- 1 Open House Gdynia: 90 lokalizacji (8 opinii)
- 2 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (237 opinii)
- 3 Nowy apartamentowiec powstanie na Wyspie Spichrzów (203 opinie)
- 4 Fotowoltaiczny dziwoląg w Sopocie (194 opinie)
- 5 Dwa osiedla obok siebie bez wspólnej drogi (237 opinii)
- 6 Barometr Cen. Stabilizacja cen najmu (129 opinii)
Najtańsze nowe mieszkania dwupokojowe w Trójmieście
Dwa tygodnie temu pokazywaliśmy najtańsze deweloperskie mieszkania trzypokojowe w Trójmieście. Dzisiaj serwis ogłoszeniowy Trojmiasto.pl przejrzeliśmy w poszukiwaniu najtańszych nowych mieszkań dwupokojowych.
Dwa tygodnie temu zapytaliśmy czytelników w ankiecie czy lepiej kupić nawet tanie mieszkanie na obrzeżu (tam są one najtańsze) czy lepiej wynajmować, ale bliżej centrum. Aż 42 procent osób, które wzięły udział w ankiecie (oddano 1615 głosów) uznało, że lepiej kupić własne.
OGŁOSZENIA. ZOBACZ OFERTY SPRZEDAŻY NOWYCH DWUPOKOJOWYCH MIESZKAŃ W TRÓJMIEŚCIE
Niestety już i tak wysokie ceny mieszkań nadal rosną i, chociaż analitycy wskazują, że obecne wysokie tempo sprzedaży nowych mieszkań w końcu spadnie, to jednak deweloperzy dowodzą, że ich ceny mogą jeszcze wzrosnąć - ze względu na brak rąk do pracy na budowach oraz rosnące ceny materiałów budowlanych. Zainteresowani zakupem szukają więc możliwie tanich rozwiązań, chociaż przyznać trzeba, że mniejsze mieszkania zawsze mają wyższą cenę metra kwadratowego niż lokale o większej powierzchni. Sprawdziliśmy w serwisie ogłoszeniowym Trojmiasto.pl na jakich osiedlach jest najtaniej. W zestawieniu przyjęte zostało kryterium najniższej ceny metra kwadratowego. Zdecydowanie dominują tu lokalizacje gdańskie.
BAROMETR CEN. SPRAWDŹ ŚREDNIE CENY NIERUCHOMOŚCI W POSZCZEGÓLNYCH DZIELNICACH TRÓJMIASTA
Osiedle Lazurowe - od 4500 zł za m kw.
Jego deweloperem jest firma Kokoszki. Deweloper teren przy ul. Niepołomickiej w Gdańsku odkupił od innego dewelopera, który przed laty rozpoczął inwestycję w tym miejscu. W ofercie znajdują się mieszkania gotowe, jak i będące w budowie. Docelowo deweloper planuje zabudować w ramach tej inwestycji 5 hektarów gruntu. Kupić można tu zarówno mieszkania gotowe, jak i z terminem odbioru na sierpień tego roku. Kolejne etapy inwestycji są w trakcie projektowania.
Optima - od 4645 za m kw.
Realizowana przez dewelopera Inpro Optima powstaje jako kompletne osiedle, którego mieszkańcy będą mogli zrobić zakupy pod domem (w budowie właśnie jest pawilon handlowo-usługowy) oraz spędzić czas z rodziną na przynależnym do inwestycji terenie rekreacyjnym. Inwestycja powstaje przy ulicy Stężyckiej . Dzięki staraniom dewelopera od marca ulicą Stężycką kursuje autobus, dzięki któremu mieszkańcy osiedla mają ułatwiony dojazd do centrum. W pierwszym etapie na osiedlu Optima oddanych do użytkowania zostało sześć budynków. Budowa kolejnego etapu jest planowana.
Osiedle Maciejka - od 4690 zł za ma kw.
Maciejka powstaje jeszcze na terenie Gdańska, póki co w zacisznej okolicy, przy ul. Starogardzkiej w Gdańsku . Mieszkania dwupokojowe, które powstały w budynkach tego osiedla są dość obszerne. Dwa pokoje znajdują się tu na powierzchni 52 i więcej m kw. Dzięki temu możliwe stało się wydzielenie osobnych kuchni - to obecnie rzadko spotykane rozwiązanie w przypadku mieszkań dwupokojowych. Ze względu na zaprojektowaną niebanalną bryłę jednego z budynków część mieszkań ma ciekawy rozkład obejmujący pokój z zaokrągloną ścianą. W realizacji są dwa ostatnie budynki osiedla. Deweloperem osiedla jest spółka Bay7.
