• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiasto w Budowie. Biały biurowiec przy Kieleckiej w Gdyni

Ewa Budnik
30 października 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 

Ulica Kielecka w Gdyni zapełnia się nową zabudową - ta część Gdyni zyskuje nową tożsamość.

W cyklu Trójmiasto w Budowie prezentujemy inwestycje, których powstanie wpływa na zmianę eksponowanych przestrzeni miasta. W Gdyni, nieopodal węzła Wzgórze św. Maksymiliana, przy ulicy KieleckiejMapka, właśnie kończy się budowa biurowca biurowca K2. Biały budynek w kształcie litery H zaprojektowany został w nawiązaniu do gdyńskich tradycji architektonicznych.



Architektura nawiązująca do modernizmu w Gdyni:

Najbliższy węzłowi Wzgórze św. Maksymiliana fragment ulicy Kieleckiej w Gdyni sukcesywnie zmienia oblicze. W 2014 widoki na Zatokę Gdańską i panoramę miasta otworzyły się dla najemców niewielkiego budynku biurowego Kielecka 5.

W połowie 2015 roku ruszyła w tym rejonie, podzielona na dwa etapy budowa osiedla Silva. Jego ostatnie budynki stanęły tuż przy ulicy Kieleckiej. Wraz z nimi pojawiły się tam pierwsze lokale usługowe, a zatem także ruch typowy dla śródmiejskiej ulicy. Będzie on jeszcze bardziej ożywiony, kiedy zrealizowana zostanie zapowiadana budowa kompleksu mieszkaniowo-usługowego po stronie centrum handlowego. W ramach tego projektu powstać może także wieża wysokości 120 metrów.

Teraz jednak kończy się budowa kolejnego, wysokiego na sześć kondygnacji, biurowca K2. Na jego parterze również zaplanowane zostały lokale usługowe. Jest to zatem kolejny projekt, który zmieni oblicze tej części Gdyni.

Symboliczne nawiązania do modernizmu



Bryła budynku jest już gotowa. Można więc ocenić, jak nowy obiekt wpisze się w przestrzeń.
Elewację zdobią specjalnie profilowanie pionowe panele elewacyjne pomiędzy oknami. Architekci z trójmiejskiego oddziału pracowni APA Wojciechowski Architekci, gdzie powstał projekt budynku, nawiązując do gdyńskiej i nadmorskiej lokalizacji biurowca, roboczo nazywają je "żagielkami".

- Te elementy mają niebanalną formę - są specjalnie wygięte. Obrazują żagiel na wietrze, nawiązują do morskich fal, nawet falochrony na Bulwarze Nadmorskim są wygięte w podobny sposób. Dzięki temu ta minimalistyczna elewacja stała się dynamiczna - wygląda inaczej w zależności od tego pod jakim kątem się na nią patrzy, a dodatkowo w zależności od pory dnia inaczej układają się na niej cienie - tłumaczy Dżafar Bajraszewski, szef projektu z APA Wojciechowski Architekci. - Zależało nam na tym, żeby projekt odwoływał się do gdyńskiej tradycji modernistycznej.
Odwołania te łatwo dostrzec przyglądając się budynkowi. Elewacja jest biała, tak jak ikony modernizmu w Gdyni nazywanej "białym miastem". Jest ona też rytmiczna, spokojna i regularna. Wyjątek stanowią narożniki od strony ul Śląskiej, linii kolejowej i ulicy Kieleckiej. Od tej strony, z wyższych pięter budynku podziwiać można widok na Zatokę Gdańską i panoramę Gdyni. Z istniejących planów zagospodarowania przestrzennego wynika, że widok ten nie zostanie przesłonięty żadną nowo powstającą zabudową. Walory takie musiały być zatem wykorzystane - szklenia z tej strony budynku są szersze, by można było "chłonąć" te widoki.

