• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Szturm na salon LPP w Tel Awiwie

VIK
20 sierpnia 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat LPP z miliardowym zyskiem
  • Wabikiem na klientów na pewno była promocja, która pierwszym 200 osobom gwarantowała darmowe bilety lotnicze. Jednak bilety rozeszły się błyskawicznie, a tłum dalej napierał.

Długie kolejki przed salonem i tłum napierający na drzwi. To nie opis premiery nowego smartfona czy gry komputerowej. Tak dużym zainteresowaniem cieszyło się otwarcie w Tel Awiwie salonu marki Reserved gdańskiej firmy LPP.



Izrael jest 20 rynkiem zagranicznym, na którym obecna jest gdańska spółka. Tym razem jednak debiut przeszedł oczekiwania. Na długo przed otwarciem sklepu zebrał się tłum. Część przyniosła ze sobą własne krzesełka, aby łatwiej znieść oczekiwanie. Po otwarciu tłum ruszył na zakupy. Było tak duże zainteresowanie, że w którymś momencie załoga sklepu podjęła decyzję o czasowym zamknięciu drzwi. Wabikiem na klientów na pewno była promocja, która pierwszym 200 osobom gwarantowała darmowe bilety lotnicze. Jednak bilety rozeszły się błyskawicznie, a tłum dalej napierał. Drugiego dnia sprzedaży było podobnie, choć już nie było darmowych biletów. Tego dnia utarg sklepu był nawet wyższy niż w dzień otwarcia.

Debiut flagowej marki LPP w jednej z najważniejszych metropolii Bliskiego Wschodu to kolejny etap realizowania globalnych aspiracji wpisanych w strategię spółki. Polska firma działa w tym regionie od 2015 roku. Otwarcie salonu w Tel Awiwie inauguruje obecność LPP na kolejnym obok Egiptu, Kataru, Kuwejtu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich rynku Bliskiego Wschodu.

- Otwarcie salonu w Tel Awiwie umacnia naszą pozycję w tym regionie. To kolejny etap naszej strategii ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że nasze obroty co roku wzrastać będą globalnie o co najmniej 15 proc. Bez nowych rynków taka dynamika nie byłaby możliwa. Mamy nadzieję, że rynek izraelski przyjmie nasze kolekcje z zainteresowaniem, gdyż jest to kraj, w którym moda pełni znaczącą rolę w izraelskim lifestylu - mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes zarządu LPP.

Pierwszy salon LPP w Izraelu.


LPP zdecydowało się na realizację projektu w oparciu o model franczyzowy, przy współpracy z doświadczonym lokalnym partnerem - firmą H&O. W ramach współpracy partner wesprze LPP w pozyskiwaniu kolejnych lokalizacji w prestiżowych centrach handlowych. Za obsługę logistyczną salonów franczyzowych w Izraelu będzie odpowiadało centrum dystrybucyjne w Pruszczu Gdańskim. Podobnie jak w przypadku innych zagranicznych lokalizacji, oferta salonu będzie dostosowana do rynku lokalnego.

Debiut w Tel Awiwie nie studzi zapałów gdańskiej spółki względem rynku izraelskiego. Już w pierwszej połowie 2019 roku planowane jest otwarcie kolejnego salonu Reserved. Następny będzie prawdopodobnie Sinsay, a docelowo firma chce wprowadzić na rynek izraelski wszystkie swoje brandy. W chwili obecnej wraz ze swoim partnerem franczyzowym prowadzi rozmowy z lokalnymi deweloperami, by docelowo znaleźć kolejne atrakcyjne lokalizacje dla nowych sklepów.

To nie koniec. Ambicją LPP jest wchodzenie każdego roku na co najmniej jeden nowy rynek. W drugiej połowie roku LPP zamierza otworzyć pierwsze salony w Słowenii i Kazachstanie. W planach na 2019 r. są również otwarcia w Finlandii oraz Bośni i Hercegowinie.
VIK

Miejsca

Opinie (98) ponad 50 zablokowanych

  • Trzeba było zaoferować odzież patriotyczną -to dopiero byłby sukces!! (1)

    • 14 2

    • I patriotyczne dziaranie :)

      • 4 0

  • A ja gratuluję !!!!!! Zawsze sobie coś fajnego znajdę A dla dzieciaków super rzeczy :-)

    • 14 5

  • Ciekawe jak (1)

    • 1 0

    • No właśnie tak

      A o co pytałaś?

      • 2 1

  • Mosad nie dał rady? (1)

    Nie wierzę!

    • 30 17

    • Zapytaj Pardo

      • 0 5

  • Reykjavik tez czeka na sklep Reserved. (1)

    Kiedy będzie?

    • 5 2

    • pewno niedługo otworzą sklep w Nowym Jorku...

      • 7 0

  • Izraelski lajfstajl:)

    Kiedy otwarcie w Bangladeszu i w Chinach?

    • 8 4

  • Ciekawe

    Chyba taniocha, bo jak to wytłumaczyć.

    • 5 3

  • super, to cieszy

    jest wiele firm odziezowych w Polsce z tym samym stazem, a nie osiagnęli takiego sukcesu i rozpoznawalności marki. Brawo za marketing

    • 53 3

  • Sami swoi:)

    • 24 14

  • Tłumy utrzymają się do pierwszego prania, a potem odpuszczą ;)

    • 85 11

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Dzień otwarty osiedla Novum Rumia

dni otwarte

Turniej Piłkarski Gedania Wrosystem Cup 2024

turniej
Mieszkania Domy
Cena
Gdańsk Jelitkowo
35450 zł/m2
Sopot Dolny Sopot
23600 zł/m2
Gdynia Orłowo
23000 zł/m2
Gdańsk Sobieszewo
22150 zł/m2
Gdańsk Młode Miasto
21750 zł/m2
Sopot Dolny Sopot
28850 zł/m2
Gdynia Kamienna Góra
21250 zł/m2
Sopot Kamienny Potok
16550 zł/m2
Sopot Górny Sopot
15550 zł/m2
Gdańsk Przymorze
15150 zł/m2
* na podstawie bazy ofert Trojmiasto.pl

Najczęściej czytane