Hokejowa 3 - od 4700 zł za m kw.
Zgodnie z nazwą inwestycji budynek powstaje przy ulicy Hokejowej na Łostowicach . Jego deweloperem jest spółka Corbis. Pięciokondygnacyjny budynek z windami ma być gotowy pod koniec 2018 roku. Samochody będzie można tu parkować w podziemnej hali, jak i na miejscach naziemnych. Wokół inwestycji dostępne są nie tylko zielone tereny rekreacyjne, ale także sklepy, kościół, punkty usługowe.
Chabrowe Wzgórze - od 4800 zł za m kw.
Chabrowe Wzgórze (ul. Zeusa ) powstaje w dzielnicy, która w ostatniej dekadzie mocno rozwinęła się infrastrukturalnie. Teraz powstaje tu także metropolitalna szkoła podstawowa budowana przez trzy gminy: Gdańsk, Kolbudy i Pruszcz Gdański. W okolicy nie brakuje też sklepów i punktów usługowych. Szybką komunikację z całym Trójmiastem zapewnia w tej lokalizacji sąsiedztwo obwodnicy. W sprzedaży znajdują się mieszkania z drugiego etapu inwestycji, które odebrać będzie można w czerwcu tego roku. Deweloperem jest w tym przypadku Polnord.
Osiedle 3 Kolory - od 4900 zł za m kw.
Inwestycja powstaje przy ulicy Starogardzkiej w Gdańsku za sprawą dewelopera Hanza Grupa Inwestycyjna. Kolejne budynki powstają tu od 2014 roku. W przypadku tej inwestycji ciekawostką wyróżniającą osiedle od sąsiadów są powstające tu ogólnodostępne tarasy dachowe. Pomiędzy budynkami powstają także place zabaw dla dzieci. Budynki, które są w trakcie realizacji zostaną oddane w tym roku, realizacja całego osiedla według planów dewelopera ma się zakończyć w 2020 roku.
Nowa Wieżycka - od 4960 zł za m kw.
Inwestycja powstaje w okolicy, gdzie jego deweloper - Przedsiębiorstwo Budowlane Górski - ma sporo gruntów - przy ul. Wieżyckiej . Jedno osiedle zostało już zrealizowane po sąsiedzku, kolejne są w fazie planowania. W ramach samej Nowej Wieżyckiej powstanie w sumie pięć budynków. Pierwszy z nich został oddany do użytkowania w 2017 roku, dwa kolejne są w budowie i będą do odbioru w IV kwartale 2018 roku. Pod aktualnie realizowanymi budynkami powstają hale garażowe, które nie były dostępne w pierwszym etapie. Na Nowej Wieżyckiej dostępne są mieszkania gotowe i w budowie.
Nowy Horyzont - od 4970 m kw.
Tego osiedla nie trzeba specjalnie przedstawiać osobom, które choć trochę znają południowe dzielnice Gdańska. To duża jednostka, która za sprawą dewelopera Euro Styl powstaje etapami na granicy Gdańska i Borkowa od 2007 roku. Wraz z osiedlem powstała tu kompleksowa infrastruktura osiedlowa, a teraz niedaleko powstaje także szkoła podstawowa. Początkowe etapy inwestycji były komponowane w zamknięte kwartały, obecnie realizowany etap ma zupełnie inną architekturę, chociaż organizacyjnie należy do osiedla. Mieszkania w tym etapie gotowe do odbioru mają być w III i IV kwartale tego roku.
Zielona Laguna II - od 4800 zł za m kw.
Zielona Laguna II powstaje przy Starochwaszczyńskiej w Gdyni z połączonych sił dwóch gdyńskich deweloperów: Semeko i Invest Sarko. Tą samą nazwą określana jest część osiedla z kameralną zabudową czterorodzinną oraz większe budynki wielorodzinne. Okolica, w której powstaje osiedle rozwija się w ostatnich latach, a włodarze miasta deklarują inwestycje w infrastrukturę. Będą one konieczne, bo mieszkańców w tej okolicy będzie przybywało - w sąsiedztwie Zielonej Laguny II realizowane jest osiedle w ramach pilotażowej części programu rządowego Mieszkanie dla Młodych. Na Zielonej Lagunie powstają oryginalne, jeśli chodzi o rozkład, niewielkie mieszkania - lokale o powierzchni 40 i więcej metrów kwadratowych mają antresole, co daje bardzo ciekawe możliwości aranżacyjne. Mieszkania do odbioru będą gotowe najdalej w listopadzie 2019 roku (inwestycja powstaje etapami, terminy odbioru są różne).