Czytaj także: nowa strefa biznesowa na styku stoczni i miasta

Budynek ma kształt litery H. Architekci podkreślają, że w przypadku budynków biurowych taki układ dobrze się sprawdza: powierzchnia biurowa jest dobrze doświetlona z każdej strony, łatwo ją podzielić, możliwa jest elastyczna aranżacja powierzchni.

Dla najemców biurowych przygotowywane jest tutaj ponad 10 tys. m kw. powierzchni. Całkowita powierzchnia najmu (razem z powierzchniami przeznaczonymi na usługi na parterze) to 11,4 tys. m kw. Pod budynkiem znajduje się dwukondygnacyjna hala garażowa ze 136 miejscami postojowymi (jedno miejsce na 80 m kw.) oraz infrastrukturą dla rowerzystów.

50 ponad dwudziestoletnich brzóz



Jednoślady swoje miejsca postojowe będą miały od strony tylnego dziedzińca. Właśnie od tej strony, chociaż nie będzie się to rzucało w oczy od strony ulicy, posadzonych zostanie 50 ponad dwudziestoletnich brzóz.

Z kolei od frontu, czyli od strony ulicy Kieleckiej, gdzie poruszają się piesi, powstał podcień - przestrzeń ulicy, która jednak odczuwana jest jako część budynku. Właśnie stąd wchodziło się będzie do lokali usługowych. Zapewne z czasem przyciągną one do tej części miasta jeszcze więcej osób.

Trójmiasto w Budowie. Zobacz jak zmienia się przestrzeń miasta

Przechodnie i pracownicy korzystać będą mogli także z niewielkiego placyku jaki zaaranżowany zostanie przed wejściem do budynku, we wcięciu litery H. Zaprojektowana została tu zieleń, ławki, mała architektura. Będzie można przysiąść, by na przykład poczekać na znajomych z pracy.

Wejście do budynku osłonięte będzie wiatrołapem. Wykończony on będzie odżelazionym szkłem, które jest wyjątkowo przezroczyste. Dzięki temu lobby budynku i dziedziniec przed nim mają płynnie przechodzić jedno w drugie, a bariera dla oczu zostanie zminimalizowana.

Lobby zaprojektowano inaczej niż większość tego typu miejsc. Nie będzie tu bramek służących do kontroli dostępu (system taki będzie dopiero przy windzie). Zamiast dużej lady znajdzie się tu małe biurko dla osoby, która wpuszczała będzie gości i odpowiadała na wszelkie pytania. Pojawią się tu kanapy i ekspres do kawy, co ma stworzyć swobodną, daleką od formalnego stylu atmosferę.

Prawie 2 tys. m kw. powierzchni biurowej bez żadnych podziałów



Budynek zbudowany został z betonowych prefabrykatów. Nie jest to powszechnie stosowana technologia budowy takich obiektów, tymczasem umożliwia ona realizację obszernych, otwartych powierzchni.

Przy tradycyjnej metodzie budowy słupy konstrukcyjne znajdować się muszą co 8 metrów. Tutaj rozpiętość ta dochodzi do 16 metrów. Oznacza to, że w każdym skrzydle biurowca K2 na środku znajdowałby się rząd słupów, a tutaj powierzchnia ta jest otwarta. Pozwala na to specjalna technologia łączenia prefabrykatów i zastosowanie stropów o grubości 40 cm.

Każde piętro w tym budynku ma 1900 m kw., a każde skrzydło 800-900 m kw. otwartej przestrzeni. Daje to bardzo szerokie możliwości zarówno otwartej, jaki i podzielonej powierzchni biurowej.

- Komercjalizacja jest w toku. Pierwsi najemcy wprowadza się tutaj w drugiej połowie 2022 roku, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie planowane jest na pierwszy kwartał - mówi Maciej Kandybowicz, przedstawiciel inwestora, firmy Vastint.

