów i stałych klientów marki oraz przedstawicieli świata sztuki, biznesu i mediów.
- Ofertę poszerzyliśmy o asortyment międzynarodowej klasy marki Vitra, o co staraliśmy się przez kilka lat. W konsekwencji całkowicie zmieniliśmy nie tylko dotychczasowy salon Persony, ale również wizerunek marki i logotyp. Marka Vitra narzuciła nam zupełnie inną jakość, ponadto wymagała stworzenia odpowiedniej przestrzeni biurowej - powiedziała Wioletta Kasprzyk, manager salonu.
Salon wzbogacił się o przestronny showroom, w którym wyeksponowano meble Vitry. Sama Persona specjalizuje się w wyposażaniu biur i pomieszczeń użyteczności publicznej. Jej działalność rozpoczyna się od analizy specyfiki pracy pracowników danej firmy i skonfigurowania odpowiednich stanowisk pracy, a - po dostarczeniu i zamontowaniu mebli - kończy na serwisie posprzedażnym.
Nowością w ofercie salonu są meble szwajcarskiej firmy Vitra, która na rynku istnieje od 1950 roku. Marka skupia się na kreowaniu inteligentnych i trwałych rozwiązań dla biura, domu i miejsc użyteczności publicznej.
- Z uwagi na fakt, że zajmujemy się głównie obiektami biurowymi, dostępne u nas produkty Vitry są dedykowane właśnie do użytku biurowego. Są to biurka, stoły, krzesła, ściany akustyczne, wszystko, co jest przeznaczone do aranżacji przestrzeni w miejscu pracy. Przykładowe ceny w kolekcji - powiedziała Wioletta Kasprzyk.
Fotele, krzesła i stoły, które goście otwarcia mogli nie tylko obejrzeć, ale również przetestować "w akcji", charakteryzuje najwyższa jakość wykonania i fantazyjny, acz ponadczasowy design. Nie bez kozery Vitra uznawana jest za markę ekskluzywną. Projektują dla niej branżowi eksperci, cenieni na całym świecie, m.in. Antonio Citterio, Ray i Charles Eams, Jasper Morrison, czy George Nelson.
- Klasyczne krzesła Panton Chair, które są ikonami i najbardziej rozpoznawalnymi produktami marki są produkowane od 1953 roku i ich wzornictwo jest wciąż aktualne. Cena jednego krzesła oscyluje od 200 do 400 euro, w zależności od wykończenia - zdradziła Wioletta Kasprzyk.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (26) 3 zablokowane
-
2015-01-24 14:26
Persona non grata. (1)
- 13 0
-
2015-01-24 14:30
... czyli intruz, osoba niepożądana
- 9 1
-
2015-01-24 11:22
Vitra (1)
Vitra to klasa sama w sobie, ale pani redaktor, na Boga, George Nelson oraz Ray i Charles Eames już dawno nie żyją, zatem nie mogą nic projektować dla Vitry. Marka po prostu korzysta z ich dawnych projektów. Poza tym artykuł brzmi jakby był informacją handlową. Mimo wszystko fajnie, że jest alternatywa dla Mesmetrica jeśli chodzi o Vitrę.
- 21 2
-
2015-01-24 11:49
autorka artykułu ma taką samą wiedzę na temat marki VITRA oraz projektantów co personel sklepu :D
żenujące gdy kupiec wie więcej na temat asortymentu niż sprzedawca :)
Powodzenia!- 18 2
-
2015-01-24 10:06
Gratulacje.
- 7 16
-
2015-01-24 08:43
Za 400 euro mój teść skręci 4 bardziej dizajnerskie krzesła.
Przerost formy nad treścią.
- 47 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.