Za dwa tygodnie przeanalizujemy w jakich inwestycjach w Trójmieście są najtańsze kawalerki.
Mapa inwestycji
Zależy ci na lokalizacji? Sprawdź na naszej mapie inwestycji mieszkaniowych i biurowych, gdzie aktualnie w sprzedaży są nieruchomości z rynku pierwotnego.
Opinie (223) 3 zablokowane
-
2018-04-15 12:57
kredyt (19)
Niestety teraz ludzie mający 30 lat głęboko zastanawiają się nad kredytem na 30 lat, realia są takie ze ciężko wziąść kredyt bo firmy robią umowy na najniższej krajowej reszta pod stołem. Poza tym wkład własny i niestety jeszcze gotówka na wykończenie. Niedługo mieszkania te będą stały jak pustostany.
- 70 7
-
2018-04-15 18:54
(17)
oj pogadaj z ludźmi którzy pracują w nieruchomościach wszystko schodzi na pniu, brakuje mieszkań na rynku
- 21 8
-
2018-04-15 22:12
Bo banki dają x300% (15)
Czyli to co przerabialismy 7lat temu.... zbliża się Górka. ...i korekta tylko w smierdziszewach to topnienicie a nie zachcianek.
- 13 3
-
2018-04-15 23:12
Mylisz się - 3/4 transakcji gotówkowych (14)
z pozostałych 1/4 zdecydowana większość jest ze sporym wkładem własnym.
Społeczeństwo się dorobiło, reszta wynajmuje lub rozpaczliwie szuka kredytu na 90%.- 6 10
-
2018-04-15 23:44
ciekawe skad młodzi mają 700tys do wyłożenia (13)
da
- 17 4
-
2018-04-16 10:11
Jest wiele mieszkań poniżej 700 tys. na rynku, uwierz (11)
Ja z żoną kupiłem za 250 tys. mieszkanie w wielkiej płycie, 40 m2 na Przymorzu 2 lata temu, odkładaliśmy na nie gotówkę przez dokładnie 5 lat (x2 osoby), w międzyczasie wynajmowaliśmy. Kupiliśmy za gotówkę mając 28 lat (5 lat po studiach).
Oczywiście to wielka płyta 40 m2, a nie super apartament za 700 tys. zł. Na taki jeszcze przyjdzie czas kiedyś, ale od czegoś trzeba zacząć.- 8 4
-
2018-04-16 10:15
TAK! W końcu głos rozsądku! (7)
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że żyjąc oszczędnie w 2 osoby, odkładając po 2000 zł miesięcznie, są w stanie w 5 lat odłożyć 240 tys. zł a tyle potrafi kosztować malutkie mieszkanie w dobrej lokalizacji.
- 9 5
-
2018-04-16 12:07
Krzycz Trybson! (2)
Tylko co to za zycie, oszczedzac za mlodosci kiedy to jedyny czas kiedy mozna sobie pouzywac zycia dobrze, zeby pozniej byc zamoznym starcem... kiedy czlowiek ledwo sie rusza czy musi uwazac na diete.
- 4 1
-
2018-04-16 13:37
nie wiem, czy przeczytałeś (1)
ale on napisał, że w wieku 28 lat ma już chatę bez kredytu. Chyba 28-latek nie jest w stanie agonalnym "ledwo się rusza czy musi uważać na dietę"?
- 4 2
-
2018-04-17 13:49
Krzycz Trybson!
Przeczytalem, ale co to ma do rzeczy, zmarnowal kilka najlepszych lat zycia na oszczedzanie i kupil kawalerke 40mkw w wielkiej plycie, w ktorym wielu by za darmo nie chialo mieszkac, no po prostu rewelka. Jakbym sie uparl to tez po 5 latach odkladania bym mogl takie kupic, ale to po prostu zal wlasnego czasu na takie manewry.
- 1 0
-
2018-04-16 11:56
12*5=60 (1)
60*2000=120000. 120000 to połowa z 240000 nieprawdaż?