Inwestycje

K2

K2

K2

Vastint

Gdynia, Kielecka Mapa

zakończona
Realizacja

Miejsca

  • Vastint Gdynia, Antoniego Hryniewickiego 8A

Opinie (143) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Wszystko się buduje szkoda tylko że nie da się do niczego dojechać:) (5)

    Szybkość budowy 100% przyrost dróg 1%
    Zacna proporcja:)
    A może nowy rodzaj farby poprawi sytuacje albo kolejny buspas?:)

    • 69 23

    • Do tego tradycyjnie dojazdu dla dostawców i dostaw dla budynku brak. jest tylko zjazd do garażu podziemnego, w tylnej części budynku.

      • 10 8

    • (2)

      ja pier... biurowiec przy pętli autobusowej i przystaknku skm naprzeciwko a ten bredzi że nie ma jak dojechać ....

      • 22 4

      • ^

        Bo to przy glup od horaly czyli tzw chorej ali

        • 11 9

      • przypuszczalnie jest mentalnie przyspawany do fotela samochodu

        i nie wie, że rozbudowa (już w wielu miejscach przewymiarowanej) sieci drogowej miasta przyczynia się do zwiększenia skłonności do korzystania z samochodu nawet na małe odległości a tym samym przyczynia się do zakorkowania miasta w godzinach szczytu: tak jak popuszczanie pasa zwykle sprzyja zaniedbywaniu propozycji aktywnego trybu życia i przyczynia się do zwiększenia przypadków nadwagi i otyłości w społeczeństwie.

        • 3 6

    • Jakbyś pcanie jeden z drugim miał dzieci to byś zrozumiał o czym jest mowa.

      Ale co to jest rodzina nie wytłumaczysz genitaliuszom.

      • 2 0

  • Piękny budynek! (8)

    Tylko pytanie kiedy zlikwidowane zostanie ogromne zaplecze budowy, cały plac do Witomińskiej, gdzie przechowywane są same odpady z czasu betonowania konstrukcji budynku.

    • 44 19

    • (2)

      hmmm może gdy budowa się zakończy ? ? tak! to miałoby sens !

      • 23 2

      • (1)

        Budowa bryły i elewacji dawno zakończona, a plac budowy to nadal odpady po tej części budowy. Teraz wykonczeniowka i instalacje, jest stan surowy zamknięty.

        • 7 4

        • Budowa konczy sie gdy budynek uzyska pozwolenie na użytkowanie, nieistotne gdzie obecnie trwają prace.

          • 10 0

    • Wuj z taką architekturą ,ma być budowane wysoko i basta ,wtedy to jakoś wygląda.

      • 8 11

    • Ogromne zaplecze budowy nie należy do tej budowy. To plac składowy innej firmy.

      • 7 0

    • Akurat

      To jest plac składowania budowy przy urzędzie miasta

      • 5 0

    • Ten teren należy do Invest Konfortu

      • 6 0

    • Mam nadzieje że po zakończeniu tej inwestycji i zaraz rozpocznie się dalsze zagospodarowanie tej polany, która jest teraz wykorzystywana jako dziki parking. Wygląda to jak skrzyżowanie komisu samochodowego z wysypiskiem. Koszmar, który muszę codziennie oglądać.

      • 4 0

  • Biurowce sa największymi szkodnikami miasta są bezwartościowe dla miasta !! (4)

    I budowane są tylko dla korposzczurków by jak najwiecej najtaniej ich tam upchac unas 99% to zaplecza zachodnich firm przenoszonych z Indi bo w Polsce niewolnika europy jest obecnie najtaniej

    • 63 40

    • Bredzisz jeszcze na kacu po wczoraj.