- 1 2
-
2018-04-16 13:39
no tak
Dlatego gość napisał, że zbierali we dwoje. Rozumiesz? Ty tyle masz, Twoja partnerka/partner tyle samo.
2*120000=240000, nieprawdaż?- 1 1
-
2018-04-16 11:25
Sposób popieram, ale dla większości nierealne, żeby 2 osoby odkładały 4tyś miesięcznie+ wynajem 1,3tyś. Nam się udawało 1,5tyś+ premie.
- 1 3
-
2018-04-16 11:11
wariacja jakaś
kto odkłada po 2 tys ludzie
- 7 3
-
2018-04-16 12:01
(2)
Mogliście trochę dłużej oszczędzać i kupić normalne mieszkanie a nie 40m2. Przeciez to większą kawalerka. Masakra, dorośli ludzie a warunki jak u studentów.
- 3 2
-
2018-04-16 13:39
Dozbierają to kupią większe (1)
Teraz korzystają z młodości, w końcu mają 28 lat dopiero.
- 3 0
-
2018-04-16 14:14
Albo zbieranie albo korzystanie. Ja to widzę tak,że zostaną w tym kurniku następne 20 lat. Bo przecież my już mamy mieszkanie. Ale to nie jest mieszkanie, to sypialnia z kuchnią i łazienką.
- 0 1
-
2018-04-16 01:33
Gdzie napisałem że kupują młodzi?
Młodzi wynajmują.
- 9 2
-
2018-04-16 11:41
Schodzą bo bogaci wolą to niż % w banku i tylko dlatego transakcje są za gotówkę (sam tak zrobiłem ale nie jestem na dłuższą metę przekonany do tego). Jest to zły znak bo górka jest dla zwykłych ludzi , z drugiej strony zaraz się przegrzeje rynek wynajmu i wielu może chcieć upłynnić swoje inwestycje. Jestem na urlopie w Barcelonie w tym momencie czyli przed sezonem ludzi full ale kilometr od centrum stoją pustostany i zapytałem miejscowych co jest powodem odpowiedź była prosta chęć zysku z wynajmu!!! Poza ścisłym centrum wiele na prawdę ładnych i polożonych kilkanaście minut spacerkiem od centrum nowych bloków stoi pustych z napisem na sprzedaż.
- 1 0
-
2018-04-15 18:52
Jackowski przepowiadał inaczej
- 3 6
-
2018-04-15 11:56
Mam mieszkać w takim syfie na końcu świata z kredytem na 35 lat??? (10)
Sorry ale już wolę wynająć coś bliżej cywilizacji niż płacić i stać w korkach. Jestem młoda nowoczesna wolna, chce mieć dostęp do kultury, kin, restauracji itd a nie smród z wysypiska, szum obwodnicy , sąsiedzi z Mazur i korki!!!
- 107 48
-
2018-04-16 12:57
to że chcesz to jeszcze mało znaczy pytanie kim jesteś ? (1)
bo jeśli np. menadżerem w korporacji rozwijasz swoje umiejętności poprzez kursy znasz języki itd. zarabiasz ok 8000 m/c to wtedy i tylko wtedy możesz mieć takie wymagania
- 2 1
-
2018-04-17 13:46
No nie przesadzaj.
Za 8 tys m/c to można właśnie kupić na Szadółkach, może, jak się bieduje. Co to w ogóle jest 8 tys? Na miesiąc. No chyba, że żona też 8 na miesiąc to wtedy jakoś daje się radę. Skromnie, bo skromnie ale da się przeżyć na peryferiach
- 0 1
-
2018-04-16 13:07
nikt kto sie urodził w Gdańsku nie kupuje mieszkań na wygwizdowie przy obwodnicy i w okolicach wysypiska - to mina pułapka dla przyjezdnych - Gdańszczanie wiedzą że z tym " Na Szadułkach przestanie śmierdzieć" to zwykły Fake news
- 9 2
-
2018-04-15 13:35
(1)
młoda wolna i nowoczesna. Nowoczesności polega na tym, że rachuneczki opłaca mamusia z tatusiem.
- 35 6
-
2018-04-16 07:46
No cóż. Łatwiejszy dostęp do kultury i sztuki trochę kosztuje
- 4 0
-
2018-04-15 18:21
a co Ty masz do Mazurów?
Ludzie jak ludzie. Bo oczywiście ci z Gdańska o Warszawie już nie mówiąc to elyta :)
- 30 11
-
2018-04-15 16:13
hehe czyli napisz wprost że ciebie nie stać na zakup mieszkania w centrum
a nie bajki młoda nowoczesna nam tu opowiadasz
- 18 5
-
2018-04-15 12:26
ja też, chcesz ze mną zamieszkać? (1)
- 12 2
-
2018-04-15 12:47
Kim jesteś?
- 4 3
-
2018-04-15 12:19
Znowu ty? Psychoterapeuta się nie spisuje jak widać.
Co roku artykuł na ten sam temat, a ty ciągle młoda, wolna i niezależna. I wciąż bez własnego mieszkania.
- 44 11
-
2018-04-16 21:40
Gra o tron. (1)
Czytając opinie widzę podział na tych z południa i tych z północy. Niczym rody Starków i Lannisterów. Jeszcze zobaczymy jak Pruszcz ze smokami nadciągnie do spółki z Khalem Drogo z Kaszub.
- 13 1
-
2018-04-17 13:24
Ten komentarz zrobił mi dzień
- 1 0
-
2018-04-16 18:44
hmm (1)
Mieszkanie dwupokojowe? Nie! To mieszkanie jednopokojowe z dziwną kuchnią. I tyle w temacie.
- 10 1
-
2018-04-17 04:48
Nie podobają się duże kuchnie?
- 0 0
-
2018-04-16 12:06
Gdańsk Południe (6)
Czytając zamieszczane tutaj komentarze, nie chodzi mi o trolli z ekipy 'na południu wszędzie szadóły śmierdzi itp itd' jako mieszkaniec właśnie dzielnicy południowej i mający 30 lat napiszę Wam tak zupełnie szczerze. Kupiłem tutaj mieszkanie bo było po prostu tanio, kredyt udało mi się już spłacić bo rodzina mi pomogła ( zara hejt poleci, ale piszę jak jest ). Po kilku latach mieszkania tam i dojeżdżania autem do pracy ( oliwa ) wiem że obrzeża nie są dla młodych ludzi, a jedynie dla starszych którzy nie chcą już za bardzo brać tego co oferuje miasto, ścisłe centrum. Jak widzę komentarze typu ' mieszkaj dalej w wielkie płycie, ze szczurami' i ktoś chwali się nowym blokiem,tylko że na wygwizdowie to zastanawiam się że chyba rzeczywiście musi lubić obrzeża i mieć wszędzie daleko. Z autobusami jest lipa, korki narastają, infrastruktura jest fatalna, ale przede wszystkim jest wszędzie daleko, no chyba że praca jest gdzieś w pobliżu, albo od razu przy obwodnicy. I nie wstydźmy się w końcu przyznać - nie stać nas na kupno mieszkania w centrum i to jest cała prawda, a nie że uciekamy na południe bo tam cisza i odpoczynek, większej bzdury nie słyszałem. Jesteśmy średniej klasy biedakami, bo niby mamy nowe nieruchomości, ale w fatalnym punkcie, jeżeli chodzi o położenie. Marzymy o własnym M, ale niestety większość ma w portfelu tylko tyle środków, że starcza na łostowice, 'rębowa, zakoniczyny, szadóły,jasienie'. I to niejednokrotnie jest nasze maksimum. Nie uwierzę nikomu, że nie chciałby mieszkać na zaspie/przymorzu/oliwie/żabiance/wrzeszczu/jelitkowie/ gdzie jest rozwinięta każda możliwa infrastruktura. Nie rozumiem też roszczeniowego podejścia południowców do władz, że nie mamy infrastuktury,ulic,tramwajów. Przecież wiedzieliśmy, gdzie kupujemy mieszkania, i na co się godzimy. Ja dopóki nie miałem auta, moje życie było w ciągłej podróży tylko po mieście ze względu na odległości. Ludzie mieszkający w centrum, których stać w tej lokalizacji na mieszkanie wygrali los na loterii, wiem że zazdroszczenie jest niezdrowe, ale po cichu im zazdroszczę i dążę do tego żebym tam mieszkał. A nie ciągłe wycieczki nad morze jakbym mieszkał w innym mieście.. Taka jest oto cała prawda konfliktu południe-centrum. Dajmy sobie na luz i życzmy sobie wszyscy jak najlepszych warunków do życia bo mamy je tylko jedno. Pozdrawiam wszystkich bez względu na komentarze.