      • 13 7

    • możesz dalej siedzieć na zasiłku

      • 12 4

    • zajmij sobie kolejkę przed MOPSem

      • 11 3

    • tak, tak

      bo w biurowcach pracują duchy nie ludzie mieszkający w miescie i okolicy, a firmy nie mają żadnego wpływu na rozwój miasta......
      Najlepiej jakby był kołchoz zarządzany z pewnej willowej dzielnicy Warszawy

      • 2 1

  • Opinia wyróżniona

    (8)

    Bardo ładny budynek. Jeszcze zostało do zabudowania to klepicho po drugiej stronie ulicy i będzie świetny kawałek miasta.

    • 38 44

    • Byłoby jeszcze bardziej miejsko... (7)

      gdyby więcej takich budynków powstało zamiast Riviery, która swym charakterem pasuje bardziej do terenów za miastem, przy obwodnicy.

      • 14 8

      • To prawda, sama Riviera mi nie przeszkadza ale jej naleśnikowa bryła już tak.

        • 13 4

      • (4)

        Riviera nigdy nie powinna powstać w tym miejscu. Sam supermarket był ok ale galeria handlowa zamordowała handel w śródmieściu i w CH Klif.

        • 9 8

        • Rozbudować Rivierę i inne jeszcze bardziej ........ (2)

          Wolę robić zakupy w cieplutkiej Rivierze w zimie w kr\otkim rękawku,niż włazić w centrum co rusz do nowych sklepow w zimowych ciuchach .Ciągłe wchodzenie z zimna do gorącego ,jeszcze czasami przemoczony przez deszcz,ciągłe rozbieranie i przebieranie,aż spocony i przez to moment chory.W naszym klimacie powinni budować jeszcze większe molochy gdzie znajdywałyby sie sklepy,kina,baseny,lodowiska ,kawiarnie,jadalnie po prostu wszystko.Tam podjeżdżam sobie samochodzikiem ,zimowe szmaty zostawiam w samochodzie wjeżdżam windką do takiego przybytku i korzystam z życia w takich galeriach w letnim ubiorze w pwłni zadowolony.

          • 7 14

          • Mi są jednak bliższe ulice handlowe lub deptaki jak w UK, Niemcze czy Danii. Wielkie centra handlowe na peryferiach.

            • 1 1

          • Mężczyźni, którzy

            zdrabniają, są beznadziejni i mocno podejrzani.

            • 1 0

        • Niezłe są te lamenty

          nad Śródmieściem. Zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków i to właśnie klienci nie chcieliby powrotu do handlu w formule z lat 70./80.

          • 1 0

      • Bardzo dobre miejsce dla Riviery ,a biurowiec przy Kieleckiej ladny

        • 2 1

  • Obrzydliwa architektura panoszy sie po tym kiedys pieknym miescie. Projektanci przedwojennej Gdyni przewracają sie w grobach ... (10)

    • 54 37

    • A teraz proszę jasno i rzeczowo - (4)

      co jest obrzydliwego w TYM budynku. W jaki sposób TEN budynek niszczy piękno Gdyni.

      • 22 6

      • Acha, łapka w dół...

        Więc to jest ta odpowiedź. Baaaardzo rzeczowo. Nie powiem.

        • 12 5

      • przeciez to zwykly produkcyjniak jak z lat 60

        Jakich wiele...
        Stylistyka "Lotu" z Gdanska, gmachu ETI itd.
        Nic ciekawego.

        • 4 5

      • pseudomodernizm (1)

        o wdzieku blaszaka...
        Cale lata 60 i 70 tak budowano. A nawiazanie to chyba do przychodni na Warszawskiej...

        • 3 3

        • Przychodnia na Warszawskiej

          oraz inne budynki z lat 60./70. są o wiele ciekawsze niż współczesne szklaki.

          • 2 0

    • Psucie Gdyni (4)

      Ktoś nam obrósł w piórka,i ma w poważaniu mieszkańców

      • 3 4

      • "Mamy w poważaniu" (3)

        Janusza, który zna się na wszystkim - począwszy od szczepionek przeciwko covid 19, przez reformę OFE, a na architekturze skończywszy.