- 61 3
-
2018-04-16 23:18
a Brzeźno to północ czy południe, bo nikt o nim nie pisze ? (1)
a Brzeźno to północ czy południe, bo nikt o nim nie pisze ?
- 0 0
-
2018-04-17 04:45
Brzeźno to północ, a Letnica i Nowy Port?
Czyżby już centrum?- 0 0
-
2018-04-16 19:59
Polać Panu
- 1 0
-
2018-04-16 16:15
O O TO TO TO
brawo dobre
- 3 0
-
2018-04-16 15:07
Ja nie
Osobiście nie chciałbym mieszkać na oliwie. Kredytu nie mam a mieszkam na południu bo prowadzę firmę niedaleko. Zgodzę się z tobą w jednym punkcje, że mieszkania kupują tam ludzie nieco o skromnym budżecie i traktują je jako coś wielkiego
- 3 7
-
2018-04-16 15:00
Nic dodać nic ująć
- 10 0
-
2018-04-15 21:52
A gdzie osiedle Nadmorze IK w Brzeźnie ? (8)
- 5 2
-
2018-04-15 21:58
Zatonęło (3)
Po podniesieniu poziomu mórz o 5m.
- 8 1
-
2018-04-16 08:20
Odbierałem mieszkanie z Nadmorza (1)
i uważam że to jedno z najlepiej pobudowanych osiedli jakie od 10 lat przejmowałem od developerów.
- 3 8
-
2018-04-17 04:21
Ta ... szczególnie mieszkania z widokiem... na balkon sąsiada
- 1 0
-
2018-04-16 08:17
Najpierw zaleje Elbląg, Przymorze i Letnice.
- 1 0
-
2018-04-16 08:31
Jest napisane najtańsze a nie najlepsze.. Nadmorze nie jest najtańsze, ceny z kosmosu
- 3 2
-
2018-04-15 22:46
widocznie nie jest to super osiedle (1)
ceny z kosmosu i jakość nie najlepsza
- 6 2
-
2018-04-16 04:34
A te z artykułu są "super osiedlami" ?
- 6 1
-
2018-04-15 22:09
Faktycznie. Nie zamieścili w artykule Nadmorza w Brzeźnie. ;)
- 6 2
-
2018-04-15 20:16
Obecnie za nowe 2pokojowe Wrzeszcz,Przymorze, Oliwa, Zaspa (np Impuls) trzeba zaplacic od 8500 (czesciej ok 9500) za m2. (5)
- 33 0
-
2018-04-16 08:25
(1)
No i bardzo dobrze, bo to dobra lokalizacja, więc swoje musi kosztować. A słoiki niech płacą marny grosz za zakup klitki na peryferiach i niech potem marnują pół życia stojąc w korkach.
- 2 10
-
2018-04-16 22:16
A gdańszczanin dostanie po dziadkach i zadowolony jaki to jest fajny, bo dostał, a sam jakby miał zarobić, to by pierwszy w kolejce na Jasieniu stał do dewelopera. Hahaha śmieszny jesteś
- 2 0
-
2018-04-16 08:18
Plus (2)
Hala garażowa i komórka lokatorska :/
- 10 0
-
2018-04-16 09:32
(1)
Nikt ci nie karze.
- 0 7
-
2018-04-16 16:39
akurat wielu deweloperow karze placic za mp ok 25-40 tys
- 2 0
-
2018-04-15 19:02
Cytrusowe (10)
Kupiłem kilka lat temu na osiedlu Cytrusowym Kowale. Nie żałuję. Mieszkanie sporo zyskało na wartości. Nie tak jak w centrum ale zyskało. Nie zależało mi na bliskości centrum bo nie każdy pracuje w centrum Gdańska. Bliskość obwodnicy? Wolę to od tramwajów, autobusów i innych dźwięków w " lepszych" lokalizacjach. Szadółki wysypisko? Może raz dwa razy w roku zaśmierdzi reszta smrodu to nawóz z pól wokół miasta. Z wysypiska większość smrodu leci na wschód do centrum wzdłuż Jabłoniowej i Armii Krajowej. Pozdrawiam.
- 11 43
-
2018-04-15 20:08
Tak sobie tłumacz (6)
Z kim nie rozmawiam, to nikomu nie śmierdzi, ci z Jabłoniowej to mówią, że mieszkają w jakieś niecce i ich zawsze omija. A prawda jest taka, że wam wszystkim śmierdzi ciągle tylko głupio się przyznać, więc sami siebie oszukujecie i innym ciemnotę wciskacie. Ale najważniejsze, że jesteś zadowolony.
- 30 5
-
2018-04-16 20:39
też mieszkam na os. Cytrusowym, potwierdzam, że zapach z Szadółek czuć zaledwie kilka razy do roku, największym problemem jest hałas z obwodnicy
- 2 0
-
2018-04-15 21:56
(1)
A zapytaj tych z ul Kilińskiego albo z Al Legionów we Wrzeszczu; z Dąbrowszczaków albo Jagiellońskiej na Przymorzu, albo z Gdańska Głównego i pewnie nie tylko tam - też będą mówili że im nie śmierdzi (tam czuć szambo z niewydolnej kanalizacji).
- 3 9
-
2018-04-16 19:40
Gdanska Glownego? To dworzec jest zamieszkaly?
- 0 0
-
2018-04-16 08:56
przyjeżdżasz wąchać nasze smrody???
mieszkam na jabłoniowej, i nic NIE ŚMIERDZI!!! Ale ty wiesz lepiej - w końcu przyjeżdżasz specjalnie żeby się inhalować naszymi smrodami nie? Jak nie mieszkasz to g.... wiesz. Pewnie nie załapałeś sie na mieszkanie gdzieś w okolicy i ci teraz ŁYSO - Łysku z pokładów Idy. Więc piszesz żeby innym dowalić i obrzydzić. Jedyny zapach jaki tu czuć to żarcie z grilla u somsiada z którym przy piwku będziemy sobie bekę kręcić z takich jak ty.
- 1 9
-
2018-04-15 20:18
nie bredź typie. nic nie śmierdzi i to już dawna. (1)
ja mieszkam dosłownie pareset metrów od szadółek i ciężko mi sobie przypomnieć dzień w którym coś było czuć. w tym roku może raz? o tym śmierdzeniu z szadółek to jest już mit. za to są inne problemy. rano, są takie korki że to jest dramat, i to przez duże D.
- 4 17
-
2018-04-15 20:23
Dla Ciebie smrod z Szadolek jest codziennoscia i uwazasz to za normalnosc
a czyste powietrze (jezeli tak mozna powiedziec o powietrzu z obwodnicy i szadolek) odbierasz jako nienormalnosc i dlatego moze raz na rok czyste powietrze traktujesz jako cos zlego.
- 8 1
-
2018-04-15 22:47
byłem tam kilka razy w porze wieczornej i śmierdzi niemiłosiernie (1)
może masz problem z powonieniem że nie czujesz tego smrodu?
- 17 1
-
2018-04-16 08:27
Oni mają już tak zmysł węchu zepsuty ciągłym wdychaniem smrodu, że teraz smród to jest normalność. Jak pójdą tam gdzie nie śmierdzi i jest czyste powietrze to wg nich coś jest nie tak.
- 10 1
-
2018-04-15 20:22
Widze, ze potrzebujesz potwierdzenia wlasnego wyboru. Spoko niech Ci sie zyje dobrze
niech wszlekie smrody omijaja wlasnie Twoj budynek a dzwiek i spaliny z obwodnicy beda akurat omijac Twoje okna. Gdybym wiedzial, ze Twoje mieszkanie bedzie takie wyjatkowe nie kupowalbym swojego nad morzem gdzie ciagle wali bryza wodna i kupilbym Twoje.
- 13 2
-
2018-04-16 18:37
(1)
Powiem tak: "Wolnoć Tomku w swoim domku". Jedni wolą mieszkać w centrum miasta,a inni na obrzeżach. Każdy woli co innego. Ja kupiłam na Słonecznej Morenie i jestem zadowolona. Z jednej strony mam dość blisko do centrum oraz do pracy, a jeśli chcę jechać na Kaszuby to również szybko przedostanę się do obwodnicy. Każdy ma swój rozum oraz wolną wolę i niech tak pozostanie
- 5 7
-
2018-04-16 20:23
Bo akurat moglas sobie na to pozwolic.
Ale nie kazdy moze. Musi popracowac pare lat aby zebrac fundusze.
- 1 2
-
2018-04-16 20:21
Nie rozumiem tej chamskiej tendencji w Polsce ze
ceny rosna szybciej niz zarobki ludzi. W taki sposob tylko smietanka elitarna bedzie w stanie zamieszkac centrach miast a tzw. proletariat z middle class tylko na obrzezach.
- 6 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.