        • 1 1

        • a wiesz, co to "opinia publiczna"? (2)

          Można narzekać, że jaka publika, taka opinia...
          Ale w żadnym wypadku nie należy jej lekceważyć. Bo ma więcej sensu i świeżości niż konkursy i tytuły, którymi obdzielają się "specjaliści" nawzajem.

          Nie można też wykluczyć, że wśród "publiki" znajdują się talenty lub, po prostu, odważne osoby, które nie mają problemu w krzyknięciu "król jest nagi!". Nie wolno też przegapić pomruków nadchodzącej burzy, które wydaje wk...wiony ujeżdżaniem tłum...

          • 1 1

          • Ale bełkot... (1)

            Bywają sytuację, kiedy "opinię publiczną" trzeba jak najbardziej lekceważyć. "Głos ludu" na pewno nie liczy się, gdy dotyczyć ma rozwiązań architektonicznych i ładu przestrzennego. Do tego trzeba wiedzy, kompetencji, doświadczenia, a nie "profesjonalnych uwag" typu: "obrzydliwe, jakieś takie nijakie, przewracają się w grobie". Czym jest "opinia publiczna" w architekturze, można przekonać się patrząc na setki budowlanych gargameli rozsianych po całej Gdyni. Spacer po Małym Kacku w okolicach Łowickiej czy Częstochowskiej, to dopiero "opinia publiczna".

            • 0 1

            • widać, żeś nie architekt

              albo żeś architekt miejski (na służbie).
              Z tych "gargameli" się żyje, a że klient jest, jaki jest? Przynajmniej podejmują ryzyko, bo nie są anonimowi. Daleko im jednak do inwestorów, którzy stworzyli Jaśkową Dolinę. To oczywiste, tylko co z tego...

              Natomiast znacznie bardziej szkodliwe są poczynania zinstytucjonalizowanych inwestorów, którzy kupują realizacje kierując się niczym więcej, jak kosztem realizacji lub opinia projektanta "pan będzie zadowolony". Bo to kolejna rundka z kapitałem a klientowi się powie, że "tak się nosi". Jemu z resztą też to obojętne, bo tylko wynajmie powierzchnię i upcha biurka, jak tylko behapowiec pozwoli...

              • 0 0

  • Czekam na budowę mostu Centrum-Oksywie (21)

    Taki most odciążyłby dużo korków, a będą większe, bo bezmyślni deweloperzy budują coraz to nowe osiedla na Oksywiu, gdy droga do centrum zostaje ta sama - wąska i pojedyncza

    • 110 10

    • Takiego mostu w Gdyni (3)

      nie można postawić. Nie ma na co czekać

      • 10 5

      • (2)

        Nie ma "nie można" - jak się dobrze zaprojektuje, to taki most stanie bez problemu. Nie dość, że mówimy o małym odcinku, to jeszcze o połączeniu ze wzgórzem - więc wystarczy wiadukt tylko po jednej stronie. Rok temu mieszkałam w Japonii i tam takie mosty, które by idealnie pasowały w Gdyni ludzie sobie w co drugim mieście wybudowali, wręcz jak z fanaberii - wyszukaj sobie most w Aomori na przykład, idealnie by taki u nas pasował

        • 3 2

        • Jest wiele takich konstrukcji, nie trzeba szukać w Japonii. Jest też w Gdańsku

          Problem, jaki jest w Gdyni, pomijając fakt, że Gdyni nie stać na drogi a co dopiero mosty (patrz Karwiny), to brak miejsca na taką budowlę. Brak miejsca wynika z trzech faktów.
          - wysokich wzgórz po obu stronach kanału
          - ciasnej i zazdrośnie strzeżonej zabudowy po obu stronach.
          - proporcji dostępnego miejsca do wysokości statków poruszających się w kanale portowym. Spróbuj narysować to, zachowując proporcje...

          Strzegą tej zabudowy wojskowi i port z jednej strony a z drugiej, prywatni właściciele "gdyńskiego modernizmu" oraz developerzy czyhający na każdy spłachetek gruntu. Bo w tej okolicy może ich ozłocić...

          Nikomu władnemu nie zależy na takiej konstrukcji, tak jak nie zależy na "drodze czerwonej", której powstanie (kiedyś) spowoduje "rozlanie" się miasta na północ i spadek atrakcyjności i wartości sztucznie promowanego "centrum".

          Wyobrażasz sobie widoki z budynków na Kępie Oksywskiej?!
          To jest 150 m wyżej niż SeaTower!

          Popuszczając wodzy fantazji, bardziej potrzebna jest taka konstrukcja nad doliną Kaczej i/lub między Witominem a Karwinami...

          • 2 3

        • Popisowy numer niektórych gdynian...

          Porównywanie średniej wielkości miasta (i to tylko w polskiej skali), z dość przeciętnym potencjałem gospodarczym i zerowymi (dosłownie) możliwościami finansowymi, do bogatych miast w Europie, Ameryce czy w Azji. Do tego logika pięknoducha - "byłam, widziałam, tam budują, to i w Gdyni można". Nie można, miła pani.

          • 3 2

    • Kuba

      Bardzo mądre słowa Za chwile lepiej na Oksywie Obłuże i inne dalsze rejony sprawniej będzie pieszo

      • 17 3

    • (4)

      Przecież nie trzeba tam kupować mieszkania. Tym bardziej jeśli się spojrzy w mape i zauwazy, ze większość pracy, sklepów i w ogóle wszystkiego jest po drugiej stronie. To samo dotyczy ludzi wyprowadzających się za obwodnice i oczekujących, ze będziemy im budować drogi i skm`ki

      • 7 19

      • Mm (3)

        Jasne, najlepiej mieszkać w centrum, wszędzie blisko... Tylko cena taka jakby 2x większa

        • 10 1

        • Nie bez powodu (2)

          • 2 3

          • bez powodu

            Całkowicie bez powodu i uzasadnienia.

            • 4 1

          • W Gdyni zupełnie bez powodu...

            Nasze miasto dzięki "cudownym rankingom" sprzed 15-10 lat od dawna jest przeszacowane. Ceny gruntów i mieszkań są absolutnie nieadekwatne do baaardzo przeciętnego potencjału Gdyni. Nie jest to już ani miasto portowe, ani przemysłowe (stoczniowe), ani turystyczne. Przestaje być również atrakcyjne jako sypialnia. Przez niedorzeczne ceny, duża część młodych gdynian została wypchnięta za obwodnicę albo do Redy i Rumi. Tyle zostało z Dubaju Północy.

            • 4 0

    • Tunelu pod pucką nie umieją zrobic. Nie łudz sie

      • 20 0

    • Kup farbę i pędzel

      • 9 3

    • W tym wieku się tego nie doczekasz.Po drugiej stronie typowo trepowskie tereny nie do ruszenia przez dziesiątki lat.Oni mają kasy od państwa w brud ....

      • 5 0

    • Skm (1)

      Też by się przydała. Ale po co. Przecież północ Gdyni ma pozostać zad*piem, z wyjątkiem okresu odbywającego się Openera

      • 9 0

      • Opener jest w Kosakowie. Pseudo lotnisko też no i "gdyński" cmentarz...

        • 3 0

    • nie ma szans, zadłużenie miliard, szczurek doprowadził budżet do ruiny.

      • 10 4

    • Ktoś im na to pozwala

      • 6 0

    • Trudno deweloperów obwiniać, że zarabiają. (2)

      Ale urzędników już tak.

      • 5 4

      • Liczba mieszkańców Pogórza i Oksywia maleje (1)

        Sprawdź statystyki. To gdzie tu sens z perspektywy miasta rozbudowywać dojazd? Tam dodatkowych dróg nigdy nie będzie, wspomnisz me słowa. Za to będzie PKM, nieprędko.

        • 0 5

        • samospełniająca się przepowiednia

          Nie ma dróg, nie ma jak dojechać, nie ma sensu mieszkać.
          Czy ludzie to masochiści?

          Więc nic dziwnego, że liczba ludności maleje. Jednak nie ma tego złego... Zwalnia się powierzchnia, więc banki ziemi będą kupować...

          • 3 0

    • Niech deweloperzy go zbudują

      Aaa... zyski by się im zmniejszyły lepiej niech się reszta mieszkańców zrzuci.

      • 4 1

  • Cena życia

    Nie ma jak biurowce czyli złote klatki korporacji i ich motywacja chcesz być w naszym tandemie wiesz co to wyznaczyć sobie cele czyli oddajesz duszę i ciało 24 na dobę korporacji. Wyznaczaniu celi sobie w życiu nie ma nic złego tylko w korporacjach oni to całkiem inaczej pojmują i to oni ci uświadamiają co jest dla ciebie najlepsze dla nich i klienta taka to jest różnica człowiek zatraca swoją osobowość .

    • 27 10

  • Gdynia pięknie się rozwija (1)

    Jest pięknie Pięknie nie znaczy doskonale Ale ceny tego wszystkiego doszły do apogeum Ceny dalej będą szły w górę jak wszystko wzrasta na wartości Tu te biurowce -podwykonawcy Ukraińcy Dubaj -Pakistańczycy Mogę dalej wymieniać Proszę mi pokazać kto jest pewien obłożenia tych wszystkich budynków w okresie dziesięcio letnim Pozdrawiam Za dziesięć lat jak nie rozwali mnie jakaś zaraza lub choroba to poczytamy i popiszemy !!!!

    • 10 23

    • to ostatnie chwile windowania cen, rynek wkrótce zacznie ryć

      • 0 0

  • Nie lepiej (6)

    Aby powstał tam budynek mieszkalny ? Zawsze to trochę rozładuje katastrofalny brak mieszkań. Przecież tutaj z braku mieszkań jest drożej niż na Manhattanie w NY.

    • 28 9

    • Przecież tuż obok IK postawił kompleks mieszkań Silva

      • 8 3

    • Jaki brak mieszkań? Biura nieruchomości pełne są ofert. (3)

      • 3 6

      • Oferty (2)

        Od miliona w górę. To ja podziekuje.

        • 6 1

        • W tej lokalizacji raczej taniej nie będzie.

          • 6 1

        • jak cię nie stać, to cię nie stać....

          pewnie, pewnie, w centrum miasta to na całym świecie tanie mieszkania są do kupienia....
          W NY w centrum to 95% ludzi wynajmuje mieszkania do końca życia a nie kupuje. Bo ich nie stać

          • 0 0

    • nie zx braku mieszkan a dzieki bance spekulacyjnej

      • 4 1

  • Super artykuł

    zamiast informacji, co się będzie budowało w 2022 - opis czegoś, co wszyscy znają od miesięcy,

    • 24 6

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Dzień otwarty osiedla Novum Rumia

dni otwarte

Pomorskie Targi Mieszkaniowe: dom mieszkanie wnętrze

targi
Mieszkania Domy
Cena
Gdańsk Jelitkowo
35900 zł/m2
Sopot Dolny Sopot
24250 zł/m2
Gdańsk Sobieszewo
23650 zł/m2
Gdynia Orłowo
23050 zł/m2
Gdańsk Młode Miasto
21700 zł/m2
Sopot Dolny Sopot
29800 zł/m2
Gdynia Kamienna Góra
22500 zł/m2
Sopot Górny Sopot
16500 zł/m2
Sopot Kamienny Potok
16200 zł/m2
Gdańsk Przymorze
15600 zł/m2
Gdańsk Matemblewo
15100 zł/m2
* na podstawie bazy ofert Trojmiasto.pl

Najczęściej czytane